Balada deszăpezirii. Și ceva bance


autor (probabil blond) necunoscut
Aho, aho, primari tampiți
Stați și nu dezăpeziți
De 8 ore, ca nebunu,
Locuiesc pe DN1
… Am o soră și doi frați
… În Logan la Afumați
Iar mătușa și bunica
Stau în Opel la Săftica
La bunic îi fac pomeni
Dintr-un Aro la Pucheni
Tata-i rupt de foame-n gură
DE 5 ore pe centură
Mănâncă la-mpinge tava
Într-un Duster la Jilava
Nici pe jos, nici în mancare
Nu e nici un pic de sare
Plugușor cu 4 boi,
Io sunt unul dintre voi
Șofati băăăăi!!

Bonus. Bance

Pe frigul ăsta nu se mai poartă “single” , se merge pe principiul :
Încălzește-mă tu iarna asta , că la vară îți fac eu vânt !

Harry Potter are pe frunte o cicatrice în formă de fulger deoarece în copilărie a fost lovit de un Opel.

Care e diferența între o ceapă și un politician mort?
Când am tăiat ceapa am plâns….

Cea mai răspîndită minciună:
„I have read and agree the Terms of Service.”

Comments
7 Responses to “Balada deszăpezirii. Și ceva bance”
  1. ionela says:

    ai timp Alfa, ai timp!
    stai mult sa le creezi!?!;)))

  2. Tare rău balada dezăpezirii :)):))

  3. blondeparadise says:

    Care alfa tu fata? Blonda! Tot in “a$ se termina hihihihihih pup

  4. nexya says:

    E corect asa ?? Ma asez si eu ca omul la cafea sa citesc presa blogosferica si Hop aici sa ma inec cu , cafea 😀 am dat pe tastatura 🙂

  5. Andreotti says:

    I have read and agree: u’re funny… 🙂

Hai, uimeste-ne.

