27 Decembrie

Vantul bate prin crapaturile inimii mele

Imi imprastie partiturile

Imi dezlipeste notele de pe ele

Transformandu-le in fluturi negrii prabusiti pe podea.

Vantul bate prin crapaturile inimii mele

Si imi stinge toate lumanarile.

In camerele inimii mele e vant si intuneric.

Imi sparge ferestrele, imprastie cuiburi parasite de pasari

Imi deranjeaza asternuturile de pe pat

Ca si cand cineva ar fi facut dragoste  acolo.

Imi ridica in aer camasile din bumbac

Si le agata de ramurile batrane ale copacilor din inima mea.

Imi darama acoperisuri si imi descopera amintiri

Imi  prafuieste mintile

Imi erodeaza sufletul deja pietrificat

Nu sunt eu in masura sa judec vantul si nici sa ma intreb cum a ajuns sa bata in inima mea.

Cat o sa mai bata si el

Ca doar nu sunt singurul cu crapaturi in inima.

Comments are closed.

