Astazi ma simt mai …

Azi simt ca traiesc  intr-o puscarie in care sufletul mi-e batut fara oprire.

Azi miroase in camera a flori  si a suferinta, si a negatie, si a moarte.

Azi am fost sa ma plimb in cautarea unui loc in care vreau sa-mi petrec ultimele secunde

Azi sunt fericit ca o sa scap in curand de toate problemele astea. Chiar m-am saturat de viata!

Azi am planuri sinucigase. Sper sa nu le duc la bun sfarsit, nu e inca timpul. Mai am cateva lucruri de facut inainte.

Azi nu o sa-mi mai fie frica. Sunt pregatit sa mor, sunt impacat cu alegerea facuta. E doar alegerea mea, nu e nimeni de vina.

Azi sunt mai linistit. Atacurile de panica s-au rarit. Realizez ca nu mai am nicio sansa.

Azi o sa ma culc devreme. Vreau sa o visez pe ea. Vreau sa o strang in brate si sa o sarut si sa-i spun ca o iubesc.

Maine o sa ma trezesc devreme si trist, o sa realizez ca a fost un vis si o sa am aceeasi stare de azi.

Maine o sa o iau de la capat. Asta pana in ziua in care ma voi culca, o voi visa, o voi strange in brate si o voi saruta cu atata dor incat nu o sa-mi doresc sa ma mai trezesc. Imi pare rau, raman cu ea, nu cu voi. Dar nu azi, nu chiar azi.

Comments
13 Responses to “Astazi ma simt mai …”
  1. Ανδερα says:

    Așa să fie zilnic.. !

  2. claudiahankins says:

    offf nu exista un buton de super like la postarea asta? 🙂

  3. Bogdana says:

    Urat, ai facit lumea sa se bucure pentru tine degeaba.

    Azi simt ca traiesc intr-o puscarie in care sufletul mi-e batut fara oprire.

    Azi miroase in camera a flori si a suferinta, si a negatie, si a moarte.

    Azi am fost sa ma plimb in cautarea unui loc in care vreau sa-mi petrec ultimele secunde

    Azi sunt fericit ca o sa scap in curand de toate problemele astea. Chiar m-am saturat de viata!

    Azi am planuri sinucigase. Sper sa nu le duc la bun sfarsit, nu e inca timpul. Mai am cateva lucruri de facut inainte.

    Azi nu o sa-mi mai fie frica. Sunt pregatit sa mor, sunt impacat cu alegerea facuta. E doar alegerea mea, nu e nimeni de vina.

    Azi sunt mai linistit. Atacurile de panica s-au rarit. Realizez ca nu mai am nicio sansa.

    Azi o sa ma culc devreme. Vreau sa o visez pe ea. Vreau sa o strang in brate si sa o sarut si sa-i spun ca o iubesc.

    Maine o sa ma trezesc devreme si trist, o sa realizez ca a fost un vis si o sa am aceeasi stare de azi.

    Maine o sa o iau de la capat. Asta pana in ziua in care ma voi culca, o voi visa, o voi strange in brate si o voi saruta cu atata dor incat nu o sa-mi doresc sa ma mai trezesc. Imi pare rau, raman cu ea, nu cu voi. Dar nu azi, nu chiar azi.

  4. claudiahankins says:

    ai reusit sa ma pacalesti! si sa ma bucur degeaba. chiar asa noi astia care te incurajam pe aici nu contam deloc? 😦

  5. Felicity says:

    of…zau? u? happy? momentan, mi se pare ca esti irecuperabil…fiindca nu vrei, nu de altceva

  6. Ανδερα says:

    Au, asta a fost.. tragic:| Am crezut că gândești mai pozitiv, m-am înșelat..

  7. Lady says:

    Uf, esti precum cei cu magazinele de vise! Ne vinzi iluzii frumoase!

  8. Lady says:

    Speranta moare ultima… asta imi zic eu cand intru pe blogul tau! Sper, sper, SPER ca iti va trece durerea.:)

  9. Lady says:

    @ claudiahankins : Nu exista un buton de UNLIKE pentru postarea asta mincinoasa?;)

  10. Bogdana says:

    Oricum, ca idee, fetelor nu le plac tipii slabi iar cei care ameninta cu sinuciderea cu atat mai putin. Fruntea sus!

  11. ionela says:

    ….tudor…ce ma fac eu cu tine….ce ma fac…?!?!

Hai, uimeste-ne.

