Am o veste buna

Da, am o veste buna!

Vestea buna e ca nu am nicio veste rea. Contrar asteptarilor voastre, totul merge in linie dreapta, nu am suisuri si nici coborasuri. Am avut o relatie si nu mai am, pentru ca n-a mers, pentru ca nu mi-am dorit, pentru ca nu era ce speram. Am un job mai bun si un program mai lejer, dar nici pe astea nu mi le-am dorit, pentru ca timpul liber pentru mine inseamna ganduri, amintiri, decizii.

Am incercat sa stau departe de blog, sa nu las drogul literar sa puna stapanire pe mine si mi-a fost de folos pentru o perioada.  Acea perioada s-a dus, asa ca o sa incep timid sa dau semne de viata cel putin saptamanal, dar nu promit.

Nu am mai scris demult un articol adevarat, majoritatea sunt vesti despre mine si despre cum o duc eu aici in paradisul pierdut. Ba dau vina pe Dumnezeu, ba pe mine, ba pe altii, dar cred ca e timpul sa pun vina in cui ca nu m-a ajutat niciodata la nimic.

Promit ca urmatorul articol nu va mai avea legatura cu ce am scris mai sus. Intr-o scurta recapitulare pentru cei care au un mouse cu senzitivitate prea mare si dau scroll pana jos sa vada cat de lung e articolul, mai fac niste scurte:

Tudor e bine, are un job mai bun, s-a mutat intr-un apartament cu doua camere, dar acum sta singur.

Tudor e sanatos tun, fumeaza, bea si mananca pe apucate (dar organismul tanar il iarta si de data asta)

Tudor vrea acasa, dar nu poate veni acum, nici macar de Pasti sa ciocneasca un ou cu voi.

Tudor uraste sa scrie la persoana I.

Pentru cine mai citeste blogul asta, vreau si scurte de la voi (nu la persoana I)

Comments
4 Responses to “Am o veste buna”
  1. xblondix says:

    Asa da!

  2. Andreotti says:

    Încă un Paște, Tudore, în care nu ne ciocnim ouăle?:)))
    Lasă, să fii sănătos, asta e cel mai important!
    …eu încă te aștept cu cafelele mele, așa să știi! 😛

  3. Felicity says:

    Felicia se bucura ca nu ai vesti rele.

    Felicia asteapta sa iti vada urmatoarele articole.

    😛

  4. alinalerca says:

    Hehe..singur intr-un apartament cu doua camere? Asta e o veste buna. Eu m-am mutat dintr-un ap cu 3 camere intr-o garsoniera..:( asta veste rea 😀

Hai, uimeste-ne.

