Cum sa nu iubesti

Cred ca am facut o suta de articole despre cum sa iubesti, dar nu cred ca erau necesare, din moment ce eu am ratat orice incercare de a fi fericit in dragoste.

Ar fi mai simplu sa facem un ghid despre cum sa nu iubesti.

Credeam ca e bine sa iubesti pasional, neconditionat, fara intrerupere si din toata inima. Asa credeati si voi ca asa scrie in carte ca se iubeste, nu? 🙂

Ei bine, parerea mea s-a schimbat total in urma celor osutacincizecisipatrudemilioanetresutepatrumiidouasutedouazecisiunu de ori in care am dat gres incercand metoda asta.

Pasional, dar cu masura. Prea multa pasiune se transpune direct intr-o pura sensibilitate, adica o lipsa de masculinitate in anumite momente. Pana si barbatii stiu ca femeile isi doresc UNEORI un taur sa-l ia de coa…rne, sa o ridice, sa o arunce, sa o tavaleasca si sa scoata aburi pe nari. In concluzie, trebuie sa ai o personalitate apropiata unor persoane bolnave psihic, gen: “Azi esti mai frumoasa decat ieri, sau cel putin asa te vad eu. Parca ochii tai sclipesc mai mult azi. E CEVA SCHIMBAT LA TINE! AI PE ALTCINEVA? DE CE ITI STICLESC OCHII ASA? IA DA-MI TELEFONUL!”

Neconditionat cu o singura conditie: Sa nu ma minti, sa nu ma inseli, sa nu-mi ascunzi, sa nu omiti, sa nu comiti, sa nu crezi ca nu stiu, sa nu crezi ca nu pot, sa nu crezi ca nu vreau si sa nu crezi ca nu azi. Aproba din cap daca ma iubesti si daca accepti conditia de mai sus.

Fara intreruperi? Vorba unui alt Tudor: “Nu te vreau azi, nimic mai usor.” Nu te iubesc la fel de mult de fiecare data. Nu te iubesc cand nu ma respecti, nu te iubesc cand faci niste lucruri desi stii ca m-as supara daca as afla, nu te iubesc cand nu ma vrei, nu te iubesc cand nu vrei sa te iubesc. Nu la fel de mult.

Cand iubesti din toata inima, nu iubesti cu capul. Capul contine niste organe vitale care te-ar ajuta sa iti dai seama de multe lucruri care se intampla in jurul tau. Capul contine ochii, deci esti orb/orbit. Contine si urechile, deci esti surd/astupat. Contine si creierul, deci esti incapabil sa iei decizii. Pe scurt, nu esti tu. E frumos sa te lasi dus de val, sa iti asezi tampla pe umarul ei si sa visezi la printi si printese calare pe cai verzi pe pereti. La sfarsit (oh, si cate sfarsituri exista…) o sa realizezi ca inima e organul care pompeaza sangele in corp si atat. S-a demonstrat stiintific (si daca nu e asa, inseamna ca am mintit, dar tot e adevarat) ca inima pompeaza mai putin sange in creier in timp ce pompeaza sange in organele genitale. Oare cati baieti au spus dupa actul sexual:

Doamne, ce am facut?

Sa vezi ca nu mai pleaca.

Parea mai frumoasa aseara.

Acum trebuie sa o si pup?

Sa o duc sau sa-i dau bani de taxi?

Ii zic sa ramanem amici.

Sforrrr sforrrr sforrr.

Daca a ramas insarcinata?

Daca avea vreo boala.

Revine sangele in creier si luciditatea aia de moment e printre putinele dati in care prostia doare.

Cred ca am vorbit numai din punctul meu de vedere si poate a unei mici parti din categoria Barbati. La femei cum e? Sau e?

Comments
3 Responses to “Cum sa nu iubesti”
  1. wouffff..tudore..recunosc ca esti o pata de culoare…cu tot sarcasmul tau cu tot….:)..cred..ca nu este nicio diferenta ..sau este?! 😛

  2. Diana says:

    🙂 scumpul meu… mi-a placut articolul… m-a si amuzat… haz de necaz…

  3. Andreotti says:

    Mda….e la fel 🙂

Hai, uimeste-ne.

