Tudor si gandurile lui idioate

Daca e un lucru la care ma pricep foarte bine, acela e sa cad pe ganduri ore intregi fara un motiv anume. De fapt, anii intregi de experienta in a cadea pe ganduri m-au facut un guru al ganditorilor. M-am “gandit” sa astern cateva dintre gandurile mele pe blog 🙂

– Nimic nu e mai de rahat decat sa realizezi in timpul unei discutii in contradictoriu ca nu ai dreptate.

– Ti s-a intamplat vreodata sa mergi pe strada si sa realizezi ca ai gresit drumul? Pun pariu ca faci ca mine: In loc sa te intorci la 180 de grade si sa o iei pe drumul corect, trebuie intai sa faci ceva gen sa te uiti la ceas, sa gesticulezi, sa scoti telefonul si sa te prefaci ca raspunzi, ca sa nu para ciudat ca schimbi directia fara motiv.

– Prefer sa car 10 sacosi deodata decat sa fac doua drumuri la masina.

– Am dificultati in a face diferenta intre foame si plictiseala.

– De cate ori e ok sa spui “poftim?” pana sa inclini capul in mod afirmativ si sa zambesti, ca nici de data asta nu ai inteles ce a spus?

– Intr-un ziar, rubrica decese ar fi mult mai interesanta daca ti-ar spune si de ce a murit.

– Cateodata ma uit de 3 ori la ceas si tot nu tin minte cat e ceasul.

– De fiecare data imi dreg vocea cand suna telefonul, chiar daca vocea mea e ok.

– Merg pe incredere cand primesc restul in surpermarket, niciodata la schimb valutar.

– Ma trezesc intr-o camera si nu stiu de ce am intrat acolo.

– Daca am ceva pe fata, am nevoie de cel putin 3 incercari sa nimeresc locul.

Comments
6 Responses to “Tudor si gandurile lui idioate”
  1. Andreotti says:

    Pfiu!!! Să mor! Adevăr grăiești!:)))

  2. nexya says:

    ha ha ha
    hai ca esti tare 😀 perfect adevarat ce zici si legat de “calatoritul pe strazi aiurea ” sa zic o faza
    eram maritata de putin timp ( o saptamana ) si am mers si eu ca omul la cumparaturi …blocul in care sta e cu 6 scari si dupa ce am avut si eu plasele pline de cratite , castroane de plastic + piata urc si eu sus ca o gospodina serioasa ce eram 😀 nu ca acum nu mai sunt …urc eu 4 etaje si bag seama ca nici una din usi nu e a mea 😀 puffffffffff sa-mi trag una ca nu stiu unde stau …noroc ca aveam telefonul si-l sun pe al meu soata sa vad la ce numar stam noi ca eu sunt in fata usii cu 33 dar nu e a noastra 😀 …m-am bagat in scara C si eu trebuia sa ma bag in B …maia draqului de treaba …hai sotie uituca inapoi 4 etaje cu toate dupa tine
    ….si mai am de astea 😀

  3. aia cu ceasul si supermarketul o fac si eu :)))

  4. fairytell01 says:

    Haaa, cea cu gresitul drumului, every single time:)))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] MadisiOnu  Kupi  InGand  DiverseDiversificate  Paul  PisicaNeagra  Ratzone  Soseono  Tudor  […]



Hai, uimeste-ne.

