Ciudatenii

Daca tipi 8 ani, 7 luni si 6 zile, produci destula energie cat sa incalzesti o cana de cafea.

(nu e rezultatul la care ma asteptam)

Daca te pârţâi incontiuu timp de 9 ani si 6 luni, produci destul gaz pentru a egala energia unei bombe atomice, in cazul unei explozii.

(e, asa da!)

Presiunea cu care inima pompeaza sangele in corp ar putea sa faca sangele sa ţâsneasca la 9 m distanta.

(e kkt, nu cred)

Orgasmul unui porc dureaza 30 de min

(in viata urmatoare vreau sa fiu porc)

Un gandac traieste fara cap timp de 9 zile si moare de foame.

(cel care a descoperit treaba asta se plictisea foarte tare)

Daca te dai cu capul de usa incontinuu, consumi 150 de calorii pe ora 

(chiar nu mai vrea nimeni sa alerge? ce descoperire sinistra mai e si asta?)

Masculul calugarita nu poate avea orgasm cu capul atasat de corp. Femela ii spule capul pentru a face sex.

(Hmm, vedeti mai, baieti? Se poate si mai rau)

Puricele poate sari de 350 de ori lungimea corpului sau. Pentru un om, asta ar insemna  o saritura de vreo 600 de m.

(30 de minute? ce norocos e porcul ala, nu?)

Unii lei se imperecheaza si de 50 de ori pe zi.

(neaah, tot porc aleg. calitate, nu cantitate)

Fluturii pot gusta cu picioarele.

(ceva ce mi-am dorit sa stiu intotdeauna…)

Cel mai puternic muschi al corpului e limba

(si ca femeie, cand o mai si lucrezi in fiecare zi…)

Dreptacii traiesc cu 9 ani mai mult decat stangacii.

(si daca sunt ambidextru? )

Elefantii sunt singurele animale care nu pot sari.

(Ok, asta e un lucru bun! N-as fi vrut sa vad niciodata elefanti topaind)

Urina de pisica straluceste in intuneric.

(Mda, cred ca acelasi care a descoperit minunatia cu gandacul ne-a furnizat si informatia asta)

Ochiul strutului e mai mare decat creierul acestuia.

(Cunosc cateva persoane cu aceleasi caracteristici)

Steaua de mare nu are creier.

(Cunosc si persoane cu astfel de caracteristici)

Toti ursii polari sunt stangaci.

(Daca erau dreptaci, traiau cu 9 ani mai mult. Cum tin eu minte toate tampeniile…)

Oameni si delfinii sunt singurele specii care fac sex din placere.

(Pai si porcii?)

Comments
12 Responses to “Ciudatenii”
  1. Andreotti says:

    :)))))))))))))…să-mi fie învățătură de minte…las că știi tu:)
    ….acum am teme de gândire, scheme de măsurare și calcul….bașca, am dileme…să fiu scroafă? – heheeee ( n-ai zis dacă de aplică și la femele!), să fiu delfin?…ah, nu!…aș putea să fiu stea de mare…așa aș putea elimina caloriile lovindu-mă în continuare cu capul de ușă că dacă n-am creier deloc nici struțul ăla care se holbează cu niște ochi la mine pretenții n-ar avea pretenții:)…
    aș putea continua la nesfârșit!….ah, ce de teme de gândire am…:))))))))))))

  2. Tudor says:

    Reblogged this on Tocãnița de bloggeri and commented:

    Pun si aici ca sunt informatii importante :))

  3. nexya says:

    Am elicidat misterul 🙂 cine mai zice ca barbatii sunt porci am sa-i astup gura , si daca cineva sustine asta sus si tare …vreau si eu sa-l cunosc pe porcul ala 😀

  4. blondeparadise says:

    Ochiul strutului e mai mare decat creierul acestuia.

    (Cunosc cateva persoane cu aceleasi caracteristici)
    :))))))))))

  5. ionela says:

    30 minute orgasm? …:)) prea tare!!!!!!!!!

  6. C.L.M. says:

    =)) i-auzi:)) limba, zici?

Hai, uimeste-ne.

