Copiii (reloaded)

Cred ca as putea face un blog separat, sa scriu numai despre asta 🙂

Ma gandeam (da, stiu, gandesc mult si prost) ca poti pune copilului tau orice nume vrei. Chiar nu exista legi in privinta asta. Ar trebui sa existe macar vreo doua-trei legi. Poti sa-l numesti oricum. Poti alege un nume fara vocale, daca vrei. Plstntn! Du-te in camera ta!! Plstntnfffffff. Sau …FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF…40 de F! Asa-l cheama, na!

Mie mi-ar placea sa-mi numesc copilul cu o fraza, sau ceva mai amuzant. Doamnelor si domnilor 🙂 Asta ar fi un nume misto pt un copil. Acesta este fiul meu, doamnelor si domnilor. Totusi, e bine sa alegi cu grija numele copilului. Gasesc dracii astia niste porecle de sta mâtza in coada. Si nu vrei asta, din moment ce copiii conduc casa 🙂

Cand jucam Ascunselea cu pustiul de care am pomenit in articolul anterior, eram nevoit sa joc dupa regulile lui. Inventate de el.  Stiti de ce? Pentru ca e VARZA la ascunselea! Asa ca inventeaza sute de reguli sa aduca balanta in favoarea lui. Si eu ma oftic foarte tare la jocuri si nu-mi place sa pierd! Stiu ca e copil, dar .. 😦

Cand e randul meu sa ma ascund, imi spune unde sa ma ascund. Ascunde-te in dulap. Da, dar tu o sa stii unde… ASCUNDE-TE IN DULAP!  Ok, si ma ascund in dulap…stau ca un prost acolo, el deschide usa si imi spune “Te-am gaasiiiit”  Mai are si o atitudine net superioara…Wow, cum ti-ai dat seama unde TU mi-ai spus sa ma ascund…

Apoi, cand e randul lui sa se ascunda, se duce langa un perete, flexeaza genunchii…off, nici nu stiu cum sa explic pozitia.  Incerc totusi, folositi-va imaginatia. Un ranjet larg, genunchii flexati, una dintre maini arata ca o gheara de Tyranosaurus Rex. Nu are niciun paravan in fata. Ce naiba e aia? 😦 Zici ca e cine stie ce invizibilitate ninja! Si eu trebuie sa ma comport ca un idiot. Nu pot sa ma duc langa el si sa-i spun, da..esti acolo. O sa inceapa sa planga. Asa ca eu trebuie sa trec pe langa el ca un bou, “unde o fi….unde-o fi…unde s-a ascuns”… Ma uit fix la el! “Nu-l gasesc…oare unde s-a ascuns”.

Mai sunt si alte versiuni la Ascunselea. Cand il cauta doua persoane  :|. Sot si sotie, sau cuplu, in fine. El isi ia pozitia de T-Rex langa perete, si sotia (sa zicem) iti zice:

“De ce nu cauti sub pat?”

Ok, caut sub pat. Nu e acolo! Soc!

“De ce nu cauti in dulapul cu prosoape.. Ala nu e dulapul cu prosoape!!!!”

Ce naiba sa caute un copil in dulapul cu prosoape?? Are rafturi!

Acum ai o cearta cu sotia in legatura cu unde sa-l gasesti pe baiatul care sta chiar langa tine, chircit si ranjit ca o maimuta. Si cu toate astea, faci si alti copii 🙂 Poate nu-ti doresti neaparat, dar nu ai de ales uneori.

Marti nu mai pleci in delegatie.

De ce?

Pai…stii tu, sunt la ovulatie!

Nici macar “vreau inca un copil”. Marti sa fii acasa!

Da, dar eu nu vreau un alt copil.

A, da? Ok.

Si marti te trezesti cu un sex oral din senin.  Nu ai mai vazut un sex oral de ani de zile, si ea iti face un sex oral in ziua in care e la ovulatie. Tu esti idiot si gandesti “muaaama, iti place!! Sunt tare!!”  De parca dintr-o data te-ai transformat in cine stie ce Brad Pitt.  Ce prost 🙂

Bine, dar exista si varianta mai simpla 🙂 Sa vrea barbatul (nu neaparat si femeia).

Am gasit in buzunarul de la o bluza de trening bricheta ta. Pana si o bricheta imi strica ziua… 

Comments
19 Responses to “Copiii (reloaded)”
  1. =)) am râs cu lacrimi. Doar că depinde cum îl înveți pe copil. Nepoțelul meu mă lasă să mă ascund unde vreau, dar el mă întreabă unde să se ascundă, iar eu logic că mă fac că nu îl găsesc.
    Ultima dată sormea l-a bagat în sertarul de la pat, iar săracul copil n-a zis nici pâs de dragul jocului :)):)):))

  2. ionela says:

    vaiiiiiiiiiiiii rad si acum! m ai facut sa rad Tudor, aveam nevoie de asta! ptiu! foarte frumos ai descris viata alaturi de copii si foarte reala de altfel! imi place la nebunie ce fel ai expus! real, profund, amuzant.intr_un cuvant: perfect! Multumesc1 MI ai facut ziua mai buna!

  3. allexxxya says:

    :)) Cu toate ca in mare parte ai dreptate, am ras pe parcursul intregului post pentru ca te vedeam jucandu-te cu el, iar expresia fetei tale, in imaginatia mea, era de milioane. 😀

  4. nexya says:

    Ha ha ha …ma bucur ca ai promis ca o sa revii cu o melodie …despre subiect ce sa zic Tudor …in mare parte no comment ca e frumoasa inocenta unui copil si ca sa intelegem jocul trebuie sa devenim si noi inocenti …copii in lumea lor . Si drepre santajul femeilor , nu vreau chiar deloc sa vorbesc , cert este ca sexul este asul din maneca al unor femei , doar sa stim sa-l punem pe masa cand trebuie 😀

  5. claudiahankins says:

    what?! nicio melodie?!

  6. claudiahankins says:

    deci chiar nu ai pus niciun cantecel aici pana la ora asta???????!!!! :(( il faci pe hitler sa se bucure?!

  7. nexya says:

    Wonderful tonight- Eric Clapton ce frumos , ai scapat de o bataie cu perne 😀

  8. allexxxya says:

    Foarte frumoasa melodia! 🙂

  9. claudiahankins says:

    asaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]

  2. […] tot ii place lui Tudor jocul asta , hai sa ne jucam Ascunselea si cu animale: WP_SLIDESHOW_IMAGES = { load: […]

  3. […] Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]

  4. […] Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]

  5. […] Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]



Hai, uimeste-ne.

