My old bucket list

Astea erau pe 2011, sa vedem ce am realizat 🙂

1. Sa sar cu parasuta si sa supravietuiesc, sa va pot povesti cum a fost.

2. Bungee Jumping

3. Sa iau lectii de dans.

4. Sa cant intr-un loc public.

5. Sa ating greutatea ideala.

6. Sa ma duc la un salon de masaj si sa ma relaxez (masaj normal)

7. Sa ma insor.

8. Sa merg la o petrecere a burlacilor.

9. Sa merg la un concert simfonic.

10. Sa renunt la terapie.

11. Sa plec din tara asta de cacat.

12. Sa ma mut cu persoana iubita.

13. Sa-mi fac tatuaj.

14. Sa vad New York-ul.

15. Sa ma las de fumat.

16. Sa las trecutul in urma.

17. Sa o iert pe “soacra’mea”.

18. Sa merg la munte.

19. Sa fiu eu.

20. Sa fiu fericit.

Nu stiu toata melodia, doar o parte. Nemultumitului i se ia darul, asa ca, pune-o pe repeat daca nu te mai saturi de ea 😀

Mi-a fost greu sa cant si atat, iubire. La noi pe blog era toata. Mi-e dor de blogul nostru…

Comments
16 Responses to “My old bucket list”
  1. nexya says:

    Se pare a anul asta o sa fie reportul de anul trecut + altele 😀 ai de lucru nu gluma , la saritul cu parasuta si la Bungee Jumping ma bag si eu , asa ca la vara avem treaba serioasa .

  2. newdada1 says:

    Vreau si io 1,2,3 :)!

  3. claudiahankins says:

    1. Sa sar cu parasuta si sa supravietuiesc, sa va pot povesti cum a fost.- Ia o tipa gen sexy braileanca (parasuta) in brate si sari de la parter.

    2. Bungee Jumping- barrrrrrrrr

    3. Sa iau lectii de dans.-e de ajuns sa deschizi tv ul pe mtv sau ce posturi mai sunt si sa te zbantui singur prin casa. ai sa prinzi miscarile 😉

    4. Sa cant intr-un loc public.- blogul nu e public? deocamdata? 🙂

    5. Sa ating greutatea ideala.- what?! tu ai auzit ca vrin vremuri grele…o sa ai de unde sa slabesti daca tot iti doresti 😛

    6. Sa ma duc la un salon de masaj si sa ma relaxez (masaj normal)- mda, dar o poti face si azi. maine. nu e timpul pierdut.

    7. Sa ma insor.- lol! asculta pe altii mai “batrani”. mai copilareste. nu stii cum se schimba oamenii intr-o casnicie.

    8. Sa merg la o petrecere a burlacilor.- hai k o sa dau eu una in tara cand oi redeveni burlaca 🙂 bine asa?

    9. Sa merg la un concert simfonic.- hmmmm

    10. Sa renunt la terapie.- nope. aia ajuta foarte mult. n-o lasa

    11. Sa plec din tara asta de cacat.- granitele tarilor sunt deschise. dar nu cred ca si alea ale sufletului tau.

    12. Sa ma mut cu persoana iubita.- 😦

    13. Sa-mi fac tatuaj. lasa ca ti-ai fct pe 2012.

    14. Sa vad New York-ul.- insista si ai sa-l vezi. ca nu a fost in 2011…nu-i bai. dar nu inseamna ca trebuie sa-l tai de pe lista.

    15. Sa ma las de fumat.- daca reusesti, zi-mi si mie cum.

    16. Sa las trecutul in urma.- nu e chiar atat de greu. dar trebuie sa ai vointa.

    17. Sa o iert pe “soacra’mea”.- eeee. eu nu ma simt vinovata de astfel de chestii. asa ca nu stiu ce sa-ti zic.

    18. Sa merg la munte.- nu e departe…:)

    19. Sa fiu eu.- pai, trezeste-te, mai asculta ce zic oamenii pe aici, capul sus si ai sa te regasesti. incet dar sigur.

    20. Sa fiu fericit.- deci nu ai fost fericit nicio secunda pe anul 2011? refuz sa cred.

  4. Boogie says:

    6 din 20. Daca te chinui putin le dai gata pe toate 20 intr-un an, sau toate 14 care ti-au ramas. Cand afli cum sa te lasi de fumat rapid sa ma anunti si pe mine. :))

  5. Andreotti says:

    …7 din ele le-am avut si eu pe lista de anul trecut…tot 7 + evident alte cateva au ramas pe lista si atat!!!…n-am facut nimic!…anul asta nici macar lista nu mi-am mai facut!…

  6. scorpio72 says:

    Hmm,eu zic asa..daca macar una din ele ai reusit sa o realizezi,e un succes.Celelalte le iei pe rand,una cate una,fara graba,pentru ca atunci cand vrei mai multe risti sa realizezi…nimic :)).

  7. ionela says:

    ….bravo!ai realizat mai multe decat multi altii! in ceea ce priveste casatoria..ascult-o pe Clau, copilareste…bucura te de viata de experientele ce pot veni…si sunt asa multe si diverse..

  8. Felicitari pentru ce ai realizat si mult succes cu ce ti-a mai ramas!

  9. Hai sa preiau si eu buchetu asta cum a facut Clau
    1. Sa sar cu parasuta ……No way. Poate cu umbrela de la parter

    2. Bungee Jumping……. Shopping jump-in

    3. Sa iau lectii de dans. – Fac asta singura acasa, cu tutoriale 🙂

    4. Sa cant intr-un loc public.- Numai daca locul ala public ar fi plin cu fosti…..They shall be horrified

    5. Sa ating greutatea ideala.- Hi hi.

    6. Sa ma duc la un salon de masaj si sa ma relaxez (masaj normal) – Eu vreau masaj anormal

    7. Sa ma insor- Hm. E o alternativa la sinucidere, de acord………..

    8. Sa merg la o petrecere a burlacilor.- no comment

    9. Sa merg la un concert simfonic- Ia un xanax inainte. D-ala de 50

    10. Sa renunt la terapie.- well done

    11. Sa plec din tara asta de cacat. – Uh, ce urat vorbesti

    12. Sa ma mut cu persoana iubita.- O sa-ti doresti dupa 10 ani sa muti persoana in iubita in Kalahari ca sa mai respiri si tu . 10 ani am spus??? Sunt o optimista incurabila

    13. Sa-mi fac tatuaj.- mda

    14. Sa vad New York-ul. – Sa vad Marea Moarta

    15. Sa ma las de fumat. – achieved

    16. Sa las trecutul in urma. – Eckhart Tolle

    17. Sa o iert pe “soacra’mea”. – 😀

    18. Sa merg la munte.- …………

    19. Sa fiu eu…………..Est altcineva?

    20. Sa fiu fericit……Fericirea este un ambalaj frumos. Atat,.

  10. Iulia Kelt says:

    eu am anual câte una de-asta.

  11. dias141 says:

    Saritul cu parasuta e ceva cu dublu tais, crede-ma. Daca o faci o data si daca iti place cu adevarat, nicio senzatie ”de dupa” nu se va mai putea compara in intensitate.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] tot a scris Tudor despre niște lucruri care ar fi vrut să le facă în 2011, am să scriu și eu două lucruri ce […]



Hai, uimeste-ne.

