Articol optristmist

Ma gandesc la tine in fiecare zi Sunt bine, incerc sa imi refac viata. Mi-ar fi placut sa fii si tu aici Nu ai fi rezistat aici. Citesc des mailurile de la tine  Am sters toate mailurile de la tine. Iti ascult playlist-ul de pe youtube de fiecare data Am descoperit niste muzica noua. Intotdeauna ai ascultat melodii ciudate Imi place muzica asta noua.

Mi-e dor de tine Sunt bine, incerc sa-mi refac viata. Sunt singur Sunt pe picioarele mele. Te-as suna, mi-e dor de vocea ta Am sters numarul tau din telefon, in curand si din memorie. M-ai ranit M-ai trezit la realitate. Mi-e dor sa mancam impreuna Am o alimentatie de rahat. Cand gatesc ma gandesc la tine Nu mai am timp sa gatesc. Mi-e dor sa dormim impreuna Iar am cosmaruri. O iau razna Cred ca incep sa imi revin. Te iubesc Te urasc. Ba nu, imi esti indiferenta! Daca as putea da timpul inapoi, nu as schimba nimic, m-as bucura din nou de fiecare clipa cu tine pana in momentul in care o sa decizi ca nu sunt de fapt cine iti doreai sa fiu Imi pare rau ca te-am cunoscut. O sa continui sa ma gandesc la tine in fiecare zi Sa ai o viata frumoasa.

Articol scris pentru cineva care nu citeste blogul asta, asadar comentariile nu sunt necesare.

Comments are closed.