Ce e iubirea

Pe fiecare dintre blogurile mele am avut cate un articol intitulat asa. De fiecare data am scris altceva si astazi nu ma abat de la regula.

Consider ca iubirea e de fapt un sentiment individual. Ar fi nedrept sa atribui acest cuvant unui cuplu, daca nu iubesc in egala masura (si de cele mai multe ori nu iubesc in egala masura).

Fiecare iubeste cum stie, cum crede, cum a invatat, cum a auzit de la altii sau macar cum vrea partenerul sa fie iubit.

Am iubit o viata intreaga si spun asta pentru ca sincer nu imi aduc aminte mai nimic din copilaria de rahat pe care am avut-o, viata mea a inceput odata cu prima relatie (care din pacate a fost o poveste trista din viata mea, atat de trista incat nu o pot scrie aici). Am avut 4 relatii mari si late, una de 1 an, una de 1 an si 8 luni, una de aproape 11 ani si una de aproape 2 ani. Relatiile au avut continuitate, asa ca am iubit absolut tot timpul fara intrerupere. Am iubit si doua femei in acelasi timp (femei…impropriu spus). Aceasta fiind introducerea, trecem la continut, motivul pentru care ai apasat pe link-ul asta.

Iubirea e o necesitate. Consider ca iubesti in orice moment al vietii tale, nu numai cand vii cu flori si o cutie de bomboane. Motivul pentru care o lungesc atat este ca nu stiu cum sa incep. Iubeam sa o tin in brate, sa-i gatesc (eram bucatarul in casa), sa dormim impreuna, sa vorbim la telefon de la 10 seara pana la 5 dimineata, sa mergem noaptea pe plaja de la Eforie si sa intindem un cearceaf pe care sa ne tolanim pana incepea ploaia. Iubeam sa-i fac mici surprize, chiar daca era vorba de faptul ca veneam un pic mai devreme sau ca plecam sa cumpar paine si ma intorceam si cu un ou kinder. Iubeam sa o privesc in ochi, imi dadea impresia ca numai pe mine ma vede si ca sunt totul ei. Cuvintele ei imi intareau convingerile. Iubeam sa ii cant la chitara si sa o surprind cu melodii pe care eu nu le stiam, dar ei ii placeau mult. Iubeam sa o ascult cand imi povestea cu lux de amanunt ce a facut toata ziua. Iubeam sa facem baie impreuna, iubeam sa ne uitam la tv impreuna, sau la un serial pe laptop. Iubeam sa facem planuri de nunta, sa vorbim despre cum o sa o cheme pe fetita noastra, despre plecarea in Germania si despre mutatul impreuna. Iubeam sa locuiesc cu ea, aveam un sentiment de siguranta, ma simteam implinit. Iubeam sa o vad zambind, sa o fac sa rada, sa o jughinesc, sa ii mangai obrazul cu degetele. Iubeam cand ma mangaia pe fata, cand imi spunea ca sunt perfect pentru ea, ca o sa fie baba mea si ca o sa facem dragoste si la 80 de ani. Iubeam sa ma cuibaresc la pieptul ei si sa ma mangaie pe cap, sa-mi faca unghiile, sa-i fac masaj la talpi si pe spate. Iubeam felul cum statea cu mana pe mana mea sprijinita de schimbatorul de viteze. Iubeam sa imi deschida usa si sa ma stranga in brate peste 10 secunde. Iubeam sa o sarut, saruta atat de…ca mine. Iubeam felul cum se potriveau mainile noastre, iubeam felul cum ma incuraja, cum ma relaxa, felul cum ma facea sa ma simt. O iubeam pe fata asta mai mult decat propria viata si intr-o zi am refuzat sa traiesc fara ea, la propriu. Abia astept sa vina “intr-o zi”.

 

Comments
6 Responses to “Ce e iubirea”
  1. Blacky says:

    Cum spune si Dan Bitman ‘..o parte din mine las in grija ta’ deci e o parte…ce mereu va fi inlocuita!Oamenii vin si pleaca Tudor si mereu va fi asa…ce lasa in urma lor e mai grav,dar totusi suntem oameni si avem puterea de a invata si a merge mai departe iar mie personal viata fara suferinta mi s.ar parea banala…uneori e exagerata, dar ma gandesc ca asta te maturizeaza! Daca nu ea…altceva nu vad! daca nu rau te face sa vezi binele atunci..nu stiu ce altceva! CAt despre acea Ea, va mai fi o alta si o alta si tot asa, tot de tine depinde ce si cum va fi.Numai bine!

  2. BuBuleatza says:

    ce voce frumoasă.
    atît de caldă și liniștită.
    ah, iubirea…

  3. julie says:

    vineri, 13. si m-ai facut sa plang…

  4. claudiahankins says:

    foarte, foarte, foarte misto ai cantat-o.
    Daca ea e refuzat tot ceea ce i-ai oferit (detaliile din art tau), inseamna ca nu ea a fost persoana potrivita pentru tine. Mai cauta. Nu te lasa. Te rog.

  5. ioniboni says:

    Si pe mine m-ai facut sa plang.Si mi-ai amintit ca si eu am iubit.Offf cat de frumos canti.Ai vocea blanda si calda.Nu,nu te lasa.Meriti mult mai mult.Ai sa vezi ca iti vei gasi adevarata iubire,care te va completa.Frumos canti… n-am cuvinte…Felicitari.

  6. ionela says:

    cineva spunea “ïntodeauna intr_un cuplu cineva iubeste mai mult si cineva mai bine” (imi place mai mult cum suna decat “cineva iubeste intotdeauna mai mult”)…si totusi daca ii ofereai toate astea ..oare ce i_a lipsit…ceva s_a intamplat…nu sunt in masura sa emit judecati ..insa ceva a fost..:(

Hai, uimeste-ne.

