Bună dimi, România!!!

Vă salută blonda! Sper ca bancurile să vă placă și să râdeți cu poftă la ele! Dacă nu, vă rog mult, gâdilați-vă un pic! Azi e musai să zâmbiți!

La semafor, 2 șmecheri într-o mașină strigă după o blondă:
– Pisi, pisi…da’ ce mănânci tu de ești așa frumoasă?
Blonda:
-Banii, la fraieri ca voi!

O ardeleancă și o olteancă la examen la fizică!
Olteanca întreabă : Cât fu’ T1 la tine?
Cam 2 ore, răspunse ardeleanca….!
Un tip se duce la Vrei sa fii miliardar, și Virgil Ianțu îi pune prima întrebare:
– Cât de adânc este vaginul soției dvs?
a) 10 cm
b) 15 cm
c) 18 cm
d) 21 cm
La care tipul răspunde:
– Pot să sun un prieten?

– Ce diferență este între un teolog și un geolog?
– De la cer la pamânt.

Care este diferența dintre “politician” și “hoț”?
Diferența dintre un politician și un hoț este că pe primul îl aleg eu, în timp ce al doilea mă alege el pe mine.
Ştiţi cum s-a născut celebra expresie: “Bună seara, prieteni”?
Înainte, când se suia pe scenă, Cristi Minculescu urla cât îl ţineau bojocii, după model occidental: “Bună seara, Bucureşti!”, “Bună seara, Timişoara !”, “Bună seara, Sibiu !”… până ce Iris a avut concert în Băicoi!

Imaginaţi-vă că sunteţi într-un lac plin cu crocodili fioroşi. Ce faceţi ca să scăpaţi de ei?
Răspuns: Vă opriţi din imaginat!

De ce în baruri nu te servesc daca ești beat, în schimb la McDonalds, chiar dacă ești gras ca porcul, nu există restricții?

O brunetă şi o blondă decorează bradul de Craciun. Bruneta bagă în priză instalaţia electrica pentru pom şi o întreabă pe blondă:
– Funcţionează?
Blonda răspunde:
– Da, nu, da, nu, da, nu…

-Care este cea mai rapidă și sigură cale de ieșire a românilor din criză?
-OTOPENI!!!

PS: Poza este DOAR pentru ochii lui Tudor și pe această cale doresc să îl anunț că mi-am pus silicoane.

 

 

Comments
14 Responses to “Bună dimi, România!!!”
  1. ionela says:

    :)))
    so, klau!!!!!!!!!!!
    te rog eu mult zi-mi c apoza asta e trucata!
    zi-mi ca nu ne face “specia”de rusine!!!!!!!!!!
    zi-mi!!!!!!!!!!

    • blondeparadise says:

      mai draga, aia-s eu 😀 in timp ce ahmed m-a luat de prima nevasta asa cum sunt, tudor a zis ca nici nu sta la discutii daca nu pun silicoane. m-am conformat 😀 muhahahaha :* buna dimi blondi :*

  2. Moamăăăă!!!! A luat-o p-aia care spărgea pepeni cu sânii

  3. Tudor says:

    Dar ce picioare frumoase are :))))

  4. ionela says:

    doamne ce creier mititel! pe ala l-ai vazut sau doar picioarele??si restul!?!?

  5. nexya says:

    Deci cam 2 ore fu T1 ?
    Bine ca m-ai desteptat eu am cautat pe T2 ..nu stiam de ce il gasesc in 5 minute .
    Problema cu T1 este mai dificila . Acus ma apun de calcule 🙂
    Auuuuuu spatele 🙂 sa nu te auzim peste 5 zile ca zici asta .

  6. Lady says:

    Poza ta imi aduce aminte de sanii uriasi ai lui Eddie Murphy intr-un film!:))

  7. george says:

    wow cat am putut sa rad .. :))

Hai, uimeste-ne.

