Veselul baietel trist

Astazi sunt invitat la o petrecere si ma duc. Sunt niste vechi prieteni din Bucuresti si “petrecem” in incinta unui hotel. Ei nu stiu ca nu mai locuiesc acasa de 12 zile, nu le-am spus si nici nu o sa le spun ceva. Va trebui sa-mi folosesc “talentul artistic” si sa-i mint ca sunt ok, va trebui sa ridic paharul odata cu ei si sa inchin spre fericire, spre sanatate, spre un an mai bun. Ma simt atat de mincinos, urasc sa ma prefac ca sunt ok, desi o fac cu cea mai credibila neobrazare de care am auzit pana acum. Cand va trebui sa zambesc fara ochi, probabil unul dintre ei isi va da seama, ca ma cunoaste foarte bine, dar va trebui sa-l mint si pe el si sa-i spun ca sunt doar putin obosit. Chiar sunt obosit, dar nu fizic, deja fizic nu mai simt absolut nimic.

Urasc faptul ca nu ma mai simt bine nici macar in prezenta lor, ca o consider o simpla obligatie si ca as prefera sa stau in pat si sa visez cu ochii aproape deschisi.

Speram sa ma simt atat de rau incat sa-mi pierd luciditatea in curand, dar pe zi ce trece devin din ce in ce mai lucid si realizez ca nu se intampla absolut nimic bun in viata mea, asta in primul rand pentru ca nu mai vreau. Nu vreau sa ma obisnuiesc intr-o noua situatie, nu vreau noi inceputuri, nu vreau noi persoane in viata mea. E de ajuns ca ma am pe mine in viata mea si deja ma simt obosit. Nici macar nu ma pot privi in oglinda (noroc ca am parul scurt). Simt ca imbatranesc intr-un ritm alert, parca vad cum ridurile imi acopera fata ca o iedera care acopera o cladire veche. Urasc ce am devenit si va trebui sa ma obisnuiesc pentru o scurta perioada cu asta, pentru ca nu-mi mai doresc sa schimb ceva.

Probabil ati tras concluzii gresite despre mine. Lasand toate mastile pe covor, va spun ca nu cunosc o persoana mai luptatoare decat mine. Am luptat toata viata, nu am renuntat niciodata si nu am lasat vreun lucru neterminat. Aproape orice mi-am propus am realizat, iar ce nu am reusit, nici macar nu imi era necesar. Am fost leul din savana, gorila din jungla care s-a batut cu pumnii in piept si nu a dat nici macar un pas inapoi. Cel putin pentru “noi”, am luptat cum nu a mai luptat nimeni pana acum. Am simtit ca e singura mea sansa sa fiu fericit vreodata si mi-am investit absolut toate resursele in acest vis. Am ratat la mustata, trebuia sa scoatem actele in februarie, locuiam impreuna, urma sa plecam in lume. Nu o sa o mai iau de la capat, nici singur, nici alaturi de o persoana necunoscuta.

Din cauza unor probleme de sanatate cauzate de indiferenta mea cu privire la propriul fizic, nu mai pot canta la chitara incepand de azi. Daca imi mai revin, mai inregistrez.  Imi pare rau, stiu ca v-am obisnuit cu cate o melodie la sfarsitul fiecarui articol, dar fac niste eforturi destul de mari si sa tin chitara in mana. Mai am aproximativ 40 de inregistrari pe soundcloud, poate o sa mai selectez de acolo cate ceva sa nu fie o intrerupere brusca.

Pentru persoanele aparute de curand: Nu comentez pe propriul blog.

Pentru e-mailurile cu privire la link exchange – Dupa cum vedeti, nici nu am blogroll.

Astazi va cant din arhiva:

Comments
3 Responses to “Veselul baietel trist”
  1. Bogdana says:

    Tudor – Tu-dor – Two – Door. Copil rasfatat 🙂

  2. Ανδερα says:

    When susannah cries 🙂 Cânți foarte frumos !

  3. claudiahankins says:

    ma bucur ca azi ai sa mergi sa petreci putin. chiar daca esti sfasiat pe interior! Daca ai luptat pana acum am toata convingerea ca vei lupta in continuare!
    PS:eu te am in blogroll, dar nu am avut niciodata gandul ca si tu sa faci la fel. Acolo sunte ceva bloguri ce la citesc, asta nu inseamna ca si tu de exemplu tb sa faci la fel. Poate sunt unele pers carora pur si simplu le place muzica ta, sau sunt curiosi cum vei trece tu peste niste chestii prin care ei deja au trecut. sa te distrezi acolo!!!!!

Hai, uimeste-ne.

