Mai scriu si despre altceva

Daca nu te-ai gândit niciodată la crima, nu ai iubit cu adevărat!
Daca nu te-ai gândit serios sa o omori, nu ai iubit cu adevărat!
Daca nu ai ţinut niciodată o sticluţă cu otrava in mana, uitându-te la ea fix pentru o ora întreagă, nu ai iubit cu adevărat!
Daca nu ai cumpărat o lopata, un sac mare de plastic si un covor in care sa o rulezi, nu ai iubit cu adevărat!
Daca nu ţi-ai exersat niciodată alibiul in fata oglinzii, nu ai iubit cu adevărat!
Si singurul lucru care te-a oprit sa faci asta a fost un episod din CSI.
Vedeţi voi, e greu sa tii o relaţie. Pentru ca o relaţie sa meargă, amândoi trebuie sa fiţi pe aceeaşi pagina, amândoi trebuie sa aveţi acelaşi tel si noi ştim care e acea pagina, care e acel tel. Pentru ca o relaţie sa meargă, telul este EA!
E vorba numai despre EA!
Ea e deja acolo, aşteaptă doar sa urcaţi la bord.
Băieţi, când va treziţi dimineaţă va trebui sa va uitaţi in oglinda si sa spuneţi : “FRAIERE! Ia-ţi adio de la viaţă, de la planuri, ia-ţi adio de la tot ce credeai ca o sa îţi aducă viaţa! Acum hai înapoi in dormitor sa o facem fericita!”
Aţi citit bine, totul e numai despre ea! Spune DA la orice! Absolut orice îţi poţi permite, doar spune DA! Chiar înainte sa termine fraza. “Iubitule, crezi ca putem sa.. DA! Iubitule, putem sa.. DA! Iubitule, ce spui daca.. DA!”
Îţi faci o stampila la Trodat cu “Da”… si aprobi DA! DA! DA! DA! DA! DA!
Inca un lucru important : Nu te contrazice! Nu poţi sa câştigi! Nu poţi fi tu femeia intr-o discuţie in contradictoriu! Nu ai cum sa câştigi, înţelege! Bărbaţii sunt invalizi când vine vorba de discuţii in contradictoriu. NOI DOAR ÎNCERCAM SA REZOLVAM PRIN LOGICA! Femeile nu ar lăsa un lucru mic, cum ar fi logica, sa le strice cearta! Ea nu se cearta cu logica! Ea vrea doar sa te irite pana ramai fara pudra talc! “Ia sa vedem in cat timp face asta comoţie!”
Deci ţineţi minte un singur lucru : “Faceţi absolut tot ce e posibil sa fie fericita!”
Sa va spun totuşi ceva ce nu v-a mai spus nimeni… Nu poţi face o femeie fericita.
E imposibil, n-am întâlnit o femeie fericita in viaţa mea!
Femeile întotdeauna se plâng! Femeilor le place sa se plângă. Femeile strâng in ele lucruri de care se pot plânge mai târziu. “Nici nu ştie ca stiu, dar păstrez pentru săptămâna viitoare!”
Orice ai face, tot o enervezi!
Daca munceşti tot timpul :” De ce munceşti tot timpul… nu eşti niciodată acasă… tot timpul ma laşi singura… SFINTE IISUSE!”
Daca eşti acasă tot timpul : “Toată ziua eşti acasă… îmi stai pe cap… ma sufoci! Lasă-mă sa respir si eu putin!! SFANTA CUVIOASA PARASCHIVA!!”
Daca câştigi mai multi bani decât ea : “Du-te naibilui! Vreau sa iau si eu decizii! Ce, eşti taică-miu? N-am nevoie sa ai grija de mine! CE DOAMNE IARTA-MA???!”
Daca ea câştigă mai multi bani decât tine :” Falitul dracului, lichea ce eşti! Tu niciodată nu ai bani!! De ce sa iau eu toate deciziile? Vreau sa ai grija de mine! MA FACI SA INJUR IN SFANTA ZI DE DUMINICAA!!”
Motivul numărul unu pentru care ea e tot timpul supărată? NU EŞTI CE ŞI-A DORIT!
Băieţi, aţi surprins-o vreodată pe femeie uitându-se la voi, dar fara sa spună ceva?
Se gândeşte : “Cum naiba m-am procopsit eu cu uratul asta? Doamne ce urat e, ce prost e!! Uită-te si tu la el ce nas are! Aveam un bărbat cum mi-am dorit si am dat cu piciorul pentru asta?? Draga Doamne, omoară-mi iubitul! Omoară-l, te rog! Omoară-l cat arat inca bine si îmi pot găsi unul nou! Omoară-l pe nenorocitul asta! Acum! Trăsneşte-l! Trăsneşte-l! Trăsneşte-l!!! Daca eşti acolo, Doamne, trăsneşte-l pe nenorocitul asta acum!

Comments
5 Responses to “Mai scriu si despre altceva”
  1. bug says:

    exista femei fericite;)

  2. bug says:

    nu sunt deloc de acord cu tine…sincer m-a enervat postul asta:):P clar ca nu ti-ai gasit jumatatea,mai cauta nu te lasa batut…si o sa iti schimbi parerea despre atat de multe lucruuuuriii:)asa avea multe de zis,dar nu am de gand sa vb singura,pentru ca,dupa cum ai spus tu ,tu nu raspunzi asa ca…deschide ochii mai bine:)

  3. Gnowee says:

    Adevarat. Femeile vor drepturi egale, dar vor sa fie tratate aparte. Daca pui o femeie sa sape in gradina, zice ca-ti bati joc de ea, ca asta e munca de barbati. Daca ii spui ca nu poate sa sape in gradina, iti zice ca te indoiesti de abilitatile ei si de faptul ca poate face tot ce face un barbat.

    Si totusi, bucura-te ca esti barbat! Un barbat poate sa simta viata frumos, sa simta adevarata dragoste, poate sa faca lucruri pe care nici toate femeile la un loc nu le-ar putea face. Nu degeaba oamenii care au marcat lumea au fost 90% barbati…

    • Bucate_apetisante says:

      ” Nu degeaba oamenii care au marcat lumea au fost 90% barbati…” zici tu Gnowee , ,dar crezi ca mai conteaza asta atata timp cat femeile pot da viata iar barbatii nu?

Hai, uimeste-ne.

