Oameni de care n-ai nevoie

E un titlu inselator, probabil ar fi trebuit sa fie altfel: “Oameni de care nu ai nevoie in fiecare zi”

Sunt unul dintre acei oameni. Distant uneori, inaccesibil alteori si de cele mai multe ori greu de gasit. Asta ma face orice, dar nu indispensabil. Nu e felul meu de a fi, nici un refugiu ciudat, ci mai de graba o metoda de a pondera nevoile oamenilor din jurul meu.
Cu exceptia catorva persoane, lumea a invatat sa traiasca si fara mine. Nu ma supar cand ma suna cineva doar cand are nevoie de un favor si, daca pot, ajut cu cea mai mare placere fara sa cer explicatii in legatura cu perioada lunga trecuta intre ultima si actuala discutie. Sunt un fel de lumanare atunci cand iti cade curentul, greu de gasit, deloc practica, dar potrivita pentru situatia respectiva.
Cunosc si eu astfel de persoane si ma bucur sincer ca exista in viata mea la modul neconditionat.
Cei care ma cunosc cel putin de pe vechiul blog, au avut parte de disparitii, inaccesibilitati si distantari din partea mea si pot confirma.
Sa ne intelegem, nu sunt anti-social si nici nu imi face placere sa am comportamentul asta. Dimpotriva, mi-ar placea niste stabilitate, un grup de prieteni stabil, dar modul meu de viata si deciziile pe care le-am luat in ultimii ani (multi ani), mi-au cam suprimat accesul la asa ceva.
Oamenii vin si pleaca din viata mea cu o egala repeziciune si pare sa ma deranjeze din ce in ce mai putin. Ma obisnuiesc cu voi, asa cum voi va obisnuiti cu ciudatul care spune “vorbim maine” si mai apare peste sase luni.
Chiar daca v-ati schimbat, pentru mine ramaneti la fel cat timp dispar.
Acum am putina treaba, vorbim maine.

Comments
5 Responses to “Oameni de care n-ai nevoie”
  1. dianaf89 says:

    :)))) Te mai prind eu vreodata prin tara. Sa vezi ce te urechez pt disparitiile tale!!!!

  2. Hellen says:

    Superb! Adevărat! Regăsire totală pentru personalitatea mea ! Merci!

  3. merylyss says:

    imi amintesc de primele tale disparitii… ce spaime! :))

  4. Felicity says:

    e bine ca mai exista asa oameni 🙂

  5. Andreotti says:

    Ți-am spus că n-ai să poți fugi la nesfârșit!!!!!

    …îți scriu aici pentru că ACOLO ai închis comentariile! Te mănânc, Tudore!!

Hai, uimeste-ne.

