Similaritati

Azi o sa vorbim despre similaritati. M-am saturat sa citesc, sa ascult si sa discut despre diferentele dintre noi, de lucrurile care ne separa. Azi citim si discutam (daca e cazul, cu Ahmed) despre lucrurile care ne apropie.

Ti s-a intamplat vreodata sa te uiti la ceas si dupa 3 secunde sa nu stii cat e ceasul, daca te intreb? 🙂

Ti s-a intamplat vreodata sa traiesti cu impresia ca azi e miercuri, desi e joi, dar a doua zi sa stii sigur ca e joi?

Te-a trezit vreodata intr-una dintre camerele casei tale si nu-ti aducea aminte de ce ai intrat acolo? 🙂

Ti s-a intamplat vreodata sa vorbesti singur si sa intre cineva in camera?

Ti s-a intamplat vreodata sa stai in compartimentul unui tren si langa tine sa fie garat un alt tren, iar atunci cand unul dintre ele se pune in miscare, nu stii care dintre ele?

Ai incercat vreodata sa ridici o valiza pe care o credeai plina si nu era? 🙂

Ai incercat vreodata sa te uiti printr-un gard de plasa, dar ochii focalizeaza plasa si parca se apropie de tine? 🙂

Ai incercat sa explici cuiva unde are murdaria de pe fata, dar niciodata nu nimeresc locul, chiar daca tu arati pe fata ta exact unde? L-ai sters tu? 🙂

Dar cand urci scarile si ai impresia ca mai era o treapta? Faci un pas in gol si mai ai putin si intrii prin usa vecinului.

Acelasi lucru se intampla si cand cobori scarile si crezi ca mai era o treapta.

Ti s-a intamplat sa adormi dupa-amiaza si sa te trezesti pe intuneric, crezand ca e dimineata? 🙂

Ti-a venit vreodata sa stranuti in timp ce faci pipi?  :))

Nu esti singurul, mi s-au intamplat si mie toate astea.

 

Comments
7 Responses to “Similaritati”
  1. Allexxxya says:

    Pfoai toate mi s-au intamplat, fara exceptie, iar cea mai dureroasa a dost faza cu coboratul scarilor si crezutul ca mai e o treapta in plus! Pfoai si acum ma doar mijlocul si piciorul cu care am pasit in gol cand imi aduc aminte! :))

  2. claudiahankins says:

    poi cate face faze de genu am patit eu :))) hohoho….

  3. Geanina says:

    Se intampla oricui face parte din viata asta. Si daca sunt similaritati, atunci toate astea fac oamenii sa se simta normali si mai aproape unul de altul. 🙂

  4. ionela says:

    Alfa, de fapt toate diferentele si toate asemanarile nu fac decat de ne apropie si mai mult.din pcate suntem atat de lipsiti de prezenta in momentul prezent si atat de axati pe trecut sau viitor..incat..!!???
    De fapt toti suntem unul si unul ..toti.
    stii de eminescu cu a lui glossa?nu?
    “toate-s vechi si noua toate” cam asa nu??

  5. Andreotti says:

    …sa citesti aceeasi fraza de 20 X si sa nu o intelegi?…sa te uiti la tv dar te uiti in gol si nu vezi nimic desi esti focusat pe ecran?….dintr-o data un simplu cuvant care este mai mult decat uzitat in vorbirea curenta nu mai are acealsi sens?…sentimentul de deja-vu…aceeasi situatie, aceleasi lucruri, aceiasi oameni, aceleasi vorbe…dar parca intr-un alt timp?….sa te trezesti noaptea brusc, zvacnind din tot corpul pentru ca tocmai ai “picat” in gol sute de metri?
    mamaaaa cate sunt!….suntem plamaditi fix din aceeasi materie…dar pana la un punct!:))))))))))

  6. dianaf89 says:

    :))) ne identificam toti in situatii de gen, cand ne sta gandul la altceva in timp ce facem un lucru. De exemplu, incuiatul usii – un gest atat de mecanic, o facem chiar si fara sa constientizam si apoi ne intrebam daca am inchis pana la urma usa sau nu. Mie mi se intampla de cele mai multe ori. Sau sa ma uit la ceas dar de fapt doar arunc privirea ca nu realizez ce fac.

  7. ioniboni says:

    :)) eu in afara de aia cu “plasa” le-am patit pe toate:)),dar am patit si sa adorm la masa…:)) si cand am fost intrebata ce fac..am zis ca eu clipeam..:))

Hai, uimeste-ne.

