Ruptura inegala

Inca sunt in viata dar abia mai respir. Doar ce m-am rugat la un Dumnezeu in care nu cred, asta pentru ca eu am timp si ea are libertate si pentru ca atunci cand inima se frange, nu se rupe in parti egale. Cele mai bune zile ale ei vor fi cele mai rele zile ale mele, a intalnit pe cineva care o va pune in sfarsit pe primul loc. Cat eu sunt treaz ea nu are probleme cu somnul, asta pentru ca atunci cand o inima se rupe, nu se rupe in parti egale.

Ce-ar trebui sa fac acum cand cand cea mai buna parte din mine ai fost tu?

Ce-ar trebui sa spun acum cand ma simt sufocat si tu esti bine.

Ma rup in bucati.

Se spune ca lucrurile rele se intampla cu motiv, dar nicio vorba inteleapta nu imi va opri sangerarea. Ea a mers mai departe si eu inca sufar, asta pentru ca atunci cand o inima se rupe, nu se rupe in parti egale.

Ai inima lui, pe a mea si nicio durere. Tu ai luat valiza si eu am luat vina asupra mea si acum incerc sa gasesc un sens la putinul care a mai ramas, pentru ca m-ai lasat fara iubire, fara iubire si fara identitate.

Inca sunt in viata dar abia mai respir. Doar ce m-am rugat la un Dumnezeu in care nu cred…

 

Cântam…

Comments
2 Responses to “Ruptura inegala”
  1. icoană cu picioare lungi says:

    sa ne intelegem de la inceput: eu ma plimb printre exponatele tale, da? bun 🙂
    pai, la cea de fata, am stat mai mult decat la celelalte. bravo. cam asa inteleg eu creatia. colorezi cu mocirla, dar frumos.

  2. feelinxxx says:

    superb…fara cuvinte…intr-un fel sau altul ma regasesc aici…

Hai, uimeste-ne.

