Vineri recomandam articole

Dupa cum inca nu v-am obisnuit, dar o sa va obisnuiesc, vineri recomandam articole. Nu trag de timp (cum fac de obicei) si o sa trec direct la fapte.

Pensionarii clujeni stau la coada la solar – Articol scurt care m-a amuzat teribil 😀

Impacarea cu fostul/fosta. De ce nu merge niciodata – Mi-a placut mult.

Poezie de adormit oameni mari, mijlocii și mici – Ce mi-a placut asta 🙂

Colectia de iarna Hahahah :)))

Articol despre o fata care crede ca are nevoie de dieta, dar de fapt are nevoie de ochelari 🙂

Comments
6 Responses to “Vineri recomandam articole”
  1. Georgiana says:

    mulțumesc că mă recomanzi 🙂
    uikend frumos să ai!

  2. ionela says:

    bai dar ai timp.ai timp!..cand imi fac si eu timp, le citesc. mi as dori chiar acum dar din pacate n am inca cum!:))

  3. Mi-a placut poezia,recunosc ca n-am timp satrec pe la toate
    Vezi ca nu uit oferta de 1 martie..te-am trecut in carnetel, o sa fiu pe faza

Trackbacks
Check out what others are saying...


Hai, uimeste-ne.

