The one that got away

Mi-a disparut “unda de soc”, mi-a disparut negarea, acum ma invinovatesc. Stau si ma gandesc, oare nu puteam sa fac mai mult? Oare nu m-am culcat candva pe o ureche, sperand ca dragostea pe care am pus-o in sertar, in cutia de pantofi, s-a ingalbenit? Nici n-am verificat. Nu stiu de ce, eram sigur ca totul o sa fie bine, ca e drumul cel bun, ca asta e motivul pentru care am luptat cu greutatile timp de 30 de ani. Sa ajung aici. La tine. Cateodata, cand mi-e dor de tine, stau si fredonez melodiile tale preferate, nu ale mele  si “para para paradise, every time she closed her eyes” ma intreb de ce fac asta. 

Urasc faptul ca odata cu mine, nu o sa moara nicio parte din tine. Stiu asta pentru ca, acum, daca ar fi existat vreo parte din tine, cat de mica, care sa simta inca ceva pentru mine, s-ar fi luptat cu tot restul corpului sa-mi dea un semn. O sa ramai intreaga, asa cum te-am cunoscut, asa cum te-am pierdut, asa cum nu mi te amintesc.  

Uite, oamenii astia nu inteleg de ce fac asta. De ce nu vreau sa te uit, de ce nu vreau sa trec peste si nu vreau sa traiesc fara tine. Tu stii, asa ca te rog, gaseste o modalitate sa le explici de ce, tradu-mi sufletul, tradu-mi dragostea si arata-le ca am avut dreptate. Nu mai lupt singur, nu mai stau singur, nu mai mananc singur, nu mai dorm singur, nu mai cant singur, nu mai plang singur si nu mai iubesc singur. Urasc viata pe care mi-ai construit-o, urasc celula in care m-ai ademenit ca mai apoi sa trantesti usa de metal in spatele meu. 

Mi-ai strecurat in buzunar singurul lucru de care mi-a fost frica vreodata. Singuratatea.

Hai sa va mai cant ceva.

Comments
One Response to “The one that got away”
  1. claudiahankins says:

    whoaaaa il iubesc pe alexandru andries!!!! desi a facut misto de mine cand i-am luat interviu 🙂
    ce-ar fi sa te reinventezi un pic. sa fii altfel. iar ea cand o sa te vada sa se indragosteasca din nou de tine. refuz sa cred ca esti singur pentru ca asa vor cei din jur. oamenii te vor langa tine, numai ca tu nu vrei sa socializezi. (da, exact la party-ul ala de acum ceva zile ma refer)
    Stiu ca atunci cand nu ai persoana aia (sau persoanele) pe care o vrei tu langa tine, nu mai conteaza ca juma de romanie iti e alaturi, dar macar sper ca intr-o zi sa te trezesti si sa zici: gata, am decis sa lupt! 🙂

Hai, uimeste-ne.

