Intrebari catre un Dumnezeu care nu exista

Cand ceva nu merge bine, am marea placere sa dau vina pe Tapul ispasitor fictiv, barbosul care da cu fulgere si ne priveste chiar si cand facem dus.

Intrebarea 1: Cum se face ca de fiecare data cand pare ca lucrurile se aseaza, intervine cate o problema majora si strica totul? E ca si cum as construi un castel din carti de joc si Tu ai sufla. Asa faci?

Intrebarea 2: De ce dai des, din spate, cand nu sunt atent sau cand sunt jos? As fi putut jura ca, daca existai, erai barbat.

Intrebarea 3: Te-ai nascut batran si invatat, sau ai fost si Tu tanar candva si ai facut cateva greseli de care nu esti mandru? Sunt una dintre greselile tale?

As fi venit cu vesti bune, dar n-am. As fi venit cu vesti proaste, dar le aveti si voi pe ale voastre. As fi avut multe sa va povestesc, dar azi nu ma simt in stare sa mai scriu un articol despre speranta, luminite din tuneluri si bazaconii legate de ghinion, nu e vina mea, exista o explicatie, roti intoarse si rasarit de soare pe strazi cu nume pe care nu le pot pronunta.

Voi sa fiti sanatosi, eu imi mai rup o data mana daca imi mai doresc asa ceva. Nu-i asa, Barbosule? Sa fim altruisti, ce mama naibilui. (Doamne iarta-ma!)

Comments
4 Responses to “Intrebari catre un Dumnezeu care nu exista”
  1. Andreotti says:

    Același Tudor – cu-ale lui întrebări către Dumnezeul care nu există!
    Același Tudor – de care mie îmi este foarte dor!!!

  2. alinalerca says:

    Intrebarea 1 ma macina si pe mine. 😀 Insa am inceput sa ma obisnuiesc!

  3. Lina says:

    🙂
    1–nu te-ai gândit că poate problema este la temelie?
    2–ce înseamnă bărbat?
    3–ai conștiință, nu… ?

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] MariusIancu  Andra  Cata  Vacititm  Icepick  Luna  MesterulManole  NBCopii  PFDevil  Pink  Bazar AbsObisnuit  Andreotti  Carti  Cigriarg  Convietuire Delataste  Lari  MadisiOnu  Kupi  InGand  DiverseDiversificate  Paul  PisicaNeagra  Ratzone  Soseono  Tudor […]



Hai, uimeste-ne.

