Psihologia femeii

E un articol mai vechi, pe vremea in care renuntasem pentru moment la ideea de sinucidere.

Ce ma deranjeaza pe mine cel mai mult e faptul ca femeile si barbatii nu se mai inteleg in ultimul timp.
Vorbeam cu un prieten acum ceva timp si imi spunea ca nu mai exista cavalerism. Asa este, cavalerismul a murit, din pacate. Femeile l-au omorat cu sange rece.
Avem scopuri diferite, asta e tot. Scopul femei in viata e, de cele mai multe ori, pur material. Scopul barbatului in viata e o femeie.
De exemplu: Barbatii intotdeauna au masini frumoase. Asta nu pentru ca lor le plac masinile frumoase, ci pentru ca stiu ca femeilor le plac masinile frumoase. Asa merge treaba, pentru ca barbatii sunt niste vanatori, iar masina e doar momeala. “Oh, ce X6 frumooos. (Slam!!!) Te-am prins, fraiero!”
Totusi nu asa a murit cavalerismul. El a fost omorat de nebunia asta a femeilor de a se inspira din reviste pentru femei, scrise de femei. Femeile primesc sfaturi despre barbati de la alte femei. Si femeile alea habar nu au ce vorbesc, pe bune acum. Chiar asa e! Am vazut eu revistele alea, nu le citesc, dar am vazut titluri. 100 de moduri de a-ti satisface barbatul! (scris de ….o tanti) Hai ma, ce naiba..nu sunt 100 de moduri. Fa-i un sex oral din cand in cand, fa-i un sandwich, lasa-i telecomanda si nu mai vorbi atat de mult. 100 de moduri…
Aceleasi reviste omoara stima de sine a unei femei, cu cat dai pagina realizezi ca te-ai ingrasat, ca tenul tau nu e asa cum ti-ai dorit, ca hainele tale s-au demodat si uiti cat de frumoasa esti tu de fapt in realitate.
Revistele astea idioate imbraca fetele in asa hal incat ne afecteaza si pe noi. Suntem confuzi. Sa presupunem ca stau de vorba cu baietii, la o bere si trece o femeie misto prin fata noastra. Misto nu in sensul de frumoasa, draguta, inteligenta, ci doar acea femeie cu sanii ridicati mai sus decat umerii, cu jumatate de fund pe afara. Auzi exclamatii gen, papusaa, pisiiii si te gandesti “Ce cocalari! Ce manelisti slinosi”. Baieti, sa stiti ca au dreptate. Daca se imbraca intr-un fel, nu inseamna ca sunt intr-un fel. Sa nu uitati asta! Dar fetelor, trebuie sa intelegeti ca e o situatie confuza si pentru noi.
E ca si cum as avea o problema, vad un politist pe strada si ma duc repede la el. “Ajuta-ma, uite ce s-a intamplat! – Doar pentru ca sunt imbracat asa, nu inseamna neaparat ca sunt politist!”. Deci ok, cea care a trecut prin fata noastra nu era o femeie usoara, de acord. Dar purta o uniforma de femeie usoara, asta e clar. Si numai din cauza revistelor astea!
Ce nu pot schimba revistele astea sunt sentimentele. Sentimentele sunt foarte importante pentru o femeie. Sunt inca novice, inca invat chestiile astea. Totul e bazat pe “sentimentele lor”.
Poti sa-ti dai seama de asta dupa cum povestesc. La barbati e simplu: cine, ce , cand, unde, de ce. “Eu si Mihai eram in bar acum doua zile, i-am tras un pumn in gura lu` fraieru` ala de la masa de alaturi si am fugit.” Cam asta e povestea.
Femeile povestesc cu lux de amanunt, adauga tot felul de floricele: “Eram la ciclu, doar ce vorbisem cu mama care facea o ciorba de vacuta in momentul ala, se auzea un pic cu intreruperi ca iar stateam in locul ala in care nu am semnal si … “ “Sfanta Cuvioasa Paraschiva! treci la subiect! Ce s-a intamplat?”
De-asta ma obosesc pe mine femeile. Stai si tu linistit la televizor, schimbi programele o data la 10 secunde, si ea vine: “Iubitule, trebuie sa vorbim.” ERAM SIGUR! (nu o spun cu voce tare, doar in gand) Asta pentru ca stiu ca de fiecare data cand trebuie sa vorbim, trebuie sa vorbim despre ceva ce EU am de facut. Niciodata nu ma cheama sa vorbim despre niste lucruri pe care trebuie sa le faca ea.

V-am obisnuit cu muzica la fiecare articol, sa va vad ce faceti cand raman in pana de idei cu melodiile.

Comments
7 Responses to “Psihologia femeii”
  1. andreeagea says:

    hey, buna Tudor,

    e doar un experiment despre care am citit…:) eu nu as face asta :d

  2. claudiahankins says:

    da. deci da. vorbim mult. cred ca asta e in gene(le pline de mascara).
    apropo de ciclu. de ce nu au barbatii incredere in femei. pai cum poti sa ai incredere in cineva care sangereaza in fiecare luna cate 4-5 zile si nu moare?
    cavalerismul a mai murit din pricina ambelor sexe zic eu.
    Dau un mic exemplu, vazut, auzit si trait. Sa deschida usa de la masina.
    Prietenul baiatului:pai ce mah este sclav sa ii deschizi usa de la masina? asta bunica-miu o facea.
    Prietena fetei: fata ce pampalau e asta al tau. nu e cool deloc uite si tu vine sa-ti deschisa usa la masina vai vai.
    cine e mai vinovat..habar nu am. exista si femei care sunt materiale si profita. dar si baieti care fac la fel (desi ei se axeaza mai mult pe profitul carnal).
    Dar per total sunt de acord ca femeile traiesc acum intr-o era de plasticare

  3. Gnowee says:

    Nu ma simt prea mandra ca apartin sexului feminin. Dar nu-mi pierd inca speranta, mai exista specimene diferite.
    Avand in vedere ca o foarte mare perioada de timp femeile nu au avut acces la educatie, e scuzabil comportamentul lor din ziua de astazi. Inca mai au multe de invatat… Insa la barbati nu se scuza prostia. Cel putin eu nu o scuz. Adica, un barbat prost o sa-si gasesca o femeie pe masura. Mai rau e ca si barbatii inteligenti gasesc de multe ori femei proaste. Si atunci ceva e in neregula cu ei.
    Referitor la cavalerism…a murit din vina ambelor sexe. Si tocmai de aia imi doresc eu atat de mult sa fi trait in trecut…

  4. dias141 says:

    Doar apropo de psihologia femeii ( imi pare rau nu pot sta sa scriu acum mai mult desi multe sunt de scris pe tema deschisa in postare ) ;
    Ai citit ”Why man don’t listen and women can’t red maps” – Allan Pease ?
    Daca ai timp macar trage un pic cu ochiul a review;
    http://www.goodreads.com/review/show/156968182

  5. Lady says:

    Cineva spunea ca:” Barbatii se casatoresc cu femei, iar femeile cu…situatii!” 80% sunt de acord, dar ramane procentul de 20% constituit din femei adevarate!
    Eu nu citesc revistele adresate publicului feminin pentru ca am ajuns la concluzia ca acestea nu fac decat sa spele creierul femeilor.

Hai, uimeste-ne.

