Ce contine poseta unei femei

Am primit si eu un articol la cerere, cel cu titlul de mai sus. Poate Daniela a crezut ca ma prinde aici, dar stiu exact ce contine poseta unei femei.

Da, e amuzant cand te uiti in poseta unei femei. La fel ca si masina unei femei, poseta e un adevarat labirint, presarat cu mii si mii de obstacole.  Pana si portofelul (care e la fel, plin de prostii) e greu de gasit intr-o poseta. Un labirint intr-un labirint. Ii compatimesc pe hotii de posete, nici nu vreau sa ma gandesc ce palme peste frunte isi dau de fiecare data cand impart prada. Cred ca toti hotii de posete au cate un magazin mixt in care isi expun “prada”.

Sa incepem.

Intai le enumeram, apoi detaliem, da?

Portofel, chei, telefoane, guma, ipod, pila, farduri, ruj, tigari, bricheta, pastile, servetele umede, servetele uscate, pixuri, carti de vizita, post-it pack, crema de maini, monede, ceva dulce, ochelari de soare/vedere, spray paralizant, ata dentara, oglinda, lac de unghii, bonuri fiscale, pungute impaturite, plasturi, clame de par, tampoane, ob-uri, perie de par sau pieptene, o mica lanterna, bratari rupte, celofanul de la tigari, firicele de tutun, pliante.

Sunt sigur ca obiectele din poseta difera, in functie de persoana, de ocazie, la fel cum sunt sigur ca am uitat sa adaug multe alte obiecte pe lista.

Manunchiul de chei este cam cat pumnul de mare, femeilor le place sa deschida usi. De brelocuri ce sa mai vorbesc. Daca nu are cel putin 4, dintre care unul pufos, alea nu sunt chei. Culmea e ca femeia stie exact de la ce sunt cele 100 de chei.

Doar ce a trecut acea perioada din luna, dar femeia are in continuare tampoane in geanta. Cine stie cum se intoarce?

Portofelul e o mica poseta. In el gasim carduri de credit, de debit, de cumparaturi, de fidelitate, de acces. Cam tot ce poate semnifica acest cuvant, card. Pe langa asta are hartiute cu numere de telefon, fara nume. Nu stie al cui e numarul, dar lasa-l acolo. Poate intr-o zi vreau sa fac o gluma cuiva si ii trimit un sms cu “SUNT INSARCINATA!”

Cel mai amzant e cand trimiti barbatul sa iti aduca ceva din geanta.

“Sunt murdara de grasime pe maini, du-te si adu-mi un servetel din geanta!”

– Unde e geanta?

– Nu stiu, vezi si tu…

– …nu stiu, vezi si tu…

– Ai gasiit?

– Geanta da. Caut servetelele.

– Haai odata!

– `mi-as … Nu gasesc, sa moara Gigi!!!

– Pachet verde!!

– Stiu cum arata!!! …nici nu-mi incape mana aici..

– Da-te ma ca esti prost… Uite! Vezi???

Cam asa se intampla. Pare haos, dar numai pentru noi, barbatii. Femeile stiu exact unde sunt toate lucrurile pe care le-am mentionat mai sus. Tot respectul, dar eu prefer sa intorc geanta cu gura in jos, sa imprastii continutul pe o canapea, sa extrag obiectul pe care il cautam si sa le “vars” inapoi in geanta 🙂 Avantaj eu, gasesc mai repede obiectul si tu realizezi ca iti amestec lucrurile pe acolo si nu ma mai trimiti a 2-a oara.

A, si lasati naibilui brosele acasa ca m-am intepat in ele de 2 ori pana acum 😦

O melodie mai trista azi, dar cu un motiv anume, nu spun care.

Atacurile de panica au revenit. Ah, cata nevoie am de tine…

 

Comments
13 Responses to “Ce contine poseta unei femei”
  1. Văd că ţi-ai făcut bine temele. 10 pentru azi :))

  2. Allexxxya says:

    Postul asta a fost o detaliere a bancului:
    “- Ce nu lipseste niciodata din geanta unei femei?
    – Dezordinea!”
    Ce sa zic? Ai mare dreptate! Dar sa stii ca o astfel de geanta ne scoate mereu din incurcaturi! 😉 O femeie stie! :)))

  3. Demonica says:

    Avaaai… stii deja prea multe :-)) Eu nu mi-am dat seama de toate astea, dar cam asa e 😛

  4. lexiehere says:

    Doamne ,cat ma regasesc in descrierea asta ! =))

  5. dianaf89 says:

    Trist, dar ai dreptate 🙂 de multe ori si pe mine ma enerveaza continutul gentii atunci cand caut cheile sau telefonul care suna si al carui apel il ratez de obicei pt ca imi cade prin geanta si se amesteca cu ce mai am pe acolo. sunt si lucruri utile dar si unele fara de care as putea pleca de acasa, dar stii cum e… you never know… Sau nu stii :))

  6. Andreotti says:

    …ești super adevărat!… ce bine că mi-ai spus ce am în geantă!:)))…pierdusem șirul!…
    …shit!..credeam că doar eu am 100 de chei cu fix 4 brelocuri…nu zic de care, sic!:)))

  7. nexya says:

    Ai dreptate si de data asta , ma bucur ca schimb foarte des greanta, dar si asa am o ploblema , nu transfer lucrurile din una in alta decat strictul necesar si ziceam si eu ” Te rog sa-mi cauti ….” si cauta , si cauta si iar cauta pana cand ziceam ”A lasa nu e in geanta asta… ” ei a fost nevoie de doua ori sa se intample asta si acum cand mai zic ” Cauta te rog …” ma trezesc cu geanta in brate 😀

  8. Raki says:

    =)) hai ca la asta nu ma asteptam :))

  9. claudiahankins says:

    :)) si eu ii compatimesc pe hotii care se incumeta sa mi umble in geanta :))

  10. scorpio72 says:

    Eu trebuie sa spun ca si atunci cand schimb geanta,continutul nu se schimba…si da nu imi plisesc tampoanele nici o secunda…si inca ceva..pe care ai uitat sa il specifici,nu iti zic…sic!!! :))

  11. dias141 says:

    Ai uitat ceva; ”gume de bani”:) Si nu ca sa prinzi fisicuri cu ele! Ci pur si simplu ca nu se stie niciodata la ce sunt folositoare; de la a prinde parul mot sau in coada, pana la a izola bine o punga de biscuiti sa nu cada nicio firmitura.

  12. deea says:

    Eu caut mereu cheile, poate pt ca am doar 3 brelocuri:D

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] a afla cate ceva despre continutul gentii unei femei va sfatuiesc sa cititi postul lui Tudor referitor la acest subiect. Eu nu voi face decat sa va prezint dovezile ce sustin […]



Hai, uimeste-ne.

