Oameni diferiti

Te-ai gandit vreodata ca unii oameni reactioneaza altfel decat tine intr-o anume situatie? Te-ai gandit ca exista oameni atat de diferiti de tine incat ar face exact pe dos? Te-ai gandit vreodata ca exista un anume fel de om de care nu ai mai auzit pana acum, unul care reactioneaza altfel decat oricine ai cunoscut tu pana acum?

Nu spun ca am fost dintotdeauna unul, dar acum sunt diferit. M-am schimbat mult si iremediabil, chiar daca vrei sa ma crezi sau nu. Psihologia nu se aplica pe oricine, situatiile cu care te-ai mai intalnit nu au aceeasi rezolvare si la mine si gandirea ta e acum total diferita de a mea. De-aia nici nu imi trece prin cap sa comentez pe blog, pentru ca stiu ca nu as reusi sa te fac sa intelegi ce simt si de ce reactionez asa.

Majoritatea oamenilor care au trecut prin ce trec eu si au simtit ce simt eu nu mai exista, de-aia nu ma intelegi. Cei care au trecut peste asta, nu simt ce simt eu. Cei care au trecut peste asta, si-au dorit sa treaca peste asta.

Am decis sa postez un astfel de articol, pentru ca vad tot felul de incurajari inutile. E adevarat, nu stiti cat de incapatanat pot sa fiu, pentru ca ma cititi de o saptamana. Poate ar trebui sa ma prefac ca sunt mai bine, sa nu mai scriu cu alb, sa nu mai scriu deloc despre asta, sa scriu articole amuzante. Vrei sa scriu doar ce iti place sa auzi? Happy end? Endless life? Lots of friends? No drama? Pot, e simplu pentru mine, abordez comportamentul asta in viata offline si functioneaza de minune. Toata lumea are impresia ca sunt bine. Cu ce te ajuta?

Totusi imi facusem blogul asta ca un loc in care sa ma descarc. Ai dreptate, trebuia sa-l fac privat. Acum ar fi o lipsa de respect sa-l transform in privat. Nu mai vreau sa ma ridic pentru ca increderea in mine a scazut sub zero, respectul de sine este la acelasi nivel cu increderea si sperantele ca asta o sa se schimbe candva s-au ruinat. Atat de mult m-a dezamagit propria persoana, incat vreau sa sterg orice urma a existentei mele pe pamantul asta. Daca as putea, m-as sterge din memoria tuturor, de la fisc, de la evidenta populatiei, m-as decupa si din poze.

Ai dreptate, nu am cum sa te conving. Am realizat acum in timp ce scriam ca, daca suntem doua persoane atat de diferite, cum tu nu intelegi si nu ma poti convinge pe mine, nici eu nu o sa reusesc, oricat as incerca. Facem un pact? Acceptam faptul ca rata seamana cu gasca, dar una face mac si alta face ga? Vrei? Zi da. Zi da si iti cant ceva frumos.

Comments
6 Responses to “Oameni diferiti”
  1. Bogdana says:

    Piesa e faina, o canti fain dar un pic cam grabit.

    Promit sa fie ultimul meu comentariu pe blogul tau. Am crezut ca ai facut un blog pentru ca vrei sa interactionezi, pentru ca vrei ca aomenii sa iti spuna daca e sau nu ok ce se intampla cu tine, pentru ca intr-o masura sau alta ai nevoie de cuvinte, oameni cu care sa stai la povesti si batai virtuale pe umar. Nu mi-am dat seama ca tu defapt vrei sa fii lasat in pace. Scuze. 🙂

  2. claudiahankins says:

    eiiii as! eu nu te las in pace. am sa iti zic in fiecare zi ca trebuie sa lupti, sa iti mai acorzi timp. atata te sfatuiesc.

  3. melaroana says:

    imi place ce si cum ai scris, cum ai pus problema.. suntem foarte diferiti si in toate modurile posibile, chiar de asta trebuie sa experimentezi cat mai mult, sa vezi cat mai multe, sa descoperi..
    stiu ca incurajarile nu-si au rostul, mai ales cand nu ai nevoie de ele, dar mai stiu ca e bine sa ai pe cineva total necunoscut caruia sa-ti descarci sufletul..
    scrie in continuare.. eu abia astept..

  4. ioniboni says:

    Pfff,nu seama doua degete de la o mana intre ele, d`apoi oamenii? Si acum vad ca ai ” avut sau inca ai” o stare nasoala.Revino-ti ca maine e o alta zi,si poate…va fi una mai buna.
    He he de mi-ai citi blogul…ai citi acolo adevarate stari de depresie in care nu mai vedeam iesirea decat cu…Si uite-ma,scriu aici,la tine..acasa…Si crede-ma nu mi-am rezolvat deloc problema,dar zambesc.Nu traiesc 7 vieti sa imi pot permite ca in una sa risc sa stau doar trista.Hai,hai zambeste…Nimeni nu e singur.

  5. Ok…esti pe jumatate nebun , ceea ce e grozav:) Daca la Bogdana e ultimul comentariu, eu abia acum m-am abonat si.mi pare rau ca n-am citit cu atentie mai devreme :))
    Ce sa zic, e genial cum imbini latura funny cu cea tragico- dramatica. Si probabil chiar suferi, altfel n.ai putea sa scrii atat de frumos.
    Daca aflii cum te stergi din memoria celor de la fisc, e-mail me……….

Hai, uimeste-ne.

