Te-am visat

Ce n-as da sa pot controla visele, sau cel putin sa pot alege 2-3 lucruri pe care sa nu le visez.
Inevitabil, te-am visat. A fost vina mea, m-am gandit la tine intens aseara si creierul meu s-a comportat ca un fost fumator care trage un “neinteresant fum”.

Nu stiu de ce, dar in loc de vise idioate, eu retraiesc momente cu tine in vis. Probabil e cel mai bun scenariu pe care l-am putut creea la nivel inconstient cu putina materie cenusie care mi-a mai ramas.

Au ramas imaginile, ti-am uitat vocea, dar ti-am pastrat mirosul parului, al umarului si al obrazului. Trebuia sa ma culc mai devreme, trebuia sa ma trezesc mai tarziu. Daca era dupa mine, nu m-as mai fi trezit, dar alarma de telefon se comporta ca un prieten care tine mortis sa ma trezeasca la realitate.

Ma gandesc de mult sa fac pasul asta si visul respectiv a decis in locul meu. Nu mai am de cine sa ma ascund, nu ma mai cauta nimeni, nu se mai fereste nimeni de mine. Il iau ca pe un semn.

Am decis sa ma intorc. Realitatea e ca nu pot sa fug de tine la nesfarsit. Nu ca nu vreau, chiar nu pot.

Comments are closed.