Traducere din românã in românã

Ma gandeam sa fac un articol despre “Ce spun oamenii si de fapt ce ar vrea sa spuna”. Daca tot ma gandeam, am zis sa imi notez si aici, sa nu uit. Evident, impartim lista in doua categorii:

1. Femeile

– Ma descurc!  = Stai ca boul…pune mana odata, nu vezi ca nu mai pot????

– Ti-am facut mancarea ta preferata = Iar nu aveam idee ce sa-ti gatesc, surprizaa…pui cu smantana. Din nou. 🙂

– Cizmele? Chinezismele astea? 100 ron = + 200 ron de la mine. Daca eu platesc toate in casa, mai ramane si rest. 😉

– Incepand de azi, punem totul pe lista!!! = Ruj, fond de ten, lapte de corp…otet…aaa…oja…acetona…paine…oua, clame..

– Esti al 3-lea = care ma intreaba asta. Au fost ceva ceva…de ce sa te mint.

– Arati foarte bine, iubitule – Ai sanii mai mari decat ai mei…cmon. Lasa ciocolata jos.

– Nu iubitule, marimea nu conteaza = In Asia.

– N-am nimic = Te urasc.

– Sunt ok = Vezi tu maine, cand mananci parizer prajit, cat de ok sunt.

– Cum spui tu = Diseara te sufoc cu perna.

– Ma gandeam, nu vrei sa iesim si noi in seara asta? = E stabilit, la 20:00  in Amster’s cu George si Lavinia. Ma imbrac in rochita alba, hainele tale sunt pe pat. Fuga la dus ca intarziem.

– Maica’ta? O dulceata de femeie =  Doar ce mi-am varsat in gura.

– Unele femei nu sangereaza, au himenul flexibil = Sau rupt.

– Asta e fosta ta prietena? Draguta – Curva.

– Buna, iubitule,am ajuns.  Sunt atat de obosita, ma doare si capul. Abia astept sa ma bag intr-un dus si sa ma intind in pat =  Chiar asa, sex in fiecare zi? Ce sunt eu, masina de facut sex?

– E in regula, iubitule, se intampla = La batrânei! Vorbesti serios? A murit? E clar, nu te mai atrag, ai pe altcineva. Pe cine??? Curva?? Te vezi cu ea, nu? O suni, ai? Nenorocit ce esti… Cu curva???? Eu ce am? M-am ingrasat? AAAAi??? Raspunde!!!

– Dormi ca un prunc = Sforai ca un mistret.

– Te iubesc = Tu?

 

2. Barbatii

– Da-mi si mie o bere = Adu-mi si mie o bere. Mersi.

– Esti gratioasa ca o gazela = Sau cum ii spune la mamiferul ala cu trompa…

– Normal ca o sa te iubesc si cand o sa fii rubensiana= Doar ca nu o sa ma mai atragi.

– O bere am baut, atat.  = La metru.

– Mergem la somn? = Ca am o erectie.

– Da-mi telecomanda cat e reclama, apoi dam inapoi aici. = Haha, buna asta. Suntem peste tooot aaacaaaasaa! Portiileee ni seeee deeschiiid! Nu-i echipa mai frumoaaaaasaaaa! Sii iubitaaa caaa Raapiiid! Hai ca incepe.

– Sigur ca vreau copii  = Acum?? Avem rate, avem datorii! Si baietii? Si berea? Offf!!!!Deja am o migrena.

– Mi-am pierdut virginitatea la 14 ani = 21.

– Ohoohooo…pai stai sa le numar… = Doua.

– Nu ma uitam la aia!! = Ca doua pere.

– Si eu te iubesc = Daaaa si o sa te iubesc numai pe tine, bla bla bla, toata viata, si alte vieti si din ce in ce mai mult si toata poezia…hai, pune-ma sa o spun sa vezi ca o mai stiu..IA IA IA IA IA…DA-TE!!!  SI! SI! SI!!!! BAAAAARAAAAAAAAA!!!AAAAAH! MORTII…

– Mie imi plac mai mult tatele mici. Pai nici asa mari, iubire – De ce sa ne certam aiurea…

– Preferatele mele? Brunetele, normal..ce intrebare! = Scrie si in “Indreptar pentru barbati” – editura Humanitas. Blonda>Bruneta. E lege.

– Mhm, ti-a iesit chiar buna de data asta – Scrum. Are gust de veverita carbonizata.

– Ma intind doar putin asa, nu adorm = Noapte buna.

Buna dimineata, noapte buna, te iubesc, imi lipsesti = suna-ma, cauta-ma…

Comments
25 Responses to “Traducere din românã in românã”
  1. nexia says:

    Unde esti Claudia ? Avanaj noi si de data asta 😀

  2. allexxxya says:

    Buuuuuun! Deci eu ma incadrez cel mai bine aici:
    – Ti-am facut mancarea ta preferata = Iar nu aveam idee ce sa-ti gatesc, surprizaa…pui cu smantana. Din nou. =>dar fac pentru e felul meu de mancare preferat si nu ca nu as avea idei!
    – Cizmele? Chinezismele astea? 100 ron = + 200 ron de la mine. Daca eu platesc toate in casa, mai ramane si rest. => pentru ca sunt desteapta si stiu sa scot bani si din piatra!
    – Nu iubitule, marimea nu conteaza = In Asia. => eh, ce sa zic..sunt femeie! :))
    – N-am nimic = Te urasc. => pfoai daca am zis asta e clar ca e cazul sa dormi pe jos
    – Buna, iubitule,am ajuns. Sunt atat de obosita, ma doare si capul. Abia astept sa ma bag intr-un dus si sa ma intind in pat = Chiar asa, sex in fiecare zi? Ce sunt eu, masina de facut sex? => desi de multe ori sunt directa
    :))

  3. claudiahankins says:

    Femei
    Xuleasco vrei sa-l iei pe robul lui Dumnezeu Yculescu bla bla bla?
    Da, ca de acuma o sa fie robul meu, vai de curu lui, nu numa lu Dumnezeu. Pfff la naiba…pentru un carnat trebuie sa iau tot porcul.
    Ma descurc=normal ca ma descurc….daca mi-as pune baza pe barbati as construi o casa din lazi de bere.
    ti-am facut mancarea preferata=poate ca nu meriti sa ma chinui mai mult
    o bere am baut=o palma peste ceafa! fara mine???
    cizmele alea=o investitie foarte buna. daca circuli cu 41 prin bucuresti ai toate sansele sa ti se toceasca varfurile de la cat dai in stanga si-n dreapta, decat flecurile.
    mergem la somn=nu se scoala, nu se scoala…dar uite ce frumos atarna. offf si nu-mi place sa ma repet!:)
    nu iubitule, marimea nu conteaza= ai zis asia..sa inteleg ca te referi la china cat de mare e sau ce? (fac pe blonda ca sa nu scap vreo rautate)
    esti al treilea= pe care-l las de plictiseala
    etc
    barbati
    da-mi si mie o bere= ca e singurul lucru care mai sta tare in mana mea
    sigur ca vreau copii=de pe buletin, permis de conducere…
    mi-am pierdut virginitatea la 14 ani=intrand in pestera muierilor. nu degeaba cele mai frumoase basme au fost scrise de barbati…
    nu ma uitam la aia=imi imaginat ca o f*t
    si eu te iubesc=cand speli rufele, le calci, imi faci masaj
    preferatele mele=masinile! albe, argintii, albastre etc
    etc etc

  4. claudiahankins says:

    ahhh si da! frumoasa melodia!!!! ca de obicei ai cantat-o super

  5. Lady says:

    Foarte funny postul!:))

  6. ionela says:

    Ar trebui sa te pui pe scris bancuri Tudor! ti ar reusi si cred ca i scoate bani frumosi din asta~

  7. Raki says:

    Sunt prea adevarate astea :))

  8. ioniboni says:

    hAHAHAHA radddd rau! Dupafrigul ce l-am tras pe drum,m-am incalzit de la atata ras:)) Foarte tare! Catalogul…? Sa scriu 10 la materia asta noua:))

  9. genovevadans says:

    :)) Cand pe Venus , cand pe Marte/ c-asta-i hora ca la carte…d

  10. lexiehere says:

    E foarte funny postul 😀 :))

  11. lexiehere says:

    Btw,canti foarte frumos

  12. dream16style says:

    De acord. Canti foarte frumos 🙂 m-ai trimis cu gandul la James Blunt

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]

  2. […] Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]

  3. […] Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]



Hai, uimeste-ne.

