Asigurarea

Demult vreau sa povestesc patania asta pe blog si niciodata nu am gasit o ocazie potrivita. Nici azi nu e o ocazie anume, doar ca m-am hotarat sa va spun cum a fost prima mea intalnire cu politia rutiera, in trafic.

Spre deosebire de Claudia, eu sunt un sofer invizibil in trafic. Conduc din decembrie 2004 si nu am primit nicio amenda pana acum (am avut 2 incidente, dar m-am descurcat singur).

Orele 16:00, in zona Delfinariu din Constanta, Tudor decide sa faca o ilegalitate si taie cu nerusinare linia dubla-continua. Politia la 10 m in spate aprinde girofarurile si ma someaza sa trag pe dreapta cu Bâz Bâz si Nino Nino. Nici nu stiam ce trebuie sa-i dau, imi tremurau crengutele, transpirasem tot, nu stiam pe unde sunt actele, daca le am la mine sau nu. Am cautat in jur de 3 minute pana cand am hotarat ca devin suspect si am decis sa imi iau tot ce am si sa merg eu la masina politiei. Talon, carnet, asigurare, aveam tot.

“Stiti ce ati facut, da?”

Eu zic: “Da, sefule, pupati-as sapca ta, dar nu te-am vazut ca nu mai intorceam aici.”

– Puncte de penalizare mai aveti?

– Nup, sunt sofer model, in viata mea n-am luat o amenda in trafic.

– Vai, ce onoare pe mine atunci.

– Haideti, sefu`, ne intelegem si noi ca oamenii. Am copii acasa, familie, sunt student, m-am operat, sunt somer, mama bolnava, orfan de tata, un frate in caruciorul cu rotile si o sora cu retard, vin de la inmormantare, ma duc la matusa mea in spital ca e pe moarte si ea… (n-a mers)

– Ia asigurarea asta si du-te pana la masina si vezi daca n-ai cumva alta asigurare.

– 😉  Roger, sefu`.

Merg la masina, ma sui pe scaunul meu, scot 100 de ron si ii bag in asigurare. Ma intorc spre masina politiei foarte mandru de infractiunea mea. Ii dau asigurarea si ii fac un semn discret ( 😉 )…u know…ia si lasa-ma. Politistul imi da actele, imi ureaza o zi frumoasa si plec spre casa.

Cand am ajuns acasa am inceput sa-mi pun si eu actele in ordine ca omul, sa nu mai stau 10 minute in caz ca ma mai opreste politia. Sortand frumos actele, realizez ca asigurarea pe care am prezenat-o politiei era cea care expirase si cea buna era ascunsa prin acte. Politistul vorbea serios, chiar m-a trimis dupa o alta asigurare.  😉

La voi cum a fost prima intalnire cu politia rutiera? (daca aveti carnet)

Comments
8 Responses to “Asigurarea”
  1. Allexxxya says:

    :)) infractorule! Eu n-am ce sa povestesc, ca n-am carnet, dar pot sa spun despre ziua cand am luat masina sotului, si pe el implicit (l-am bagat in portbagaj >:) ) si am plecat sa exersez condusul. Cand am ajuns la strada, undeva in zare (la zeci de km de mine) se intrezarea o masina care venea in directia mea. Ce sa faca eu? S-a panicat si a ucis motorul in mijlocul drumului! :)) Sotul meu “scump si drag” m-a luat de-o aripa, ca nu mai eram in stare nici sa ma misc, m-a dat jos si a salvat situatia. Asadar si prin urmare, (grecii fac comert pe mare) am hotarat ca nu e de mine condusul. :))

  2. claudiahankins says:

    mai!!! adica cum?! si eu sunt un sofer invizibil! atat de invizibil incat nici nu ma mai vezi pe drumuri :))
    eu conduc foarte bine, ok?! nu stiu de ce politia de aici incearca din rasputeri sa-mi arate contrariul :D. ahhh stiu: au ceva cu blondele la volan!!!
    Deci asa, da?! Incurajezi spaga! HAhA! in genunchi pe coji de nuca!
    PS: bag seama ca si tu esti un pic asa…blondutz…

  3. nexya says:

    Eu am permis din 2006 , si nu sunt chiar buna la volan , ca ma papa in talpa sa o calc , in 2007 pe 8 martie m-au oprit si pe mine sa imi dea o floare , am primit trei trandafiri , cred ca de ce avea bluza decoltata 😀 sper sa ma opreasca si anul asta ca am uitat cum este sa primesti flori 🙂

  4. Inca n-am avut onoarea de a iesi la intalnire cu vreun politist prin trafic, dar probabil pentru ca eu conduc mult prea rar, iar atunci cand o fac chiar sunt un sofer model 😀

  5. Raki says:

    Paţanii? Nu am, tin minte ca m-au oprit intr-o seara, trebuia sa ma duc la o nunta, imbracat giugiuc la patru ace, conduceam regulamentar, era control de rutina. M-am conformat bastonului reflectorizant, am tras pe dreapta si i-am dat actele, bineinteles ca nici eu nu stiam ce trebuia sa ii dau si i-am dat sa isi aleaga, aveam doua roviniete (cea veche si cea noua), doua asigurari, i-am dat si permisul si buletinul. IConversatie:
    politai: de unde vii cavalerule?
    eu: de acasa!
    politai: unde mergi?
    eu: la nunta.
    politai: ai baut?
    eu: inca nu am apucat ca sunt la volan, dar acolo o sa gust putina sampanie la intrare, dupa care o tin pe suc.
    politai: bine, sa ai grija, petrecere frumoasa.
    eu: multumesc, sa aveti spor [in gandul meu, la bani, ca eu nu v-am dat nimic :)) ]

  6. dianaf89 says:

    :)) iti dai seama ca puteai sa o patesti mai grav. Daca nu era un politist corupt si se simtea jignit de gestul tau??? Totusi, slabe sanse :))

  7. Am ras cu laaaacrimi, de fapt ce zic eu, inca mai rad!!!! :))

  8. Andreotti says:

    …am de 14 ani carnetul…in prima luna, dupa ce mi l-am luat, m-a oprit politia ca scoateam mult fum in urma mea….de unde sa vad eu ca eram atat dei ncrancenata si ma tineam atat destrans de volan de parca eram pe marginea prapastiei si ma tineam sa nu cad:)))…m-a tras pe dreapta si amutita toata il priveam pe politisit de-a dreptul idiotizata…”D-ra, doriti sa ajungeti departe???”…eu, muta ca pestele…el: “D-ra, cred ca ar fi bine sa deblocati frana de mana….mai mult din jumatate din cauciucuri v-a ramas pe asfalt!”..
    asta a fost prima intalnire….a doua, a survenit destul de repede si s-a soldat cu fiola!:)…dadusem cu spatele…iar eu cand merg cu spatele merg extreeeeem de sinuos…si onudulat…si fac opt-uri, opt-uri!:)

Hai, uimeste-ne.

