Femeile

A devenit un fel de leapsa, toata lumea scrie despre asta, de ce sa nu-mi spun si eu parerea. Urmeaza si barbatii, dar incep cu ce e mai grav si ne relaxam maine, da? 🙂

Femeile, da, chiar nu vad o problema la femei. Sunt frumoase, sunt destepte, sunt descurcarete, muncitoare, romantice si sensibile…

Da, asa e, acum  am si eu un baiat pe blog (Raki), putem vorbi ca intre barbati.

Femeile vorbesc mult. Nu stiu exact care e cauza, probabil folosesc mai multa materie cenusie decat noi in momentul in care deschid gura. Nici nu ma intereseaza, ideea e doar ca vorbesc mult. Comunicam diferit, barbatii nu sunt asa. Sa va dau un exemplu:

– Buna, iubitule, ce ai facut azi?

– Buna, iubito, am facut panã.

– Aha.

Asta e tot! Asta e toata povestea! Simplu!

Acum luam acelasi scenariu si inversam rolurile:

-Buna, iubito, ce ai facut azi?

– Oh Doamne. Nu o sa iti vina sa crezi ce s-a intamplat azi.  Esti pregatit? Stai sa ma asez ca nu mai pot. Stai sa ma descalt ca m-au batut si pantofii. Asa, si iti ziceam…conduceam, eram pe Bulevardul Mamaia, era in jur de 15:30…nu, 15:37 de fapt ca ma uitasem la ceas exact in momentul ala. Ma intorceam de la City mall, am fost sa cumpar niste sampon, dar nu de-ala cum folosim noi de obicei. Aveau la promotie in niste sticlute mai mici, verzi, dar erau doua la pret de unul. Deci, Doaaamne, nu gaseam loc de parcare, a trebuit sa parchez la aproximativ 150 de metri distanta si am mers pe jos de acolo. Era sa si cad cu tocurile astea, ca stii cand ti-am spus ca e cam subtire tocul si s-ar putea sa cad cu ele, aproape ca s-a intamplat. Asa, si …NU MA ASCULTI!!!!!

– Ba da!!

– Ce-am zis?

– E, cacat…

Amuzant e cum esti pedepsit pentru neobrazarea de a nu asculta detaliile de mai sus. Nu iti mai zice povestea aia lunga pe care oricum nu vroiai sa o auzi.

– Hai, zi..

– Nu-ti mai zic nimic acum!

Si aici devine si mai interesant. Acum alergi dupa ea prin casa, implorand sa-ti spuna povestea pe care oricum nu vroiai sa o auzi. “Haaai, zi..ce s-a intamplat. Conduceai, ai cumpart niste sampon si apoi?”. NU-TI MAI ZIC NIMIC!

Nu, sa nu crezi ca ai scapat, dupa ce se calmeaza spiritele, o sa o auzi oricum. DE LA INCEPUT! Si de data asta ai face bine sa o asculti cu atentie, ca acum stii ca te intreaba 🙂

O alta caracteristica a femeii e faptul ca interpreteaza vorbele tale.

Nu, orice ai spune, de fapt ai spus altceva.

Facem tot asa cu exemple? Ok, hai:

– Am avut sedinta.

– Aha.

Aha? Atat crezi tu? Nu nu nu…aha, deci ai iesit mai devreme de la serviciu, ai fost cu baietii sa bei bere, betiv  nenorocit care esti tu, apoi ati fost la fetite ca sa imi aduci mie in casa cine stie ce boli, curvar nenorocit care esti tu. Aha!

Intotdeauna “Aha” e urmat de un “deci”. Intotdeauna!

– Cred ca mai trebuia putina sare.

– Data viitoare o sa pun mai multa sare.  “Si Furadan! Si urina! Si prelandez! Si o invit si pe ma-ta aia care te-a invatat sa faci atatea figuri, nenorocit nerecunoscator ce esti! Eu stau in picioare toata ziua ca Izaura si tu faci fite ca nu are destula sare? Ce zici daca maine mananci niste parizer cu paine? Poate ala are mai multa sare. Asta daca te duci sa cumperi paine, bineinteles. Nerecunoscatorule! TACI SI MANANCA!”

– A, si daca e, poti sa-ti mai pui si tu niste sare, iubitul meu. Uite solnita. Te iubesc.

– Si eu te iubesc. (Mnom mnom mnom)

Orice ai spune, de fapt ai spus altceva. Orice!

Stiu ca suntem in inferioritate aici, dar nu ne lasam. Nu-i asa Raki? Raki? :-S …da, si ziceam de femei ca sunt frumoase, sunt destepte, sunt descurcarete, muncitoare, romantice si sensibile…

Lasati furcile jos! Cânt! Gata! Cânt!!

Mi-e dor de noi…

 

Comments
17 Responses to “Femeile”
  1. allexxxya says:

    :))) Of Doamne! Da vorbim mult (si nu ma cunosti pe mine, sa vezi cat de mult putem vorbi), ne place sa va povestim cu lux de amanunte, si va place vreti nu vreti de cele mai multe ori asta pentru ca daca nu o facem aveti impresia apoi ca va ascundem ceva, si incepeti voi cu istericalele. Pentru noi nimic nu e simplu, si d-aia interpretam… intotdeauna trebuie sa fie more than meets the eye (or ear, in cazul asta). Oricum foarte frumos articolul si m-am amuzat copios! >:D<

  2. Demonica says:

    imi dau seama ca e asa, dar e atat de greu sa te abtii… :-))

  3. dias141 says:

    Ti minte ca ti-am trimis un link spre ”Why Men Don’t Listen and Women Can’t Read Maps” ? 🙂
    Acolo se explica puuuuuur stiintific 😉 de ce noi avem o scuza! Si de ce voi ar trebui sa aveti rabdare, rabdare…si iarasi rabdare 🙂

  4. Andreotti says:

    ..cu ce sa încep???…..ai cântat frumos, ca întotdeauna….
    ..cu ce să sfârșesc???…ai mare dreptate!…sunt femeie și mă recunosc, la naiba!!!!:)))

  5. ionela says:

    eh.ce sa zic.ai gasit ac de cojocul nostru! e simpatic articolul, ai pus punctul pe mai multi de “Ii i i i “. dar se pare ca pentru toate astea ne iubiti. sunteti incompleti fara cuvintele si frazele noastre interminabile! si stiti ce e mai curios? ca va indragostiti de noi tocmai pentru toate lucrurile descrise mai sus. cum se poate oare un lucru ce te a cucerit, la un timp acelasi lucru sa te trimita de acasa? ejhhh?cum?

  6. bucuros says:

    si apoi ce rost ar avea sa le intelegi? e ceva mult, mult prea complicat. sincer 😀

  7. nexia says:

    Doamne cata dreptate ai Tudor , imi vine sa bag capul in pamant ca strutzul , dar astea suntem , capul sus si mergem inainte , eu am sa incerc sa trag invataturile din acest articol , si de fiecare data cand imi deschid gura in fata lui sa ma gandesc ca nu vreau sa-l ” sufoc ” desi uneori meritati . Curios este un lucru , ca noi asta nu o vedem , noi suntem perfecte , uite ca iar zic ” ce ne-am face fara tine, uite cum ne mai deschizi tu ochii larg ”

  8. claudiahankins says:

    “probabil folosesc mai multa materie cenusie decat noi”. poti sa stergi cuvantul “probabil”. faptul ca noi gandim mai mult este o certitudine.
    vorbim mult=creativitate
    voi vorbiti putin, dar faceti multe. ce includ vecine, prietene colege etc. 😛
    in rest nu as avea ce sa zic…cunosc cazuri descrise de tine si sa zic ca baaahhhh nu exista asa ceva nu are rost. dar tot trebuia sa arunc vreo 2 rautati pe aici, altfel nu se putea. i know me

  9. genovevadans says:

    :)) N-am ce sa comentez, decat ca esti fantastic cum le stii tu pe toate! Si-l mai inveti si pe Raki acum

  10. scorpio72 says:

    UUu…pai unde e Raki? Te-a lasat singur?
    Da…ai dreptate,asa suntem…

  11. Raki says:

    Sincer Tudor ce sa zic? Te sustin si eu: sunt frumoase, harnice, romantice, gospodine….

    Dar pe langa asta, fratiorul meu…. chiar exemplele alea fac totul :X
    Mi-au placut la nebunie :))

    scorpio72: Raki a avut niste treaba de rezolvat, dar tot a venit sa tina parte :)))

  12. Femeile interpreteaza vorbele pentru ca (multi barbati)barbatii nu sunt capabili sa se exprime direct.
    Exemplu: Imi placi foarte mult poate insemna : ai fund frumos, vreau sa ne petrecem seara impreuna, tocmai m-ai facut sa rad dar de obicei esti cam rigida, pari putin beata si dezinhibata norocul meu, ai haine noi si-ti vin bine, etc

    Cand o femeie spune : imi placi foarte mult are o viziune generala asupta tipului respectiv si nu ascunde nimic in spatele vorbelor. Suntem mult mai simple decat cred unii

  13. lexiehere says:

    In mare parte ai dreptate,reusim cateodata sa interpretam tot ceea ce ziceti voi poate intr-o maniera favorabila noua. Insa nu e dracul chiar atat de negru precum pare. Fara noi ati deveni si voi un fel de femei ,sa gatisi(ca doar na,nu o sa aveti tot timpul finante sa mancati la cine stie ce restaurant fitos..) sa spalati ,etc..:D

  14. dream16style says:

    deci foarte tare :)))

  15. dianaf89 says:

    Hm… poate ne pierdem in detalii, dar ne place sa impartasim barbatilor nostri tot ce ni se intampla. E asa rau??? Si intr-adevar, daca nu mi se da atentie, procedez cam asa :)) ai uitat aia cu: “ce ai? Nimic?”

  16. Ana says:

    Intotdeauna m-am intrebat cum de pot rezista barbatii la o asemenea avalansa de diaree verbala? Sa fi fost barbat cred ca imi taiam venele…din pacate nu am facut asta nici ca femeie , ascultand avalansa verbala diareica a partenerului de viata.

Hai, uimeste-ne.

