Dragostea e oarba

Numai cand rostesc cuvantul “dragoste”, realizez cat de diferit sunt de toti cei pe care ii citesc sau pe care ii cunosc.

Articolul asta e scris in urma unei discutii cu o persoana pe care o cunosc de putin timp (personal), la o cafea intr-o sambata seara. Da, noi, mosii mergem la cafele, nu in club.

Dragostea pentru mine nu e un sentiment, e mai mult o amintire, un pas in trecut si o piele de gaina cand realizez ca la un moment dat o sa mi se intample din nou.

Am intalnit o persoana (de sex feminin – doar amici – pe bune – am zis pe bune) care imi impartaseste in mare parte ideea despre dragoste. M-am bucurat ca un copil (sunt macabru, dar asta e) cand mi-a zis prin ce drame a trecut, ce fel de persoane a intalnit si ce inseamna dragostea pentru ea. E o senzatie, ca foamea, frigul, oboseala. Crezi ca nu ai nevoie de ea, dar cand te bagi sub patura, parca n-ai mai iesi de acolo. Cand te pui in pat, parca vine somnul si cand gusti ceva bun, parca ai mai vrea.

Ieri am facut un an de cand am blogul asta, dar nu cred ca ar fi vrut cineva sa sarbatoreasca din cauza motivului pentru care am creeat acest blog.

De un an tot scriu cu litere ascunse, cand pentru voi, cand pentru ea si cred ca sunt in aceeasi situatie ca atunci, nu s-a schimbat aproape nimic.

Revenind la dragostea oarba, cred ca am dat in boala papaglului, porumbelului sau a altor oratanii monogame. Poate fi de la singuratate, poate fi de la ruptura brusca, sau poate fi de la mine si atat.

Cred ca cel mai greu e sa nu-i mai auzi vocea. Te poti uita la poze, amintirile sunt vii, dar vocea dispare, din pacate. De-aia am si continuat sa cant la chitara pe blog, nu am vrut sa-i rapesc placerea asta, pentru ca stiam ca-i place cum cant la chitara.

In concluzie si ca o explicatie a articolului ciudat, dragostea e oarba. La fel si liliecii, cartitele si alte oratanii nefiresti din lumea asta. Cred ca o sa fiu fericit doar atunci cand o sa incetez sa mai iubesc 🙂

Pana atunci, cantam directia 5

 

Comments
7 Responses to “Dragostea e oarba”
  1. alinalerca says:

    Ai voce frumoasa! 😀

  2. Tudor says:

    Nu e trist. A fost cand l-am scris.

  3. craciunica says:

    Ai o voce foarte calda si patrunzatoare. Frumos postul

  4. Andreotti says:

    Nu cred că ai să încetezi să mai iubești!!!! N-ai mai fi TU!

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] ca o sa fiu fericit doar atunci cand o sa incetez sa mai iubesc”, zise un el, incercand un alt […]



Hai, uimeste-ne.

