Adevarata prietenie

E nasol sa scrii de 4 ani pe bloguri, subiectele se repeta. Continutul se schimba, dar titlul ramane cam acelasi. Inspirat de cateva articole legate de prietenie, precum si de o discutie recenta cu un titirez de om foarte drag mie, am decis sa scriu “inca o data” parerea mea despre prietenia dintre un baiat si o fata.

Articolul ar putea sa se incheie brusc, sa scriu doar atat: Nu exista!

Obligat de regulile blogging-ului si la gandul ca cititorii (ce tot o trag cu cititorii astia ca nu am vazut picior de baiat aici) cititoarele acestui blog o sa se opuna ideii, va trebui sa detaliez si sa explic de ce cred asta. Here we go:

 

Incep cu o completare, nu exista prietenie intre un baiat si o fata in conditii normale si pe termen lung. Nu iau in calcul prieteniile online, long distance sau gay. Consider ca, la un moment dat, unul dintre ei cedeaza. Poate de cele mai multe ori nu ii spune celuilalt, sau nu din prima zi, dar da de  inteles intr-un fel ca pentru el, asa zisa prietenie ar putea sa insemne mai mult. E regula, mi s-a intamplat si mie, chiar in ambele ipostaze si am vazut si in jurul meu foarte multe cazuri. Poti sa te lupti cu aceste ganduri, sa spui ca asa ceva nu se poate intampla si chiar sa reusesti asta, dar deja nu mai e o simpla amicitie din moment ce tu simti mai mult, chiar daca nu faci vreun pas.  Si e ok! E normal! Cei doi poate se inteleg de minune, sunt compatibili, rad la aceleasi glume, au aceleasi gusturi, se inteleg din priviri, de ce n-ar fi mai mult? (ca unul dintre ei e cu verigheta? :)) da…corect, asa nu! ).

Cred ca cel mai des se intampla ca baiatul sa se indragosteasca de fata, tocmai de aceea o sa primesc o gramada de comentarii contra, dar nu ma supar. “S-o crezi tu! Uite, cel mai bun prieten al meu e de fapt un baiat si nu a incercat niciodata sa se dea la mine! Na!”. Corect, asta nu inseamna ca atunci cand ajunge acasa si se simte “singur”, nu isi inchipuie cum ti-ar sta fara sutien 🙂 . Adevarul e ca iti dai seama. Dupa felul cum te priveste, dupa unele cuvinte pe care ti le adreseaza, dupa felul cum se comporta in general. E protector, daca se apropie vreun baiat de tine se baga si el repede in seama, sa se asigure ca nu primesti vreo propunere indecenta. Exagereaza cu atingerile prietenesti, imbratisari amicale si se ofera sa te consoleze cand esti deceptionata in dragoste.

In concluzie, nu cred in astfel de prietenii, iar daca voua va place sa va mintiti singure, nu aveti decat. Asta nu inseamna ca nu sunteti Hustler-ul cuiva in seara asta 🙂

Nu ai ce sa faci in privinta asta, asa ca hai sa cantam

Tie nu tre` sa-ti mai spun lucrurile astea, iubire, exact asa ai ajuns si tu sa ma iubesti….

 

Comments
13 Responses to “Adevarata prietenie”
  1. Cu postarea asta, e ca si cum ai fi spus unui pusti de 3 ani ca Mos craciun NU EXISTA. Terifiant :(((

  2. ioniboni says:

    Eu sunt de acord cu tine,vezi acum de ce nu voiam ceaiul vecinului?:))

  3. Felicity says:

    Corect. Iata ca am revenit.

  4. aricioaica says:

    Hmm,
    Ce sa spun decat ca spun cu tarie ca sunt de acord cu tine. Este corect si adevarat, nu exista si nu va exista prietenie intre un baiat si o fata. Insa te contrazic cu privire ca de obicei baietii bun botul. Eu am pus botul de doua ori deja:))
    Cel mai nasol e sa fii blocat in asa zisa zona a prieteniei, in care unul din cei doi vrea mai mult, si celalalt habar nu are. De multe ori cand unul trece peste, celalalt ajunge sa se prinda dar trenul a plecat deja….
    Pacat ca in cazul meu nu a iesit nimic cu niciunul din prietenii mei, si azi suntem prieteni insa doar atat. Din experienta spun ca iti ia mult timp sa treci peste sentimente de acest gen, si doar adevaratele prietenii trec peste hop uri de acest gen. Eu am fost si persoana care am zis odata ce am simtit ca lucrurile iau o alta directie decat prieteneasca, stiu ca sinceritatea mea a fost apreciata insa nu pot spune ca a dus la ceva.
    Ce sa zic – GHINION:)
    Oricum faina postarea – Multumim!

    Semnat,
    Aricioaica

  5. genovevadans says:

    In general ai dreptate, dar eu indraznesc sa cred ca se poate gestiona o astfel de relatie, in asa fel incat sa ramana la stadiul de prietenie frumoasa, chiar daca, de regula, unul dintre ei simte mai mult. Depinde de acesta si de cat de constient este de faptul ca, incercand mai mult va strica tot confortul relatiei.
    Si mai indraznesc o dedicatie 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=gCV-YMD6oXA&feature=player_embedded

  6. nexia says:

    Eu zic ca exista , si imi pare rau sa vin oarecum si sa contrazic atat de multa lume , dar exista , eu am numai prieteni , fete la care sa ma confesez oarecum de ” escapadele ” vietii nu am , doar baieti si sunt langa mine orice ar fi , nu sunt muma padurii sa fuga lumea de mine la cat sunt de frumoasa dar nici alba ca zapada …si exista prieteni adevarati ! Si un sfat pentru alte fele …baietii sunt cei mai buni prieteni care-i poate acea o femeie , uneori cruzi prin exprimare dar sinceri , si chiar am sa-i invit sa citeasca acest articol si sa lase si o parte din ei un coment aici . Tudor – imi place melodia .

  7. Chrysab says:

    Ai dreptate,nu exista din păcate. E frumos o vreme,dar exact cum ai spus și tu , la un moment dat,intervine gelozia unuia dintre ei. E normal să fie așa: genele si biologia :))

  8. Anonymus says:

    Credeam ca exista o prietenie sincera, fara alte implicatii si complicatii, intre o fata si un baiat. Pana cand prietenul meu cel mai bun s-a indragostit de mine. “Sansa” a facut ca eu sa-i raspund la sentimente dupa un timp indelungat si numeroase refuzuri din partea mea. Deci, nu sunt aici sa te contrazic, ci mai degraba sa te aprob.

  9. cornel says:

    daca nu ar fi prietenie adevarata nu cred ca ar fi o relatie serioasa ci numai ptr sex si atat .cred ca esxista dar trebuie gasita si persoana potrivita

  10. ionela says:

    e un mare adevar. o astfel de prietenie nu prea poate exista. Suntem oameni si e firesc sa se intample asta. Daca nu am fi niste biete molecule, ce efectiv sunt sclavele propriei naturii, poate ar mai fi o sansa. Insa asa…suntem vii fratilor! e firesc sa ne dorim si altceva, chiar si in secret. Asta pentru curajosi, cei care au puterea sa recunoasca…;)

  11. dias141 says:

    Dupa ce am citit postarea mi s-a facut pofta sa ascult ” Say something” – Laurentiu Cazan

  12. alex says:

    complet adevarat. Cel mai bine este sa nu se ajunga la stadiul de prietenie avansata(atunci cand daca simti ceva pt celalalt sa intervina intrebarea: Si daca zice nu, daca nu simte acelasi lucru? Nu risc sa stric prietenia? Bullshit!!!. Stric-o, ca de nu se strica singura si raman frustrarile.). Frate parerea mea, de te atrage careva fa in asa fel incat sa afle cat mai repede. Eu am patit ca dupa 6 luni de cel mai bun prieten al ei sa o sun intr-o seara si sa nu raspunda . Bun! ideea e ca nu a raspuns pentru ca discuta cu altcineva ceva foarte important(…nu mai spune!), dar eu zic ca celui mai bun prieten ii acorzi cel mult 30 de secunde sa nu-l lasi sa sune ca fraieru. A doua zi mi-a zis ca nu vrea sa mai fim prieteni ca inainte, pe romaneste a lasat doar loc de Buna ziua!

    Va salut!

Hai, uimeste-ne.

