Diferenta dintre tine si mine e ca sunt mai multe

Am incetat sa mai incerc sa inteleg oamenii, la fel cum ei au crezut ca m-au inteles, ca mai apoi sa faca exact ce am facut eu.

Desi suntem identici dpdv genetic, nu cred ca exista doua persoane aseamanatoare. Poti gasi similitudini intre doi indivizi, poate chiar multe, dar eu as gasi de 10 ori mai multe diferente.

Am renuntat sa mai cred in psihologie (desi am studiat-o). Cred ca se bazeaza pe experientele unor persoane in contact cu alte persoane. Cum am mai spus, diferentele sunt majore, asa ca nu cred ca ceva s-ar aplica la mine din punctul asta de vedere. Pentru ca suntem identici dpdv genetic, accept ideea unui tratament identic sau asemanator (medicamentos), dar atat.

Nu exista persoana pe care sa o fi cunoscut care sa nu ma fi surprins in vreun fel (placut sa neplacut). Sincer, nu stiu nimic despre voi, la fel cum nici voi nu stiti nimic despre mine. De cele mai mult ori sunt surprins de propriile actiuni, decizii si ganduri. E de ajuns un mic factor declansator si te transformi in altcineva instant.

Eu personal nu ma mai recunosc. Nu stiu daca e neaparat din cauza asta sau nu, dar nu mai recunosc pe nimeni din jurul meu, totul e schimbat.

Mi-am petrecut jumatate din viata (da, stiu, sunt optimist in privinta asta) incercand descifrez un cod pe care nu l-a descifrat nimeni inca, ci doar pretind cativa ca a fost descifrat de cineva, candva.

In jumatatea asta de viata am avut o familie relativ normala, care dupa un timp a devenit anormala (evident, o sa dati vina pe mine – poate eu am fost factorul declansator din anormalitatea lor). Am continuat cu iubiri. Prima, de-o noapte, cea mai, secreta, de lunga durata, de scurta durata, care n-a mers, care s-a sfarsit tragic, care parea ca merge si nu a mers si s-a sfarsit tragic.

Nu m-am oprit aici, am continuat cu diverse cariere. De jos, de mijloc, de top, cu mainile, cu mintea, cu sufletul, cu scarba, cu plictiseala, cu plafonare, stagnare si complacere.

Urmeaza o a doua jumatate de viata pe care nu o sa mi-o mai planuiesc, pentru ca oricum ma surprind pe mine insumi de fiecare data, si chiar daca nu o fac eu, o fac cei din jur cu siguranta.

Vorba unui alt Tudor: “Visuri in mii de parti, vi le fac cadou, impliniti-le voi.”

Comments
7 Responses to “Diferenta dintre tine si mine e ca sunt mai multe”
  1. hmm,,,intrebarea mea este,,,te-ai cunoscut vreodata?ca sa te poti recunoaste?

  2. nexya says:

    Nu-s curioasa acum de diferente pentru ca oricum totul in viata e variabil …dar ce ma bag eu in seama sa vorbesc de diferente cand prezenta mea aici e cu un alt scop
    Daca pot sa ma laud ca in viata am intalnit si persoane speciale si puternice imi sare gandul la tine , nu sunt multi cei care reusesc sa treaca atat de multe obstacole ca si tine …caldura sufleteasca se simte ….asa te-am simtit eu pe tine in clipele in care am vorbit despre preblemele tale , necazurile mele …cand ne-am confesat un strain unui necunoscut …si toate acele momente in care stateam la palavre incepand cu acea mititica ~O) si pana undeva in noapte …nu vreau sa ma intind la vorba prea mult ….dar esti o persoana speciala ….uneori trebuia sa iti spun acel simplu Multumesc dar nu am facut-o …acum pot sa spun …Multumesc ca mi-ai permis sa te cunosc.

    asta nu e pentru tine …e pentru sotul nostru Ahmed 😀

    La multi ani !

  3. Cristina says:

    Fiecare om este diferit fata de altii, insa fiecare trebuie sa se cunoasca pe sine. Eu de exemplu de o saptamana stau si ma intreb cine sunt, cum pot sa ma gandesc la lucruri pe care nu credeam ca o sa le gandesc vreodata, care este visul meu, cine vreau sa fiu? Am o multime de intrebari, si nici un raspuns 😦

  4. Andreotti says:

    eu sunt! aceeași care dă mereu cu bâta-n baltă, cu mucii-n fasole 🙂
    ți-am scris.
    acum îmi dau seama că m-am făcut vinovată de cea mai mare catastrofă pe anul ăsta: La mulți ani, Tudore drag! – parola noastră a „tuturor” ( a mea deloc!:)
    Fug – până nu mi-o iau pe spinare!:)))

    La mulți ani!!!!!!!!!!!!!!!!
    :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    • Tudor says:

      Te-am scos de la inima, gata. De ziua ta, un parfum fake. De Mos Nicolae, o nuia. De Craciun, o ciocolata Africana ( mie chiar imi placea aia, nu stiu de ce 😛 ) si un colind la chitara (aia cu Impodobeste mama odata bradul ala).
      Cand vin in Bucuresti ai un bobarnac de la mine.
      Cum o sa-l cheme pe primul tau baiat? 🙂 Hai, zi!

      • Andreotti says:

        hihiiiii…o să-l cheme mă-sa-n casă:))))
        Îmi iau bobârnacul, nuiaua, parfumul fake și Africana…le merit cu vârf și-ndesat! 😉

Hai, uimeste-ne.

