Marea mea

Vara, e marea tuturor, wc-ul tuturor, cosul de gunoi al tuturor si o buna metoda sa faci un ban.

 

Iarna e numai a mea, si e mult mai frumoasa decat vara, desi mai trista.

Am vrut sa va dau ochii mei sa vedeti ce pierdeti, dar pentru ca nu am putut, va trebui sa va multumiti cu niste poze care nu redau nici 10% din frumusetea ei.

This slideshow requires JavaScript.

 

Prima oara ne-am sarutat pe plaja de la Eforie, am fost acolo sa-mi fac singur rau, sa revad locul in care s-a intamplat, sa imi amintesc din nou clipele alea frumoase. Imi lipsesti atat de mult…

Comments
5 Responses to “Marea mea”
  1. claudiahankins says:

    am vizitat si eu marea in iarna 2009. Foarte, foarte frumos. Dar apa incredibil de rece! Cum mi-am dat seama? Cred ca banuiesti deja…(m-am asezat pe vine exact langa apa sa fac poza si m-a luat valu la propriu).

  2. dias141 says:

    Desi imi terminasem treaba de o zi in Bucuresti, nu o singura data s-a intamplat sa dau fuga pana la mare, chiar si numi pt. 2-3 ore, numai si numai ca sa vad marea iarna sau primavara devreme. Si marea e alta atunci !

  3. ioniboni says:

    Eu am vazut marea de 3 ori si asta doar vara…Poate vreodata voi reusi sa o vad si eu iarna.Si nu ne-ai dat ochii tai,dar ne-ai dat o bucatica din sufletul tau.Mi se zbarleste parul ascultandu-te…Ai vrea sa incerci sa canti Metallica – Nothing Else Matters ? Doar daca vei vrea,desi-s sigura ca ti-ar iesi superb.

  4. Lady says:

    Ador marea in orice anotimp!:D

Hai, uimeste-ne.

