Expert in probleme de drept

In cateva zile am absolvit facultatea de drept, mi-am facut si stagiatura, mi-am deschis un cabinet de avocatura si am decis sa-mi construiesc o aparare in procesul cu viata.

Din pacate, am lasat multe urme la locul faptei care ma incriminau in mod direct si am realizat ca nu pot castiga, asa ca am decis sa lupt pentru o pedeapsa mai putin severa, speram sa primesc macar regrete pe viata, nepunandu-se problema de pedepse cu suspendare.

Am jucat si rolul judecatorului in acelasi timp si am analizat cu atentie cazul. Nu eram la prima abatere, sunt un recidivist periculos si pentru inceput nu merit sa fiu cercetat in stare de libertate. Ma gandesc sa fac o exceptie de la lege de data asta, sa repun in valoare pedeapsa capitala pentru persoane ca mine, sau macar pentru mine si atat.

O sa-l privesc in ochi cand ii citesc verdictul, o sa-i zambesc prin coltul gurii si o sa arat cu degetul spre el. E al meu, de data asta nu mai scapa, de cand il caut…

Uneori am impresia ca nu-i pasa deloc, sunt aproape sigur ca nu regreta infractiunea pe care a comis-o, chiar daca stie ca iubirea se pedepseste cu moartea. Oare n-a auzit niciodata prostul asta urmatoarele expresii?

“Esti viata mea”

“Nu pot sa traiesc fara tine”

“Nu vreau sa traiesc fara tine”

“O sa te iubesc toata viata”

E o sfidare a curtii, off with his head!

Comments
One Response to “Expert in probleme de drept”
  1. E foarte trist ce citesc, o sa incerc sa nu ma desfasor pe blogul tau si sa-ti spun parerea mea personala in situatia asta. Pot doar sa iti spun ca am trecut prin asta de doua ori si am reusit sa-mi revin (cat de cat). Poate ar trebui sa-ti mai dai o sansa, oricine merita o noua sansa.

    Off topic: Ai o voce superba si melodia e extraordinara, o iubesc.

Hai, uimeste-ne.

