Articol la cerere

Azi vreau sa vad cum scrieti voi (nu ca n-as fi vazut pana acum, dar pe subiecte fixe nu mai e asa usor. sau e )

Articolul la cerere nu e obligatoriu, dar subiectul nu se schimba. Poti sa refuzi, nu e nicio problema. Nu exista limita de timp, dar fa in asa fel incat sa stim si noi ca ai postat (oricum stim).

Nu se specifica “sursa” (adica eu), pur si simplu, cand ai chef, postezi articolul cu numele/tema data si  gata.

Claudia – Get out of jail free Card (ca la monopoly, ai un cartonas care te scoate de acolo. Ai dreptul la o infractiune nepedepsita. Care e aia?:P ) P.S: Una, am zis!!!

Hapi – Doua ore par o viata de om (primesti 26 de ore in loc de 24. Doar tu. Ce faci cu ele?)

Allexxxya – Daca…Atunci…Altfel (EX: Daca nu ma maritam, atunci il luam pe Tudor de sot, altfel nu as fi fost pe deplin fericita :P)

Ionela – Meriti articolul asta: Daca ai avea 1 mil de dolari, nu ai voie sa dai un cent nimanui, nu ai voie sa faci nimic pentru nimeni, nu ai voie sa-i investesti si trebuie sa ii cheltuiesti in 24 de ore, ce ti-ai lua? Valoarea fiecarui lucru sa nu depaseasca 50.000 de dolari. Titlu: Milionul meu! Doar al meu!

Gnowee – Cum as vrea sa fiu ceruta in casatorie (detalii, vreau detalii multe 😛 )

Andreotti – Beau cafeaua amara sa impresionez oamenii ( metodele pe care le folosesti cel mai des sa impresionezi pe cineva)

Nexia – Imi pare rau ca n-am invatat sã… (foloseste-ti imaginatia, nu vreau sa-mi furi ideile ca o sa fac si eu articolul asta intr-o zi 😛 )

Daniela (pe tine nu te-am intrebat, dar m-am gandit ca exista sanse sa vrei) – Avantajele si dezavantajele mezinului (:P povesteste-ne cum te-au schingiuit fratii 😛 )

Lexiehere – Ce nu pot eu sa fac (nu stii, nu vrei, nu ai cum. Eu, de exemplu nu pot sa ridic o singura spranceana, le ridic pe amandoua, oricat as incerca 😛 )

Raki (nici pe tine nu te-am intrebat, dar esti constantean de-al meu si iti dau o bere drept mitã) – Cele zece porunci ale lui Raki ( :))))))))))) )

Genoveva – Ce secrete nu pot fi pastrate

Scorpio72 – Diferenta intre a ceda si a renunta (ar fi fost urmatorul meu articol, dar ti-l “donez” tie, ca eu am primit unul de la Daniela 😛 )

Momentan atat, sa vedem cum functioneaza pana aici.

P.S: postati aici daca refuzati subiectul, poate il vrea altcineva 🙂

Comments
24 Responses to “Articol la cerere”
  1. Raki says:

    Mai pe seara o sa fie gata Tudor, am si idei :)))

  2. I’m in, dar mai pe seară. :-p

  3. nexia says:

    Eu care credeam ca am sa lenevesc in weekend 😀

  4. Am vazut aseara “If/Then” ultimul serial aparut din Grey. Asta apropo de unul dintre subiecte…….Nu ca mi-ar fi placut sa il am , mi se pare foarte greu!
    Accept. Sa vad cand ma trozneste muza

  5. Andreotti says:

    ….mi-o iau!:))))

  6. Gnowee says:

    Challenge accepted, challenge done! 😀

  7. genovevadans says:

    🙂 Foarte ingenios! Constat cu tristete ca pe mine nu m-ai introdus in sistem. Cu siguranta n-am iesit in evidenta nici prin scris, si nici like-urile oferite, uf,uf :))

  8. claudiahankins says:

    gata si eu da-i tare scurt 😀

  9. genovevadans says:

    🙂 Multumesc, m-ai si gasit cu secretele, dar ma conformez cu prima ocazie :))

  10. Boogie says:

    Cred ca o sa iasa niste articole asa interesante. Mai ales ca temele sunt la fel de interesante.

  11. Andreotti says:

    breeee, tudore!…ai facut ce-ai vrut din nou!!! armata ai facut cu noi!…happy?????…

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]

  2. […] Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]

  3. […] Hai sa incepem postul cu o gluma : Vine Alinuta acasa de la scoala si o intreaba pe ma-sa: – Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara ? – Nu ca o sa ti se vada chiloteii. A 2-a zi vine Alinuta si o intreaba pe mama ei din nou : – Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara? – Nu mama ca o sa ti se vada chiloteii. A 3-a zi vine Alinuta acasa si ii spune mamei ei: – Mama, mama, am facut roata. – Si nu ti s-au vazut chiloteii? – Nu, ca i-am dat jos…(acum ce sa fac? nici eu nu pot face roata,dar pot sa-mi dau chiloteii jos! ) ) […]

  4. […] on February 5, 2012 by Raki Tudor, un constănțean de al meu, mi-a dat de lucru în  acest week end, chiar îi mulțumesc pentru […]

  5. […] Nimic interesant, a fost inca un vis din categoria “daca…atunci…altfel“ Related Posts:The End – Part IIThe End – part IIIJocul amintirilorThe End […]

  6. […] începe prin a cere o cafea amară rău, completând cinic: „…ca viața mea”! urmând apoi un oftat prelung din rărunchii mei […]

  7. […] Pingback: articol-la-cerere Rate this: Share this:ShareEmailFacebookTwitterLike this:Like5 bloggers like this post. […]

  8. […] secret Am intrat de buna voie si nesilita de nimeni in jocul articolelor la cerere, conceput de Tudor. Nu obosesc sa repet ca ma bucur de fiecare ocazie de a scrie pe blog. Si orice idee imi este mai […]



Hai, uimeste-ne.

