La petrecere

Creierul                Ok, baieti, pierdem timpul putin pe aici, bem o bere sau doua si pe la miezul noptii mergem acasa ca avem examen, da?

Picioarele            S-a notat.

Soldurile              Ia uite ce miscare am invatat.

Ochii                      N-am mai aruncat ocheade demult unor fete. Ha, ne intalnim privirile si apoi se intoarce cu spatele. Clasic.

Mainile                 Ia mai toarn-un paharel, sa ne veselim nitel.

(Intra Alcoolul)

Alcoolul              Woohoo! Ce nebunie aici! Woohooo! Sa o facem lata!

Creierul               Stai putin ca eu raspund de …

Alcoolul              Nu mai e cazul, relaxeaza-te. Ochi, sa nu scapi sanii aia din priviri! Solduri, mai cu viata! Asaaa! Picioare, ce astepti? In mijlocul ringului!

Creierul               Nu stiu daca ar trbui sa…

Alcoolul              Gura, replici de agatat la fata blonda! Nu aia, cea in bluza verde! Minte-le!

Gura                      I-o zic pe aia cu “buna papusa” ? Sa-i zic ca sunt prieten cu Moga?

Alcoolul              Da, zi-i-o pe aia cu papusa.  Wohooo! Cea mai tare petrecere! Nu-l vad pe…

Penisul                Aaaa! Feeeteee!

Alcoolul             Ah, uite-l. Penis, esti la cârma. La treaba!

Ochii                    Frate, are 200 de kg! Las-o, nu e de noi! Penis, nuuuuu!

Penisul                Wooohooo!

Alcool                  Nu conteaza. Ne distram. Hai, Penis, la treaba!

Creierul               O sa va para rau.

Penisul                 Wohooo! Sa o facem lataaaa! Super petreceree!

Alcoolul               Penis, imi place de tine, esti de viata! Te promovez “Creier”. Creierule, tu esti….picioare.

Creierul                Demisionez. Sa va vad cum functionati fara mine.

Alcoolul                Fa bors, si asa nu o sa-ti mai amintesti nimic de dimineata. Penis, esti gata?

Penisul                   ….

Alcoolul                Penis!!! Ne faci de râs! Nu muri!!

Picioarele              L-ai omorât.

Alcoolul                 Doamne, de ce ma inhaitez eu cu toti tocilarii? Gata, plec! Da-i una lu` Creier din partea mea de dimineata cand se trezeste.

Picioarele              Unde sa pleci, ca esti blocat. Ramai cu noi, n-ai ce sa faci.

(Alcoolul pleaca)

Ochii                        Ce scarbos!!

Gura                         Scuze…

Comments
8 Responses to “La petrecere”
  1. Andreotti says:

    …încă o dovadă că nu trebuie să umbli cu…creierul..în nas, pardon!- în cap!…ah, nu! cap am zis???..în picioare am vrut să spun!…ce-am spus??? ah, gură, gură….du-ți ochii de aici că le pun pe șolduri să te bată, să te mută, măi gură!…..băi, nene!..ce am???….e clar! …am umblat azi-noapte cu penisul la braț și cu creierul demis din funcție!:)))…

  2. nexya says:

    Ce bine imi place …asta e petrecere de burlaci ? una de 200Kg a iesit din tort ? 😀

  3. Andreotti says:

    da, măi țichi allexychi…am înțeles!:)…făceam doar pe niz nai-ul că n-am saprosan la mine!:))))…

  4. ionela says:

    sa ti mai zic ca sunt pe jos de ras!ai imaginatie frate, nu gluma!

  5. Kupidonciq says:

    are chiar bună imaginație 😀

Hai, uimeste-ne.

