I need you now

Ghiciti cine s-a intors? Era simplu, Tudor Attac de Panica.

Am avut o criza puternica se pare, nu mai puteam sa respir. Am vazut stele verzi pentru cateva minute, probabil din cauza lipsei de oxigen. Imi place ca va tin la curent cu toate tampeniile neinteresante care mi se intampla si voi sunteti niste persoane atat de bine crescute ca le cititi fara sa spuneti: “Baaai da` ne lasi ma cu atacurile tale de panica? Ne-ai zapacit!”.

Ideea era alta. Azi, mai mult ca niciodata mi-e dor de ea. Cred ca am recitit toate conversatiile, toate mailurile, pozele, am ascultat toate melodiile pe care le-am invatat special pentru ea, pentru ca-i placeau. Stiu ca asta a declansat atacul de panica de data asta, nu am niciun dubiu, pentru ca nu a fost brusc. Pur si simplu ma simteam din ce in ce mai rau, dar nu puteam sa ma opresc.

Azi am devenit penibil si i-am trimis si un mail, stiind ca nici de data asta nu o sa primesc un raspuns. Toata ziua nu am facut altceva in afara sa dau refresh la pagina. Sa-mi dea cineva un branci, sa ma scoata din starea asta ca imi vine sa ma arunc pe geam (stau la casa si am gratii). Apropo de casa si de gratii, ma simt exact ca intr-o puscarie in casa asta, sau cel putin asa imi inchipui eu ca te simti intr-o puscarie, ca inca nu am vizitat astfel de locuri.

Urasc sa dorm singur, sa mananc singur, sa tin perna ei in brate, sa am prea mult loc in pat, sa deschid ochii si sa realizez ca nu e un vis. In fiecare zi realizez ca nu e un vis si singurul motiv pentru care ma culc este sa fiu cu ea.

Daaa, stiiiu, BUUUU, get over it! Pe bune nu pot. Ma simt atat de….Nu stiu daca gasesc o comparatie buna. Uite una: Ai familie, copii, esti singurul care munceste din casa, iei salariul si iti fura cineva portofelul. Asa ma simt. Neajutorat, pierdut, ravasit, nu stiu incotro sa o apuc. Imi dau cu stangu-n dreptul si la fiecare secunda imi verific telefonul sa nu cumva sa ma fi sunat si eu sa nu fi auzit.

Pe bune ca as face-o acum. Am exact starea necesara pentru asta. Dar daca n-a citit inca mailul? Daca suna? 😦 Mai stau.

Sunt 11 zile de cand n-am mai vazut-o. 11 zile de cand nu am mai vorbit. 11 zile de cand nu i-am simtit mirosul pielii. 11 zile in care tot ce mi-am dorit a fost sa mor. Toata lumea moare intr-o zi, diferenta e ca eu stiu exact cand, voi nu. Sâc!

Asta e o melodie pe care o ascultam impreuna la cafea si am decis sa o invat pentru ea.

Comments
5 Responses to “I need you now”
  1. claudiahankins says:

    nu, sa stii ca nu am zis asta never. nu poti verifica, dar tb sa ma crezi pe cuvant. o sa treci si peste atacurile de panica.
    o sa treci peste asta. nu am sa te mint, nu e usor, dar ai sa treci. asculta-i pe astia mai “batrani” 🙂

  2. Gnowee says:

    Nu stiu de ce, dar ce ai scris aici m-a intristat… si melodia la fel. E o prostie, si poate nu o sa-ti pese ce-ti spune o anonima, dar te rog…mai astepta. Intr-o zi vei fi rasplatit pentru ca ai indurat atatea.

  3. dias141 says:

    Mai scrie un mail, mai suna, mai citeste tot ce ati scris. Si iar, si iar …si iar. Pana la urma gandul tau, poate o va aduce inapoi

  4. Blacky says:

    Buna! Multumesc de like si de vizita evident! M.am oprit la postul asta pt ca piesa e fav si la mine,cred ca unica care imi place de la Lady Antebellum…cat despre postul tau, ce pot sa spun…am trecut prin ce ai trecut tu, stiu exact cu ce se ‘mananca’ astfel de ‘lucruri’ dar asa cum au zis toti, vei trece peste,acum depinde de tine foarte mult, de vointa si puterea ta!Iar daca iti vei deschide ochii si inima spre alte lumi, acea durere va disparea usor,usor, iar rana ca orice rana se va cicatriza..Iti doresc numai bine!

  5. Daca o ascultati impreuna la cafea e timpul sa treci pe …capucinno . Si in urmatoarele 11 zile poti sa-ti torni si nitel rom .Nu doare mai putin, dar eventual a doua zi te doare si capul si nu stii care e durerea adevarata

    Se spune ca ajungem la un moment dat in viata cand nu ne mai doare absolut nimic….si dupa aceea murim. Clipa aia mi se pare de-a dreptul infricosatoare.
    Este teribil (de ametitor) sa simti cat de viu esti in momentul ala in care gandul ca n-o sa-l mai vezi niciodata pe cel pe care-l iubeai . Si cu timpul senzatia se atenueaza, Asta e trist….Ca esti cu el, ca nu esti, my dear Tudor…………dragostea asta care da peste cap endorfinele…….. moare.
    Abia astept sa fiu contrazisa, intre timp o sa-mi fac unghiile si-o sa mananc un mango

Hai, uimeste-ne.

