Mi-e frica

Sunt gogemitea (Gogea Mitea – Boxer foarte inalt) omul si ma comport ca un soricel incoltit intr-o camera fara gauri. Incerc sa-mi inchipui reactia acelui soricel si ma gandesc ca la fel reactionez si eu in ultimul timp. Incep sa realizez anumite lucruri si simt o caldura in piept, imi ies ochii din orbite si ma ustura, nu pot sa respir si inima se tine de brat cu marul lui Adam.

De multe ori incerc sa fac o comparatie intre ce eram si ce am ajuns, dar din cauza faptului ca trecut atat de mult timp de cand eram altfel, am dificultati in a vizualiza fostul eu. Stiu ca eram tot timpul cu zambetul pe buze, lucru care acum mi-e imposibil din cauza gurii care refuza sa-si mai ridice colturile. De cand n-am mai zambit, cred ca de anul trecut.

M-am saturat de atacuri de panica aproape la fel de  mult cat v-ati saturat voi sa cititi despre asta. Pun pariu ca am si porecle acum. “Cum care Tudor? Tudor Atac de Panica. Aaaaaa! Tudor! Pai zi ma asa…”

Am fost si optimist in viata, deviza mea era: “O sa fie bine”. O spuneam tuturor, linisteam pe toata lumea si eram crezut. Culmea e ca si eu credeam ce spuneam, credeam cu tarie si, la un moment dat, chiar am fost fericit. Nu a tinut mult fericirea, mai ales acum cand ma gandesc ca totul a fost doar o minciuna bine pusa la punct, menita sa-mi innece corabiile apasand cu piciorul pe ele intr-o cada plina cu apa.

Am spus-o pe fostele bloguri, o spun si aici. Nu mi-am dorit altceva in afara faptului ca vroiam sa o vad fericita, imi doream o familie si un copil, o fetita (Ana). Pana la urma, cred ca avea dreptate in mod tacit. Daca ei ii era mai bine fara mine, cand tot ce am facut am facut pentru ea, pentru noi, cel mai probabil tuturor le va fi mai bine fara mine, din moment ce nu mai ofer absolut nimic nimanui. Cand oxigenul e atat de pretios cu poluarea asta, de ce m-as incapatana eu sa va consum resursele absolut degeaba?

O sa specific aici ca nu-mi mai doresc o familie, un copil, absolut nimic in momentul asta, ca sa nu fiu nevoit sa las comentarii fara raspuns pe tema asta. Cu ocazia asta va amintesc ca eu nu comentez pe propriul blog, sectiunea comentarii va apartine in totalitate. Totusi, le citesc pe toate.

Daca esti unul dintre cei care apasa pe articol doar ca sa dea scroll down pana la capat sa asculte o melodie, nu o sa te dezamagesc nici de aceasta data. Enjoy.

Comments
5 Responses to “Mi-e frica”
  1. Gnowee says:

    Ai citit cartea “Veronika se hotaraste sa moara” – Paulo Coelho? Daca nu, te rog sa o citesti. 🙂

  2. Irina Kuhlmann says:

    Cânti minunat si scrii foarte frumos…
    Aminteste-ti ca esti acelasi om cu zâmbetul pe buze, vesel, optimist, puternic, iar ceea ce traiesti acum este o lectie…o lectie prin care înveti sa tii la tine, sa te valorifici pe tine, sa vezi viata ta prin tine si nu printr-o alta persoana.
    Sunt multi oamnei care trec prin acea perioada dureroasa de a pierde pe cel mai iubit dintre iubiti, cel fara de care viata ti se pare trista…este una dintre cele mai mari încercari; dar viata merge inainte. Ai de daruit atât de mult celor din jurul tau si tie insusi si fi sigur ca undeva te asteapta cineva care într-adevar îti merita iubirea, care va zâmbi si se va bucura ori de câte ori îi vei cânta, care va avea nevoie de iubirea ta.

  3. Lady says:

    Tudor (sper ca imi dai voie sa iti vorbesc la pertu), si eu am trecut printr-o depresie cand eram mai mica… La mine a survenit in urma unor esecuri scolare grave, dar si din cauza colegilor care ma sicanau in permanenta. Stiu ce inseamna sa fii depresiv. Inca mai cred ca e o boala incurabila, desi sunt altii ca mine care au reusit sa scape de ea. Sa nu crezi ca ma laud aici sau altceva. M-a intrigat foarte mult ce scrii. Cand aveam crize grave de depresie nu faceam decat sa stau in casa si sa scriu sute de poezii. Multe erau atat de triste, incat fratele meu nu suporta sa le citeasca..
    Ce vreau sa iti zic eu prin toata palavrageala de mai sus, este ca esti invins doar daca te lasi invins de greutati. Daca nu esti multumit cu viata pe care o duci, atunci schimba totul si ia-o de la capat. Nu stiu, muta-te in alt oras, cauta sa ai casuta ta, micul tau job … cauta sa fii fericit in micul tau univers!
    Ai auzit de meloterapie nu? Muzica vindeca orice, chiar si sufletul tau atat de fragil si de ranit. Eu daca as fi in locul tau si as avea atat de multe talente muzicale, m-as angaja ca voluntar la un ONG, gen UNICEF( e doar un exemplu, poate fi oricare altul) si as canta de dimineata pana seara pentru copiii napastuiti care nu stiu ce e ala un cantec sau o imbratisare!
    Solutii exista, dar daca tu stai si te ineci in paharul de amaraciune, inseamna ca tu chiar ai uitat cum e sa traiesti!
    Nu te judec, stai linistit. Dar, sper ca atunci cand vei mai scrie pe acest blog, sa scrii ca esti happy si te simti implinit!
    SMiLE!
    FIGHTIN”!
    Don’t worry. be happy!

  4. claudiahankins says:

    deci e chiar vocea ta? OMG tudor incearca sa faci ceva cu muzica. ai un talent extraordinar! chitara ta tocmai mi-a adus aminte de vremurile cand mergeam la munte cu prietenii intr-un autocar vai mama lui. si stateam in jurul cortului, cantam..dansam…si nu ne pasa ca faceam “posta” o sticla cu bere..nu ne interesau microbii…ce vremuri…
    inca o data:capul sus! daca-l tii mereu in jos nu ai sa vezi ca printre nori se zaresc si niste raze de soare. si daca sunt numai nori grei, tristi si gri..uite-te atent..poate vreo forma a lor te va inspira, iti vor da un semn de speranta.

  5. Am citit cateva articole de-ale tale din care am inteles ca te afli intr-o perioada de suferinta a vietii tale. Am remarcat o gramada de resurse frumoase de-ale tale care m-au ajutat sa inteleg de ce nu ai renuntat la viata ta pana acum (chiar si esecurile de a te sinucide eu personal nu le consider intamplatoare – ceva din tine isi doreste sa traiasca iar ce scrie pe fundalul blogului e o dovada: “Iubesc viata Urasc moartea”) avand in vedere ca te gandesti frecvent la asta. Faptul ca vorbesti despre ceea ce te macina este extraordinar.
    Nici nu ma indoiesc ca un om ca tine (“care acum nu mai poate zambi cu ochii”) contine si partea de la polul opus (si anume veselia, optimismul, credinta in fortele proprii, spiritul luptator). Doar ca acum tu ai ales sa manifesti aceasta latura din tine.
    Inteleg ca ai suferit o deceptie intr-o relatie de cuplu, care te-a impins spre depresie. Daca ti-as spune ca exista o multime de variante in care sa fii fericit cu altcineva, probabil ar fi de prisos si asta nu ti-ar diminua din suferinta pentru ca tu o iubesti pe ea si nu concepi alta varianta (cel putin pentru moment).
    Pot doar sa iti spun ca pentru o perioada ar fi bine sa iti traiesti suferinta asa cum e ea (negarea ei te va arunca intr-un hau foarte mare) si vad ca asta faci partial (blogul acesta este dovada) si spun partial, pentru ca am citit partea in care ai spus ca negi asta in fata prietenilor. Daca simti iubire pentru acea persoana, este bine sa nu te chinuesti sa nu o mai iubesti pentru ca iubirea nu pleaca si nu vine cand vrem noi. E ca si cum te-ai chinui sa nu mai respiri. Lasa-te sa iubesti pana ce iubirea pentru ea se va risipi. Cat timp o simti, foloseste-o creativ, inspira-te si fa ceva constructiv din ea si variantele pentru asta le poti gasi tu pentru ca am vazut ca ai resurse in acest sens. Impaca-te cu toate astea si traieste-ti viata asa cum e ea. Daca faci parte din aceasta viata este clar ca Universul are nevoie de tine.
    Acorda-ti timp pentru a-ti integra experienta traita, pentru ca atunci cand vei avea o alta relatie sa fii cu totul acolo si nu doar partial.
    Legat de dorinta ta de a te sinucide, nu pot sa te sfatuiesc sa te sinucizi, sau dimpotriva sa nu o faci. Este viata ta si decizia iti apartine in totalitate. Depinde doar de tine sa iesi din asta. Cei din exterior, cel mult te pot sustine in ceea ce iti doresti.

    Cu bine,
    Geanina.

Hai, uimeste-ne.

