Dimineti de cosmar

7:00 – Bip bip bip!

*Snooze*

7:05 – Bip bip bip!

*Snooze*

7:10 – Bip bip bip!

*Snooze*

Nenorocitul de Eu Rational (ER) – “Ahaaa!”

Adevaratul Eu (E), linistit si somnoros: “ZzZzZzzz…”

ER: *Da din picioare in pat, destul de enervant*

E: Termina, lasa-ma sa dorm!!

ER: E luni, e timpul sa te trezeesti!

E: E marti, boule.

ER: Aaa, si mai grav! Hai, trezirea, e maarti!

E: Nu!! – *Isi pune patura in cap si se chirceste, adormind la loc*

ER: *Trage patura de pe E”

E: Aahhhhhhhhh!!!

ER: Hai, stii ca nu-ti merge.

E: Termina! Inca doua minute, te rog.

ER: Ma confunzi cu maica’ta.

E: ZzZzZzzz.

7:15 – Bip bip bip!

*Snooze*

ER: Aaaa, scuza-ma.

E: Esti scuzat.

ER: E marti!

E: 3 ceasuri rele, numai bune de dormit.

ER: Nu-ti miroase a cafea?

E: Termina! Lasa-ma inca doua minute!

ER: Hai, gandeste-te la ceva frumos care te-ar face sa te ridici din pat.

E: *Liniste*

ER: Te-ai gandit?

E: AAAAAAAAAaa! Esti cea mai enervanta persoana pe care o cunosc!

ER: Bine, te las sa dormi cat vrei. Ok?

E: *Liniste*

ER: *Ii infige un deget in coaste”

E: Iti rup mana si te bat cu ea pana lesini.

ER: Hai ma, trezeste-te! Vezi ca-ti suna telefonuuul!!!

E: Nu suna.

ER: Ba daa, haideee!

E: *Liniste*

ER: *Liniste*

7:20 – Bip bip bip!

E: Aaaaaaaaaah!!!!!! Il sparg! *Snooze* *Snooze* *Snooze* *Snooze* *Snooze*  *il arunca pe jos*

ER: Ghici ce.

E: Ce?

ER: E marti.

E: *Isi pune perna in cap*

ER: E cea mai frumoasa zi de marti.

E: Foarte bine, du-te si fa cafeaua si anunta-ma cand e gata.

ER: E gata.

E: Terminaaaaaa! Inca 2 minute!!!

ER: 119, 118, 117, 116…

E: In gand!!!!

ER: Mmm, mmm, mmm, mmm…

E: In liniste!

7:25 – Bip bip bip! Bip bip bip! Bip bip bip!

E: Aaaaaah! Unde eeee???

ER: Pe jos. Vrei sa ti-l aduc?

E: *Se ridica dezgustat*

ER: Eheeeee!! E Maaaarti!

 

ER e rau cu mine 😦

Mi-e dor sa ma trezesc cu tine in brate…cafeaua are gust de apa fara tine.

Comments
9 Responses to “Dimineti de cosmar”
  1. nexya says:

    Hmmmm ce imi place melodia asta 😀 tot e bine ca nu e Marti 13 , o sa ma straduiesc si eu sa ma trezesc la 7 sa ne bem ~O) dar nu promit nimic decat ca ma straduiesc 😀

  2. ionela says:

    ce frumos descrii ce se intampla in intimitatea unui cuplu. Faci sa para totul asa deosebit…pana si cele mai neinsemnate chestii..cum ar fi trezitul de dimineata, pe car eil uram cu totii..sau ma rog.unii dintre noi…si melodia ai interpretat o f fain….ai sa ai card de fete in urma ta!

  3. swaggerhopeless says:

    Geniala melodia!

  4. Si eu ma trezesc greu dimineata dar am observat ca cu cat sunt mai harnica (6-7) cu atat sunt mai activa…..Pe la amiaza intre 12 si 2 capacitatea de concentrare si cheful de munca scade acut :))

  5. ’74, ’75 – piesă de colecție!! Super!!!
    Cât despre trezit… sunt o norocoasă. Mă trezesc la prima notă din melodia de la telefon care, de altfel, trebuie să fie foarte lentă.

  6. allexxxya says:

    Ok, deci eu abia m-am trezit! “E” i-a rupt mana lui “ER” in cazul meu si i-a indesat-o pe gat! :)))

  7. claudiahankins says:

    fooooarte fooooarte frumoasa mel!!!! :A mine nu exista ER. ma trezesc cum vreau, cand vreau! Eu fac legea!!!! 😛 hihihihi

  8. ionela says:

    talpile alea…nu mi plac cum sunt asezate..sa stii! ;(

  9. dianaf89 says:

    :)) ma regasesc in furatul minutelor. Eu il conving repede pe ER sa mai doarma alaturi de mine, dar castiga totusi teren in fata mea si ma ridica intr-un final din pat.

Hai, uimeste-ne.

