M-am deghizat in ciudat

In coltul meu neutru, unde nimeni nu stie cu adevarat cine sunt, pot fi cu adevarat eu. E singurul motiv pentru care mai scriu articole. Din pacate, m-am inconjurat de oameni care au anumite asteptari de la mine si am fost nevoit sa las de o parte ce iubeam, in ce credeam si m-am deghizat intr-un ciudat cu conceptii populare, comune si mincinoase. Mi-ar fi placut sa spun toate astea unei persoane “reale”, dar nu mai exista niciuna in viata mea. Probabil o sa am un blog anonim toata viata, doar pentru a avea o conversatie normala cu singurul pm care ma mai intelege. Cu mine.

Desi, din punctul de vedere al celor din jurul meu, sunt un om realizat, cu casa, masina, sotie, copil si job, eu nu vad lucrurile deloc asa. Poate responsabilitatile distrug visuri. Poate visurile mele nu reflectau realitatea, poate am intins doua maini sa prind un bob de orez.

Ideea e ca tot ce mi-as fi dorit la un moment dat sa am, acum am. Totusi nu ma pot bucura de nimic, din monent ce am obtinut toate astea nefiind eu, prefacandu-ma ca vreau, ca pot, ca imi place si ca am facut tot posibilul.

Asta a fost problema, nu am facut tot posibilul, pentru ca metodele prin care am obtinut totul au fost gresite. Acum e prea tarziu sa mai schimb ceva, pentru ca ar insemna sa dau inapoi. Sunt plin de regrete in ceea ce ma priveste. Puteam mai mult de atat.

Comments
8 Responses to “M-am deghizat in ciudat”
  1. Nexya says:

    Niciodata nu-i tarziu sa schimbi ceva !

  2. Tudor says:

    E tarziu, Anca. Tu intotdeauna ai fost optimista in privinta mea si eu intotdeauna ti-am demonstrat contrariul. :)) multumesc pt optimism 🙂

  3. Pishikera says:

    Poate ne straduim prea mult sa ne îndeplinim dorințele, atat de mult încât uitam ce scop avem…
    Sunt multi oameni care desi au ce și-au dorit nu sunt fericiți…

  4. blondix says:

    Hai sa mai incerc inca o data sa comentez lol.
    capul sus Tudoreeee!!! Te pup si felicitari pentru bebic!!!

  5. Tudor dragul meu, tot la capitolul asta ai ramas?

  6. Tudor says:

    Niciodata nu am scris cand am fost happy. Cand sunt happy, nu mai scriu. Cum nu am mai scris demult, putem deduce evidentul :).

  7. Bine, draga deci esti happy! fii atunci!

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Tudor (sper ca imi dai voie sa iti vorbesc la pertu), si eu am trecut printr-o depresie cand eram mai mica… La mine a survenit in urma unor esecuri scolare grave, dar si din cauza colegilor care ma sicanau in permanenta. Stiu ce inseamna sa fii depresiv. Inca mai cred ca e o boala incurabila, desi sunt altii ca mine care au reusit sa scape de ea. Sa nu crezi ca ma laud aici sau altceva. M-a intrigat foarte mult ce scrii. Cand aveam crize grave de depresie nu faceam decat sa stau in casa si sa scriu sute de poezii. Multe erau atat de triste, incat fratele meu nu suporta sa le citeasca.. Ce vreau sa iti zic eu prin toata palavrageala de mai sus este ca esti invins doar daca te lasi invins de greutati. Daca nu esti multumit cu viata pe care o duci, atunci schimba totul si ia-o de la capat. Nu stiu, muta-te in alt oras, cauta sa ai casuta ta, micul tau job … cauta sa fii fericit in micul tau univers! Ai auzit de meloterapie nu? Muzica vindeca orice, chiar si sufletul tau atat de fragil si de ranit. Eu daca as fi in locul tau si as avea atat de multe talente muzicale, m-as angaja ca voluntar la un ONG, gen UNICEF( e doar un exemplu, poate fi oricare altul) si as canta de dimineata pana seara pentru copiii napastuiti care nu stiu ce e ala un cantec sau o imbratisare! Solutii exista, dar daca tu stai si te ineci in paharul de amaraciune, inseamna ca tu chiar ai uitat cum e sa traiesti! Nu te judec, stai linistit. Dar, sper ca atunci cand vei mai scrie pe acest blog, sa scrii ca esti happy si te simti implinit! SMiLE! FIGHTIN”! Don’t worry. be happy! […]



Hai, uimeste-ne.

