Cum e sa fii barbat

Majoritatea cititorilor de pe blogul asta e formata din persoane de sex feminin. Teoretic, nu e nicio problema si inteleg intr-un fel lipsa barbatilor, e din cauza faptului ca subiectele pe care le abordez nu sunt tocmai masculine.

Poate exista si baieti sensibili, dar ca si mine, au o viata sociala in care anturajul masculin predomina. Barbatii fac misto de alti barbati de fiecare data cand acestia dau semne de slabiciune. E un lucru masculin de la care nu te poti abtine, o fac si eu. Barbatii nu concep ca cei din anturajul lor sa pot avea si sentimente, chiar daca toti au, niciunul nu recunoaste.

Sa zicem ca ploua cu galeata afara, stai cu prietenii la scara blocului si trebuie sa pleci. Scoti umbrela sa ajungi uscat pana la masina si auzi din spate: “AAAaaaaaaaaaaaaaaaahahaha! Are umbrela!!! Cat de gay sa fi!! Nu uita sa treci si pe la farmacie sa-ti iei tampoane!!”.

Ce cafea, ma, adu-i o bere. Ce-ai ma, esti martorul lu` Iehova? Nu bei cu noi?  Vrei si o prajiturica la cafeaua aia? Un biscuite? Un virbrator sa ti-l bagi in vagin?

Barbatii, spre deosebire de femei, ti-o spun in fata. Ideea e ca, intr-un cerc masculin esti obligat sa razi la glumele celorlalti, care de altfel sunt amuzante uneori, daca nu sunt pe seama ta. Ideea e ca nimeni nu sufera, pentru ca lucrurile nu sunt spuse cu rautate. Totul se sfarseste cu un “hai ma, te`n painea mea ca am glumit. Hai, unde mergem?”.

E totusi aiurea sa fi barbat. Mai ales intr-un mediu plin de femei. Tin minte ca scriam articole la o revista pentru mamici si ma simteam atat de prost, femeile sunt foarte rele cu barbatii si se aliaza in asa hal incat o iei personal. Am renuntat destul de repede la acea oportunitate, chiar nu mi-am gasit locul acolo.

Ca idee, barbatii par a fi mult mai sensibili decat femeile, insa isi consuma o buna parte din resurse sa nu o arate. Asta pentru ca, spre deosebire de femei, nu au nimic de castigat din asta, ba dimpotriva. Barbatii sunt nevoiti sa invete actorie de mici, sa stranga din dinti cand ii doare ceva, sa para indiferenti si sa-si bage picioarele, chiar si atunci cand le pasa si cand le vine sa se aseze in fund si sa planga ca o fetita de 4 ani. Esti barbat, `te-n painea mea, bei o bere, vezi un meci, te pisi pe colacul de la wc si esti ca nou. Hai, ti-a trecut? Hai sa bem o bere. Hai la lautari. Hai in club, agatam o nizda, o sa uiti imediat ce s-a intamplat.

Eh, uite de-aia nu intalnim carnaciori pe aici, dar nu pot sa nu observ nelamurirea publicului feminin cu privire la blogul meu. Fata, totusi…e barbat..ce naiba. Ar trebui sa se ridice si sa faca si sa dreaga. Asta pentru ca femeilor, oricat de mult le-ar placea ca barbatul pe care-l iubesc/citesc/scornesc sa fie sensibil, nu trebuie sa-i lipseasca niciodata latura masculina plina de testosteron in care nu se lasa niciodata batut, lupta pana la capat ca e barbat.

Aseara s-a facut si o gluma pe seama mea, evident, cu privire la “nunta din februarie”, moment in care am decis sa inventez o scuza si sa plec de acolo. Nu m-am suparat pe ei, pentru ca nu stiau. Oricum, daca le spuneam m-ar fi “imbarbatat” cu un “lasa coae ca iti fac eu cunostinta cu o bunaciune…”. Am vrut sa evit asa ceva si chiar imi pare rau ca n-am stat mai mult, dar na, in perioada asta sunt mai irascibil si nu agreez anumite subiecte. Stiti voi, e perioada mea din luna. Aveau dreptate, ma duc la farmacie.

Comments
4 Responses to “Cum e sa fii barbat”
  1. Gnowee says:

    Sunt foarte mari diferentele intre prieteniile dintre barbati si cele dintre femei. Barbatii se iau la misto, se injura, se jignesc si cu toate astea prietenia lor rezista. Femeile nu lasa sa treaca o zi fara sa-si spuna una alteia cat de mult se iubesc, dar pot lasa balta o prietenie de-o viata pentru ca uneia i se pare ca cealalta s-a uitat ciudat la iubitul ei.
    Un barbat care nu-si arata sentimentele nu este mai barbat decat unul care le arata. Mai greu e sa recunosti ca te doare, decat sa ascunzi asta.
    Si femeile sunt invatate sa joace teatru de mici. Sunt invatate sa iasa in public cu “cele mai bune prietene”, sa rada cu ele, sa-si arate afectiunea, desi in gand le injura si abia astepta sa scape de “tarfele alea nenorocite”.
    Mai josnic este sa te prefaci ca iti place compania cuiva si sa crezi altceva, decat sa te prefaci ca nu-ti pasa si sa simti alt lucru.
    Oricum, exista si cazuri aparte. Eu una am doar o reprezentata a sexului feminin in anturajul de prieteni. Si nu este deloc intamplator. 🙂

  2. Bogdana says:

    :))) bun, bun dom’le

  3. claudiahankins says:

    Jean Paler imi spunea intr-un interviu: “Femeia mea a plecat acum 20 de ani să cumpere pâine şi probabil că era o coadă imensă, pentru că nici acum nu s-a mai întors, iar eu continuu să o aştept. Am mai avut între timp femei care mâncau pâine de secară (…se cară) şi s-au cărat”
    Tare, nu? Ai putea sa gasesti si tu o asemenea scuza pentru cercul tau de prieteni 🙂

  4. dias141 says:

    Vreau musai sa spun ; nu-i vorba numai de subiectele abordate, ci si de felul de a scrie; cursiv, captivant. Crede-ma, eu nu am mai citit bloguri de vreme buna, apoi am descoperit blogul tau si am n-am timp, nu ma pot abtine sa nu citesc macar cateo postare, zilnic. Chiar imi doresc sa citesc blogul in totalitate, de la capat, ca pe o carte buna.

Hai, uimeste-ne.

