Am o scuza: Scriu cu stanga

Unii dintre voi stiu deja ca am avut o problema cu mana. Azi am mana dreapta in gips, un alt accident stupid de munca din care am iesit destul de sifonat (zgarieturi, julituri, vanatai si o fractura mica). Am mana legata de corp si nu ma descurc deloc 🙂 Am inceput articolul asta acum o ora, sau asa pare. Pana maine sper sa-l termin, nu mai dorm.

Credeam ca am atins deja apogeul lipsei indemanarii, dar viata s-a gandit sa-mi demonstreze ca intotdeauna se poate si mai rau. Nu era de ajuns ca nu eram in stare sa car un pahar cu apa pe jumatate plin fara sa vars cateva picaturi pe jos, acum sunt si olog de mana buna. Stanga e asa proasta, nu stie sa faca nimic 😦

Am descoperit cat de greu e sa scrii doar cu stanga, sa folosesti mouse-ul cu stanga (back, reload, bookmark this page, save as…asta imi apare de fiecare data cand apas click).

Am spart un borcan azi, incercand sa-l deschid. Dupa 10 minute de invartit in gol cu borcanul strans la piept, am reusit sa-l deschid si am ramas cu capacul in mana :(.

Mancatul cu stanga e un chin. De obicei folosesc numai mana stanga pentru furculita, chiar daca nu am un cutit in dreapta (nu stiu de ce, asa m-am obisnuit). Totusi, daca am mana dreapta legata de corp, stanga probabil ii simte lipsa si se comporta ciudat, asa ca sunt si mort de foame 🙂

De baie nici nu mai vorbesc, mi-e greu sa ma inchei, sa ma deschei, sa ma imbrac, sa ma dezbrac si asa mai departe. Urasc nasturii! Urasc sireturile! Mi-e imposibil sa ma inchei la fermuarul de la geaca cu o singura mana! :))

Am buzunarele stangi burdusite pana la refuz si nu gasesc niciodata nimic din prima in buzunar. Mi-e imposibil sa imi aprind tigara singur pe strada si ar mai fi o gramada de lucruri pe care nu pot sa le fac, dar nu vreau sa stau pe net pana dimineata sa va povestesc.

Totusi, din toata povestea asta, cel mai rau imi pare de chitara 😦 Nu mai pot canta vreo o luna  si jumatate.

In concluzie, platesc drumul dus-intors! Ma ajuta cineva? 🙂

Comments
8 Responses to “Am o scuza: Scriu cu stanga”
  1. nexya says:

    Ai nevoie de ajutor si cand e vorba de slitul de la pantalon ????

  2. Andreotti says:

    Zău că ești de speriat, Tudore!!! Eu nu știu ce să mă mai fac cu tine…

  3. Cristian says:

    nashpa perioada; prin anumite chestii am trecut si eu …; dar eu pot folosi bine mana stanga desi ai mei nu m-au incurajat :))) nu era normal! sunt sigur ca te-ai gandit dar referitor pantaloni alege ptr perioada asta ceva fara slit, un trening mai cool 😀 la o adica se poate renunta la lenjeria intima cu riscul de a simti fiori reci in zona “cuibului” …;
    glumesc, sa nu te superi pe mine, da! 🙂
    iti doresc sa primesti un raspuns pozitiv, care sa fie de la o fata, desigur! si ea sa vina sa te ajute 🙂

  4. nexya says:

    Ce-ai patit de ai scris articolul optimist ? Cum sa nu comentam textul 😀

  5. alinalerca says:

    Mă ofer să îți cânt la chitară..chiar și după ce îți revii 😀

Hai, uimeste-ne.

