Imbraca-ti iubitul

Teoretic era un articol pentru baieti, dar l-am adaptat pentru voi 🙂

Ma amuz cand imi aduc aminte cum ma imbracam eu in tinerete (acum vreo 12 ani). Ziceai ca a cazut sifonierul peste mine. Cel putin 7 culori, pantaloni cu 8 numere mai mari (eram rapper), adidasi MP (pfaaa, erau la moda, aratau ca un fier de calcat), tricouri in care incapeam eu si toti cititorii mei si sepci, multe sepci.

Odata cu prima relatie serioasa (care s-a dovedit a fi foarte serioasa, am ramas impreuna 11 ani), au inceput si regulile la haine. Pantaloni pe masura mea ( vai, si eu in ce buzunare mai bag blocul de desen, agenda, cd-playerul, etc), tricouri mulate, incaltari normale si tuns scurt, fara gel sau spuma. Da, si fara sapca. A fost un cosmar pentru mine, toti prietenii mei rapperi-cocalari radeau de mine, cat de normal ma imbracam.

Mergea cu mine peste tot, ma uitam cu jind la pantalonii aia de clown, la gecile alea bufante, sepcile alea frumoase si tricourile pana la genunchi. Am fost nevoit sa renunt la garderoba de jamaican si sa asortez 2, maxim 3 culori (in caz contrar ma lua de urechi – Polly want a cracker? Iar te-ai deghizat in curcubeu? Sa nu-ti cumperi cameleon, ca o sa moara de apoplexie).

Cu timpul am inceput sa invat ce inseamna haine frumoase, desi nu mergeam niciodata neinsotit la cumparaturi. Totusi, eu 11 ani de zile nu mi-am stiut masurile. In afara de incaltari, care stiam ca sunt nr. 44, eu nu am avut treaba cu masurile. Intram in cabina de proba si asteptam cuminte sa mi se aduca haine la probat. Imi dadeam cu parerea degeaba, ca oricum nu aveam ultimul cuvant. “Bai, mie imi place.  – Mda, cam scurt, stai aici ca vin imediat. E, asa da!”

De cateva ori mi-am luat inima in dinti si am decis sa-mi cumpar singur haine. Mare greseala. Am si acum 2 tricouri pe care nu le port ca imi sunt prea mari, o pereche de papuci de piele cu 2 numere mai mari (scria 44 😦 ) care imi sar din picioare daca alerg si cu care mi-e imposibil sa conduc, pentru ca imi intra pedala intre picior si papuc. Am realizat ca sunt un incompetent in domeniul asta si mi-am acceptat soarta.

In ultimul timp, totusi, a trebuit sa invat sa imi cumpar haine din nou si de data asta e un pic mai bine. Mi-am luat o pereche de blugi si am nimerit masura corecta din a 3-a incercare!!! Mi-am cumparat si cateva tricouri (din 8 tricouri, doar doua nu-mi vin!!!!) si doua perechi de incaltari. Voi stiti ca la unele incaltari nici nu se potrivesc numerele? Trebuie sa le probezi! Si mai aveau si niste pachetele cu bilute albe in ele. Alea ce sunt?

In fine, ultima mea achizitie a fost cireasa de pe tort. O comanda pe net la o super jacheta cumparata de aici:

http://www.tzoale.ro/produs-GeacaHarbourBarbati-535.html si arata cam asa:

Spun “cam asa”, nu pentru ca e alta jacheta, ci pentru ca pe mine nu arata asa bine cum arata pe nenea asta 🙂

In concluzie, nu-i lasati sa scape in mall, ca vin acasa deghizati in curcubeu 🙂

 

Comments
6 Responses to “Imbraca-ti iubitul”
  1. Andreotti says:

    poate că aș consilia:)…dar nu aș impune!…curcubeu, ce-are bre????….sunt de acord doar că trebuie să-ți haine pe masuri și nu îmi ( mai !) plac hainele lălăi – doar dacă n-ai un scop anume!:)…în privința culorilor nu mi-aș face prea multe griji…din contră!…susțin cromatica vie în haine sau accesorii poate pentru că multă vreme am fost o mamaie pământie și pe măsură ce am îmbătrânit am simțit nevoie de culoare!:)…eu oricum cred că sunt kinky în gusturi, așa că nu vă luați după mine!…eu sunt PRO ce-mi place și cred că-mi vine bine…de ce aș aplica reguli în vestimentația iubitului???…neeeh!..facă-se voia lui! Amin!

  2. dianaf89 says:

    Si eu sunt de parere ca trebuie sa se imbrace cum vrea, dar ca are nevoie si de sfaturi :))) intr-adevar mi-am pus amprenta pe stilul cuiva, dar zic ca in mod pozitiv, avand in vedere ca in continuarea adopta stilul sugerat de mine 🙂 Doar ca probabil ca l-am facut prezentabil pt altele de acum incolo 😐

  3. :)):)) Și totuși sunt unii care le mai nimeresc, dar nu mereu :))

  4. mazgalica says:

    Corect, corect :))
    Citind articolul tău l-am regăsit pe prietenul meu în el. Și pe mine. Așa se întâmplă și la noi, mai ales la faza <>

  5. Cătălina says:

    Chiar săptămâna i-am spus tatei să mă lase pe mine să-i aleg hainele că face nişte combinaţii de îmi îmi vine să-l împuşc 😆

Hai, uimeste-ne.

