27 decembrie

Ziua in care mi s-au naruit toate visurile, ziua in care am renuntat la toate planurile de viitor. Ziua in care am hotarat sa-mi fac tatuaj, ziua in care am plans, ziua in care am scos tot aerul din mine si n-am mai inspirat inapoi mai mult de jumatate.

27 decembrie este ziua care mi-a schimbat viata si nicio alta zi nu o va mai putea repara.

Poate nu par o persoana obsesiva la prima vedere (am specificat, la prima vedere!!!), dar azi nu sunt capabil sa vad o jumatate plina in paharul pe care doar ce l-am golit intr-un an de singuratate.

Anul asta n-am mai crezut in Mos Craciun, stiam sigur ca nu are pe unde sa intre si cine sa-l trimita.

27 decembrie 2011. Ziua in care am murit.

Azi, 27 decembrie 2012, ziua in care nu mai cred in nimic, nu-mi mai doresc nimic, nu ma mai astept la nimic si nu ma mai bucur de nimic.

Azi implinesc un an de realitate. La multi ani, Tudor.

Comments
4 Responses to “27 decembrie”
  1. Andreotti says:

    Tu nu aniversezi…comemorezi un an, Tudore!:(
    Unde ești? Tot acolo????

  2. mone says:

    Stii teoria aia care zice c’atunci cand te scufunzi, nu poți face nimic pentru a te salva si ca tre’ mai întai s’ajungi la fund ca sa poți urca din nou la suprafata? – Bun. Asta’i fundul. – Mai scoate inca o data tot aerul din tine, comemoreaza ziua in care ai murit, imbata’te, jeleste, da’te cu capu’de pereti, priveste paharul gol, apoi umple’l din nou si aniverseaza ziua in care ai renascut: 27 decembrie 2012. Juma’de ora pan’la sfarsitul zilei. – La multi ani frumosi, Tudor!

  3. melaroana says:

    Trezeste-te Tudor!

  4. rorschach says:

    asa sunt si eu si lasati incurajarile astea aiurea .

Hai, uimeste-ne.

