Marti, 3 ceasuri rele

Toata viata am avut o fobie de care putine persoane stiu. E vorba de ace. Urasc acele, lesin doar daca le vad. Cand face cineva injectie intr-un film, schimb instant canalul, sau daca e la cinema, imi acopar ochii si intreb daca e gata (apropo, urasc glumele cand cineva spune ca e gata si de fapt nu era).

Ce legatura are asta cu marti? Ei bine, marti imi fac primul meu tatuaj. Nu va arat modelul inca, o sa fac probabil o poza si o sa o postez pe blog cand e gata. Sa-mi tineti pumnii, chiar am morcovul in fund cu tot cu iepuras. 😦

 

Trebuia sa vii cu mine, stii, nu? Trebuia sa vii sa ma linistesti. Stii cat de mult urasc acele alea. Inca un lucru adaugat pe lista aia de singuratati: Urasc sa ma tatuez singur… Vii? Am nevoie de tine.. Vii? Nu vii… Intr-o zi o sa citesti toate frazele astea ascunse si o sa iti doresti sa te aud cand imi vorbesti… E tarziu, iubire, probabil deja sunt mai rece decat sufletul tau care m-a lasat singur, cand citesti ce scriu aici. Te iubesc in mii de feluri.

Comments
8 Responses to “Marti, 3 ceasuri rele”
  1. și eu urăsc acele. bine că nu circul cu 41, că o incurcam.

  2. claudiahankins says:

    tatuaj???? tudor….treci si pune poza!!!
    unde e cantecul de azi? rusinica! 🙂

  3. allexxxya says:

    uuu brave man! Si pe mine ma sperie acele. Fobia mea tine de paianjeni! Doar rostind, in acest caz scriind, numele mi se face pielea de gaina! Looking forward to seeing the photo!

  4. Succes cu tatuajul! eu tot cu paianjenii am o problema! mi se face literalmente rau cand ii vad.

  5. dias141 says:

    Ai scapat viu ? 🙂

  6. dias141 says:

    Hopa ! Azi e luni. Deci numa’ maine-i ”proba cea mare” :)…
    Curaj gaina ca te tai !

  7. pinguu says:

    ooo:-s
    pai mai ca nici nu seamana cu un ac:))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] de Cluj, Lolita, Max Peter, Life in Pictures, fj13 , diverse, Lunapatrata, Teo Negura, Schtiel, Tudor,  Hidalgo, Manole, Androxa, Motanul Incaltat, G1b2i3, Acuvio, Ragnar, Visual, Innerspacejournal, […]



Hai, uimeste-ne.