Vineri recomandam articole

Uite o idee mai veche de-a mea pe care nu am pus-o in practica din cauza posibilei acuzatii de nepotism. Acum, venind din partea altcuiva este cat se poate de “legal” 🙂

Ideea apartine unui dinozaur blogosferic,Blogatu, care spune asa:

“Bloggerii care doresc sa contribuie la dezvoltarea Blogosferei sunt invitati sa promoveze, in fiecare vineri, in articole pe blogurile lor, cate 5 articole de pe bloguri care le-au atras atentia in saptamana anterioara.”

Deocamdata, cat initiativa e la inceput, dinozaurul nostru o sa promoveze articolele respective (cel mai probabil initiativa o sa ia amploare si nu va mai face fata :)) ). Fara sa va mai tin in suspans, am 5 articole pe care vi le recomand cu placere:

Primul articol pe care il promovez mi-a placut mie foarte mult si il gasiti AICI. Apartine pisicii noastre negre si e scris cu sufletul. Serios, citeste-l, o sa-ti placa mult.

Un alt articol ar fi ACESTA. Tot blogul asta e o poveste frumoasa. O citesc pe Josephine din 2008, de cand mi-am facut prima oara blog. Probabil o stie toata lumea, dar nu puteam sa nu o recomand tocmai pe ea.

Al 3-lea articol il gasiti Aici. Citez: “DRAGOSTEA E OARBĂ ŞI NEBUNIA O ÎNSOŢEŞTE MEREU”. Un articol minunat scris de Delia, un adevarat Picasso al blogosferei 🙂 . Citeste-l. Nu, n-ai inteles…citeste-l acum! Mai stii tu alt acum? Acum, da. 🙂

Articolul numarul 4 il citesti apasand AICI. Nexia ne explica de ce inseala barbatii 🙂

Si cum dupa 4 urmeaza 5, dupa plans vine Râs (era de fapt invers, dar imi era lene sa inversez articolele si sa le schimb si numerele). Stramosul lui Andreotti a inventat simtul umorului. Jur 🙂

Gata, nu mai scriu mai mult ca se plictiseste dinozaurul 🙂

P.S: Multumim lui Raki pentru informatie, ca de la el am aflat. 🙂

Comments
4 Responses to “Vineri recomandam articole”
  1. Allexxxya says:

    Iti multumesc! >:D< Esti foarte dragut!

  2. Andreotti says:

    :)))…te-ai tinut de cuvant!…mi-ai facut „rubrica ”la tine:)))
    multumesc!:*

  3. Raki says:

    Cu placere Tudor 😀

Trackbacks
Check out what others are saying...


Hai, uimeste-ne.

