Ce stiti voi despre mine: Rezultat

1. Sunt din Cernavoda.  – Nu, sunt din Constanta.

2. Iubesc fasolea. – O detest!

3. Am 2 masini. – Am vandut una, am cumparat una, tot cu doua am ramas, deci Adevarat.

4. Lucrez in armata. – Nup, nu lucrez in armata.

5. Dau bani la amarati pe strada. – Numai mancare, niciodata bani. Dau si tigari.

6. Cant la saxofon. – Mai rar in ultimul timp, dar da, cant la saxofon.

7. Parintii mei sunt muzicieni. – Mama violonista, tata cu trombonul.

8. Am 31 de ani. – Am 30.

9. Fumez – Chiar prea mult.

10. Am cantat intr-o formatie. – Dap, in orchestra, mai precis, dar e tot o formatie.

11. Am ochii verzi. – Caprui

12. Sunt la al 2-lea blog, pe primul l-am sters. – Sunt la al 3-lea blog.

13. Ascult Katie Melua. – Imi place mult, am pus si doua melodii de-ale ei pe blog.

14. Beau cafeaua amara. – Nu, beau cafeaua dulce.

15. Stiu sa fac negrese. – Aici poate a fost un pic derutant pentru voi. Fac CELE MAI BUNE  negrese.

16. Sunt pe Cosmote. – Si pe Vodafone, si pe Orange, dar principalul meu nr de tel. e acum pe Cosmote. Adevarat.

17. Am iphone. – Nu, nu mai sunt cu telefoanele scumpe. Am LG si Nokia.

18. Il iubesc pe Dumnezeu. – Sunt ateu, un cred in Dumnezeu.

19. Am foarte multi prieteni. – Daca imi taiai 3 degete de la o mana, tot ii numaram pe degete pe prietenii astia.

20. Beau Cuba Libre. – Cola+Rom…ce poate fi mai bun? 🙂

In coltul albastru, cantarind 52 de kg, 1.75, 90-60-90, campioana necontestata a acestui concuuuuuurs! Give it up foooor… Claudia !!! Felicitari, 16 raspunsuri corecte din 20.

Melodia aleasa: Holograf – Ochii tai (o sa dau un edit aici si o adaug)

Locul 2 – Gnowee a.k.a. ochi frumosi. La o distanta de numai 1 punct. Meriti si tu o melodie, dar nu o alegi tu, ti-o aleg eu si ti-o dedic.

Locul 3. Genoveva – Se putea si mai bine, dar te scuz ca esti noua 🙂 Multumesc pentru participare 🙂

Locul 4. Deea – Si la tine se putea si mai bine, dar na, tu chiar esti cea mai noua de pe blog, nu aveai de unde sa stii. Iti multumesc pentru participare 🙂

Ma bucur ca a castigat Claudia, de 3 zile asculta incontinuu Dincolo de nori. Trebuie sa-i schimbam melodia din cap. O sa fac tot posibilul sa-mi iasa bine. Felicitari inca o data 🙂

 

Iata si premiul:

Auzi, iubire? Melodia noastra …

Comments
6 Responses to “Ce stiti voi despre mine: Rezultat”
  1. claudiahankins says:

    Tudor, uite cum eu asa virtual incep sa te cunosc foarte bine. Uite ce am mai aflat despre tine. ai nevoie de o consultatie la oftalmolog! 52 de kg? pai mai stii cand a crescut nivelul marii pe la voi pe acolo? din cauza mea…eram eu in mare! 90-60-90? sigur ca da, in exclusivitate prin fotosop :))
    pai sa stii ca in capsorul meu blond e loc si de a doua melodie 😀 asa ca baga mare

  2. claudiahankins says:

    yha!!!!!!!!! 😀

  3. nexia says:

    ”Beau Cuba Libre. – Cola+Rom…ce poate fi mai bun? ” Vinul rosu 😀

  4. Primesc si eu o negresa , ceva?
    Dincolo de faptul ca te cunosc foarte bine acum, tin sa-ti reamintesc ca ma enerveaza faptul ca nu raspunzi la comentarii pe blogul tau 🙂 Sunt subiectiva, stiu

    • claudiahankins says:

      hapi iti trimis si eu una, doua, o suta de aici de la noi din ghetou :))) dar nu garantez ca va fi “dulce” :))

Hai, uimeste-ne.

