Femeia ideala

Am intr-adevar cateva preferinte in ceea ce priveste aspectul fizic si inteligenta dobandita. Nu sunt absurd, am si eu o oglinda si preferintele sunt pe masura aspectului meu fizic (poate un pic peste, ce naiba, in unele zile ma vad mai frumos decat sunt). In ceea ce priveste inteligenta, nu am pretentii la cine stie ce geniu, autist in rezerva, sau cu al 4-lea doctorat pe rol. Pur si simplu imi place sa am si eu cu cine sa discut, sa fie o persoana care ma poate contrazice, care ma poate corecta, care ma poate invata ceva.

Cred ca cea mai importanta caracteristica pentru mine e simtul umorului. Ma relaxez in fata unei persoane cu simtul umorului, adoram sa râd cu gura pana la urechi si ochii in lacrimi (eu am un râs hâhâit, ma si innec 😛 ). 

Consider ca fiecare femeie poate deveni ideala pentru cineva. “Ideal” ar fi sa nu ceri marea cu sarea si atunci ar fi mult mai usor de gasit.

Frumoasa, desteapta, tacuta, timida, amuzanta, talentata, gospodina, nimfomana, fidela, iubitoare, sincera, orfana, virgina, dornica sa experimenteze un 3some (cu o alta femeie, evident si cu aceleasi caracteristici), mostenitoare a unei averi impresionante, casnica, fara vicii, singurul ei hobby fiind tu.  “Femeia ideala, star trek, star wars pe al 2-lea rand, sectiunea SF”.

Intr-o relatie, femeia e superioara barbatului din cele mai multe puncte de vedere. Mie personal mi-ar fi de ajuns sa stiu ca ma iubeste si ca o sa faca asta pana la adanci batraneti. De restul se ocupa ea. Iar cand unul dintre noi moare de batranete, eu ma mut la tara. 🙂

Cand nu esti barbatul ideal, ultimul lucru care-ti lipseste tie e femeia ideala.

Si melodia cui i-o dedicam azi? “Se stiiieeee!” Claudiei :)))

Femeia ideala esti tu, intotdeauna ai fost, intotdeauna vei fi…

Comments
16 Responses to “Femeia ideala”
  1. Eu cred că oricare 2 persoane pot forma un cuplu. Depinde doar cât este dispus fiecare să muncească pentru ca relaţia să funcţioneze.

  2. claudiahankins says:

    ya!!!!!!! foooooaaaarrrrteeeeeeee mistooo ai cantat-o!!!!!!!!!!!!!
    honey be!!!!! love it!!!
    Iar cand unul dintre noi moare de batranete, eu ma mut la tara. –> la tara…sau in alta tara? misto articolul, bravo :* 😛
    vaiii deci ti pup di nu vezi pt melodia astaaaaaaa!!!!!

  3. “Frumoasa, desteapta, tacuta, timida, amuzanta, talentata, gospodina, nimfomana, fidela, iubitoare, sincera, orfana, virgina, dornica sa experimenteze un 3some”
    Auzi Tudor…..ti-au citit ai tai constant cand erai petit din Hansel si Gretel?Din Lupul cel nazdravan si Zana Craiasa?
    Revino-ti, altfel tendintele de…..presive or sa revina ele…………

  4. nexya says:

    Propun sa mergem sa cumparam miere 😀

  5. deea says:

    Dar de ce sa fie ideal/ a?

  6. ionela says:

    Mai Alfa, eu cred ca tu o sa ai o dilema. vei gasi femeia ideala in toate fetele ce ti citesc blogul!cum vei alege?a? zi si tu?!??! cum vei alege?:D

  7. dianaf89 says:

    Important este sa nu pretinzi de la cealalta persoana ceea ce tu insuti nu poti oferi. Chestia aia cu “daruieste fara sa astepti nimic in schimb” nu prea merge intr-o relatie, eu m-am convins.

  8. Ce legatura are aspectul tau cand vorbesti despre persoana ideala? Si la ideal o ardem modest?
    Intr-o relatie o femeie nu e superioara unui barbat e complementara. Ca si cum ai spune ca ciocanul e o unealta mai buna decat surubelnita… depinde ce vrei sa faci.

    Legat de subiect cred ca multe femei pot deveni femeia ideala daca tu vrei asta. Si nu ma refer sa iti cobori asteptarile. Sa nu fie prea frumoasa ca eu nu sunt zeu, sa nu fie prea desteapta ca eu nu sunt geniu, asta se cheama sa joci safe. Ideal implica sa risti, daca vrei sa ajungi la ideal inseamna sa o descoperi cu adevarat si sa te descoperi ei cu adevarat. Cu toate riscurile venite din conventiile si reflexele sociale pe care le vei incalca. Iar cine crede ca asta nu doare si nu implica sa suferi desi ai dreptate e naiv.

  9. ioniboni says:

    Ha ha vorba lu` Lis,a?:))

  10. ioniboni says:

    “Iar cand unul din noi moare,ma mut la tara” :))

  11. mda femeia perfecta , sa inventat asa ceva , japonezi au inceput sa avanseze cu tehnologia si au trecut de faza cu roboti care pot imita miscarile oamenilor , oare au ajuns sa creeze roboti care sa imita forma umana din toate punctele de vedere cu tesut adipos cu tot ? desigur ca este o gluma sau o realitate ce am zis aici , dar ce vreau sa specific este faptul ca fata care tu o descrii acolo ca fiind perfecta este cam prea greu de gasit , eu iti urez succes sa o gasesti dar iti zic un mic secret : fiecare din noi isi intalneste jumatatea cand se astepata mai putin si crede-ma cand iti zic ca in acel moment ea va fi pentru tine femeia parfecta chiar daca tu nu mai ti cont de aspect fizic si de tot ceea ce zici acolo in postul tau , tu pur si simplu o vezi perfecta in ochii tai si nu mai conteaza ce zic cei din jur care vad realitatea pe care ea o afiseaza tu nu vezi decat ce iti place tie si pentru tine este suficient de perfecta . SUCCES

Hai, uimeste-ne.

