Beautiful ones

Am cunoscut in ultimul an atatea persoane frumoase (la suflet si nu numai), dar pe zi ce trece realizez ca oamenii frumosi sunt chiar cei care se transforma, de fapt. Nu stiu care e motivul, care e logica, dar oamenii frumosi au cel mai mare ghinion, cele mai triste povesti si totusi cea mai mare vointa de a merge mai departe. Il pocnesti cu toata puterea direct in nas si se ridica plin de sange, iti zambeste si iti spune ca lovesti ca o fetita.  De fiecare data cand intalnesc un astfel de om, primul lucru la care ma gandesc e “oare ce o fi patit?”. Dar de ce nu functioneaza la toti? Si eu am avut ghinion, slava Domnului si inca mai am. Mi-am bagat mana pe gat si m-am intors pe dos, dar nu am gasit nimic extraordinar.

Pe mine traumele ma inraiesc, ma fac mai sceptic, mai ursuz si mai parsiv cu cei din jurul meu. Toata lumea imi vrea raul, toata lumea ma minte, toata lumea are ceva cu mine si toata lumea vrea ceva de la mine. Ce-mi lipseste sa fiu un om frumos? Ce-mi scapa? Unde gresesc?

Cum traiesti cu o trauma? Cum faci sa duci o viata normala atunci cand nu poti sa treci peste trecut?  Cum faci cand nicio incurajare nu functioneaza, cand toate se prabusec in jurul tau, cand ai tot timpul un norisor ploios deasupra capului si un bilet lipit pe spate cu “Dã!!!” ?

Tu esti cel mai frumos suflet, iubire, te-ai pierdut in ganduri…atat. 

Comments
19 Responses to “Beautiful ones”
  1. claudiahankins says:

    ai sa reusesti! uite te atent la norisor…poate are o forma frumoasa!!!!!!! cheer up!!!!!!

  2. ionela says:

    hmm..Tudor tot ce poti face e sa ai rabdare cu tine. Vei trece peste, este prea devreme sa functioneze incurajarile. Oricum in momentul asta creierul tau nu face decat sa se gandeasca “obsesiv” la trecut si asta din cauze fizice. suntem construiti din molecule …si asta este suntem sclavii lor. Insa avem o arma.Data tot de molecule, de altfel: ratiunea. Cu ajutorul ei, o sa constientizezi ca de fapt toul va trece si vei avea parte din nou in viitor de experiente poate cu mult mai deosebite peste cele din trecut. Ai rabdare si ai incredere in minunata masinarie, care e organismul tau. El stie foarte bine sa te protejeze…dar in acelasi timp poate aveai nevoie de experienta asta, pentru ca viitorul sa te gaseasca mai pregatit pentru urmatoarea! experimenteaza si fii fericit ca ai aceasta sansa! Stiu ca sunt doar vorbe, insa contin asa mult adevar. Daoar tu sa vrei sa_l vezi. sa_l constientizezi de fapt! mult succes!

  3. andreea. says:

    Acest ceva mi s-o condensat în minte când ți-am citit ultima întrebare. Cumva, înainte să aflu că îs versuri dintr-o melodie, făcea mai mult sens. Fix bucățica aia.

  4. deea says:

    canti f bine la chitara, f corect, felicitari!

    Ti-as spune sa te rogi si te-as trimite sa-l citesti in Biblie pe Iov…dar nu iti spun asta.

    Iti spun ca nimeni nu are nimic cu tine, nimeni nu iti vrea raul, sunt cativa, poate putini care iti vor doar binele, si te iubesc si te astepta sa deschizi ochii mari si sa te pui pe treaba…depinde doar de tine…tu alegi…

    oamenii nu trebuie sa pateasca ceva ca sa fie frumosi, trebuie sa iubeasca, atat…si daca au patit din iubire, e f bine, asta ii formeaza, ii modeleaza si ii face si mai frumosi…cum altfel invatam sa iubim?

    trecutul cred ca trebuie acceptat, asa cum este el…prezentul e de trait si viitorul e cel pe care merita sa-ti pui atentia…

    tu de unde stii ca nu esti deja un om frumos?

  5. Pe biletul cu “Dã “ agaugi “ -mi o îmbrățișare“, îți iei o pelerină sau o umbrelă, ridici fruntea sus și mergi mai departe. Trecutul nu-l poți schimba, dar prezentul și viitorul da.

  6. nexia says:

    ”cand ai tot timpul un norisor ploios deasupra capului si un bilet lipit pe spate cu “Dã!!!” ?” cel ce probabil o sa fie in spate o sa fie cu norisorul lui deasupra si probabil si pe spatele lui o sa scrie ” Da!!!” …si o sa stie ce inseamna asta …si asa doua sufele ranita o sa vorbeasca aceeasi limba

  7. genovevadans says:

    🙂 Poate ar fi mai bine sa-i lasi pe ceilalti sa spuna cat esti de frumos. Si cand o sa te deschizi mai mult catre ei, concentrandu-te asupra prezentului si eliberandu-te de trecut ai sa-ti vezi si tu frumusetea interioara…
    Nu poti privi inainte daca nu te intorci in trecut, pt a-ti retrai traumele si pt a le da o alta interpretare salvatoare. Te eliberezi de trecut daca te ierti si pe tine si pe ceilalti, iti resetezi apoi gandurile si continui pas cu pas cu noul tau continut…

  8. Andreotti says:

    ..ei, uite, vezi?…acu’ mă-ntreb eu ce-ai pățit??!!!!!…ceea ce demonstrează cumva că ești un om frumos conform a ceea ce ai afirmat!
    Măi, Tudore! Mă faci să renunț la insigna de „pesimist/deprimat” și să ți-o mai las ție câteva zile!!!! Sau o vrei p-aia cu ”mania persecuției”?…Nțțțțț, nu ți-o dau nici p-asta….ți-o dau gratis p-aia cu ” ești un om frumos chiar dacă nu te simți”…și, știi ceva????…..”Dă!”- o naibii de treabă cu trecutul, cu ce-ai făcut sau nu – doar tu vei știi cum va fi mai departe!

  9. Intrebi “cum traiesti cu o trauma”. Habar n-am , nu stiu. Zbaterile mele inaripate, parasirile, plecarile, suferintele imi par floare la ureche acum pentru ca am vazut si altele…….
    Am vazut copii ramasi orfani , locuind pe strada la periferia Beirutului. Oameni simplii care stateau in casele ciuruite de gloante. Oameni bolnavi care nu aveau asigurare medicala si nu aveau unde sa se duca
    Copii dormind in necropolele din Cairo intre morminte
    Batrani singuri care si.au pierduta familia, nepotii, tot, absolut tot…….
    Depinde ce intelegi printr-o trauma.

    Am persoane dragi care imi plang la telefon o jumate de ora ca Boc le-a taiat pensia. Si le inteleg si ii cred ca e cea mai mare nenorocire pentru ei in acel moment. Intre timp imi fac unghiile cu lac , aprob si ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt sanatoasa si ca ai mei sunt (relativ) bine

  10. julie says:

    zambeste, fi tu, si bucura-te de oxigen
    pentru ca nimic nu e mai important decat faptul ca ai o multime de tesuturi si organe de intretinut, un suflet de hranit si o minte de pastrat.

  11. Idrille says:

    Cum faci cand nicio incurajare nu functioneaza, cand toate se prabusec in jurul tau, cand ai tot timpul un norisor ploios deasupra capului si un bilet lipit pe spate cu “Dã!!!” ?
    cam asta e si starea mea de spirit. nu stiu ce trebuie facut in cazul asta, inca nu m-am “vindecat” pe mine, nu sunt in masura deocamdata sa iti dau un sfat constructiv 🙂

  12. ioniboni says:

    Poti trece doar peste o parte din acea trauma.Toti care ti vor spune ” am trecut de tot” te vor minti,Undeva…ceva…ramane! Stii cum fac eu cand sunt cazuta rau? Ori caut melodii care imi plac si mi trezesc amintiri frumase.Ori un film chit ca e ultima porcarie “comedie” posibila,dar macar imi distrage atentia din gandurile alea negre.Ori intru ” acolo” si injur.Stii tu unde… si rad de felul in care scriu ei,ai observat…Astea toate,cand sunt singura si n am chef sau cui spune ce simt.Cauta adanc in tine.Nu tre` sa te intorci deloc pe dos sa gasesti ceva.Gandeste-te asa” daca x a putut trece peste x lucru,eu sunt mai slab,sa nu pot?” Poate x are o problema mult mai grava ca a mea si uite-l poate zambi,eu chiar nu pot? Nu ti cere nimeni sa zambesti fals si aiurea.Fa o pt tine.Cauta lucrurile care te bucura cat de putin.Cainii tai nu fac trasnai amuzante? Nu exista NU POT! E difrenta intre nu pot si nu vreau.Daca vei vrea,vei putea.Hai capul sus,ca ti dau bataita la popou! Ai zambit? Zi mi ca da si ma mai prostesc 3 ore,nu fii trist.

  13. ioniboni says:

    Apoi aminteste ti ca ce nu te omoara te face mai puternic!

  14. Daca trauma e suficient de mare, nu mai dai atentie tuturor prostiilor, tuturor rautatilor gratuite venite din partea oamenilor mediocri, si greutatilor de care te lovesti din cand in cand! Pur si simplu, nu mai simti, nu te ating cuvintele rele si treci mai usor peste multe. Ceea ce ramane in urma tuturor problemelor esti tu! Liber, sa fii ceea ce esti sau ceea ce vrei sa fii, ceea ce poti fi, indiferent de ce se intampla in jurul tau. Si mai e vorba si de empatie: inainte sa urli asteapta cateva secunde si vizualizeaza celalalt punct de vedere! Aristotel, din cate imi aduc eu aminte, spunea: “libertatea mea se termina acolo unde incepe libertatea altuia”.

    Poate ca si un om frumos are scapari, insa ceea ce il face frumos este adesea controlul, pur si simplu stie foarte clar ce e important si ce nu, chiar daca doare p moment si ai tendinta sa reactionezi violent, judecand la rece iti dai seama ca nu inseamna nimic, timpul nostru se scurge atat de repede incat nu are sens sa ne consumam cu lucruri lipsite de substanta!

    PS: referitor la “ceea ce esti sau ceea ce vrei sa fii” – a iti dori sa fii mai bun si a face ceva in sensul asta nu inseamna sa fii ipocrit, inseamna sa progresezi!

  15. Si despre trauma: tot ce poti face este sa ai incredere in prezent si sa scoti ce e mai bun din el, e singurul palpabil! Trecutul e trecut inca de cand s-a intamplat, nu trebuie sa il tragem dupa noi, ramane acolo unde a fost. Viitorul, ei bine, sta mereu sub semnul intrebarii!

  16. claudiahankins says:

    Ce-mi lipseste sa fiu un om frumos? ->o oglinda! ca sa te vezi
    Ce-mi scapa? -> oglinda din mana si o spargi
    Unde gresesc? -> nu o tii bine in mana :))
    capul suuuuuuuusssss!!!!

  17. 0fficial says:

    “Pe mine traumele ma inraiesc, ma fac mai sceptic, mai ursuz si mai parsiv cu cei din jurul meu.”
    Exista si o estetica a uratului.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Vacitim  NoapteBunaCopii  LunaPatrata  AndraPavel  Mada  Icepick  MesterulManole  Catalina  PerfectDevil  Convietuire  Gabriela  Paul  Dias  Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental  Vally  FumulDeTigara  Khaliana  LadyA Clarra’sBlog  CristinaTacaciu  Nedeia  Sindesign  IdeiPentruMamiciSiCopii  MyNaturalChoices  DragosteSiAltiDemoni  EmaStil  SeptembrieJoi  Adina  LauraDriha  AnaUsca  AdinaGhinescu  NeverEnding  AnaMariaDeleanu  IdeiInghesuite  AboutFoodAndBizzare  CiocolataCuPiper  Cristal  AbsolutObisnuit  Ellea  Evergreen  FataDinVis  1001Carti  V-atiCuvintelea  Raeka  BijuteriileTeodorei  Alessya  BlueCafe Like this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in Brocoli si Ciocolata and tagged aerobic, beauty, brocoli si ciocolata, calorii, diete, fitnes, health, ingrijire corporala, nutritie, retete, sport, suplimente naturale, un stil de viata sanatos by madalinaciucu. Bookmark the permalink. […]

  2. […] Naomikko Tudor  Soseono   UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental […]



Hai, uimeste-ne.

